Nja en neutraal is ook lekker gemakkelijk omdat het zowel voor een jochie als een meisje kanquote:Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef DJMO het volgende:
ik mis nog steeds een tagje van ikea-medewerker achter je naam BB![]()
![]()
Maar idd, we zitten hier een stuk beter dan in het vorige huis (vraag Lottekoekkie maar, die heeft dat krot gezien) en ik kan niet wachten tot de babykamer ook af is, die blijft (voorlopig) in neutrale, rustige kleuren. Kan later altijd nog switchen naar druk etc, wat kind wil.
we hebben behoorlijk wat beren in huis iddquote:Op donderdag 23 december 2010 20:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als ik het goed zie is het daar BERE gezellig
hij hoort toch ook bij m'n inboedelquote:Op donderdag 23 december 2010 20:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mootje, als je weer eens foto's van je kamer maakt, schop Big J dan even van de bank, die verziekt het uitzicht
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:38 schreef DJMO het volgende:
Ik mis alleen wat sfeer om het "af" te maken als jullie snappen wat ik bedoel .. ik heb echt geen idee wat, maar misschien hebben jullie een idee?
Jup, dat zijn gewone tijden hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef DJMO het volgende:
zijn aannemers altijd zo vroeg aan het werk?ze komen de 31e om half acht (!) om te beginnen aan de badkamer en de dag ervoor mogen we niet douchen
Dat zou verboden moeten worden die rare werktijdenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef DJMO het volgende:
zijn aannemers altijd zo vroeg aan het werk?ze komen de 31e om half acht (!) om te beginnen aan de badkamer en de dag ervoor mogen we niet douchen
Ja volgens mij is het inderdaad een tulpenboom. Ook wel Magnolia struik/boom genoemdquote:Op maandag 21 maart 2011 23:10 schreef DJMO het volgende:
ze lijken er wel op volgens mij, zal morgen eens van goed dichtbij kijken![]()
Ik hoop de boom te kunnen laten staan, vind het wel gezellig, een bloeiende boom in de tuin, maar 't kan zijn dat hij wegmoet ivm de te plaatsen schutting (hij laat z'n takken nu al op de schuur vvan de buren rusten, dus gesnoeid moet hij op zeker.
zodra photobucket het hier weer doet upload ik ze daar. ik heb ruzie met photobucket én tinypic, ze werken geen van beidequote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:16 schreef Ml-etje het volgende:
Tuin opknap hoort eigenlijk in F&F
Overigens is dat wel handig links onderin de foto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |