SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Barbaaf op 23-12-2010 19:07:15 (Tombo had verzaakt :P) ]Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ik moet rijmenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:55 schreef Qwea het volgende:
Jezus, heeft in ene iedereen een leven?
Dus waarom had jij dat niet in de wiki aangepast?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh, barbaaf, DM heeft goed gegokt dat Pagan haar SeSa was
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dus waarom had jij dat niet in de wiki aangepast?
Waar woon je?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tombo, kom jij eens dichterbij wonen en op mijn kind passen vanaf half april. Het kdv heeft geen plaats vanaf de gewenste datum. Wanneer dan wel zeggen ze ook niet
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tombo, kom jij eens dichterbij wonen en op mijn kind passen vanaf half april. Het kdv heeft geen plaats vanaf de gewenste datum. Wanneer dan wel zeggen ze ook niet
quote:108 Teletekst do 23 dec
Zuid-Limburg zucht onder de sneeuw
` De politie in Zuid-Limburg rukt
alleen nog uit voor noodgevallen,nu
door de sneeuw al enkele politiewagens
zijn vastgelopen.
Het verkeer en reizigers in het
openbaar vervoer in het zuiden van het
land moeten de komende uren rekening
houden met nieuwe sneeuwoverlast.
Vooral in het oosten van Brabant en
Limburg valt een flink pak sneeuw.
In tunnels in Noord-Holland en bij de
Noordtunnel in de A15 gelden lagere
maximumsnelheden.Smeltende sneeuw- en
ijsresten die bij de ingangen van de
tunnels naar beneden vallen,leiden tot
schrikreacties van automobilisten.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Enschede is ook aan het insneeuwenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:26 schreef Barbaaf het volgende:
Ben benieuwd wanneer oh-oh en Cat zich melden, Limburg is weer aan het insneeuwen
[..]
Oh, ik hou van sneeuw, maar ik ben blij dat er hier niet meer bij komtquote:Op donderdag 23 december 2010 19:26 schreef Barbaaf het volgende:
Ben benieuwd wanneer oh-oh en Cat zich melden, Limburg is weer aan het insneeuwen
[..]
Als ik geen werk (meer) heb dan wil ik best tijdelijk op en neer hoorquote:
Ik hou daar zo van he, dat je dan die mededelingen doetquote:Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Altijd leuk als ik binnenval; ik heb altijd wel wat te vertellen
Daarom doe ik het ookquote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou daar zo van he, dat je dan die mededelingen doet
Dat eindequote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik had 4 kaarten vandaag![]()
En dat mac filmpje is toch wel bijna even leuk als die van office depot he![]()
Ik heb maandagochtend een plaat aangevraagd en dies volgens mij ook nog niet gedraaid
Smerig jaquote:Op donderdag 23 december 2010 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahaha dat heb ik dan net gemist, was dr toch nog iets leuk aan Lucille![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest zo lachen om die snotgrap, te flauw![]()
En om dat GOEDEMIDDAG met die rotkoppen achter de balie
Ik ga nu kijkenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en Zwabber had Maes en Muis had JJH, dat lijkt me duidelijk
Ik ga kijkenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Ing ik ga jou en je bibsebabs de groetjes smssen
Cat is niet heen geweestquote:
Ze moest elders ook jammeren, voor geldquote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze ging toch naar het Glazen Huis, dat mislukt, en ik had haar dus wel terug verwacht?
Betaalt daar iemand voorquote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze moest elders ook jammeren, voor geld
Ik heb gesmst.quote:
Het was leuk hoorquote:
Ja dan stink je maarquote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet nog wel douchen oh oh![]()
Straks missen mijn bipsebaps en ik het
Ik neem mn flaptop gewoon mee voor de buisquote:
Beter..quote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben lekker vier dagen vrij, morgen lekker uitslapen![]()
En ik hoef de komende vier dagen niet te koken
Ben jij een kloon of ben jij nieuw?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Beter..
Ik moet morgen om 7:30 beginnen
Newbiequote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben jij een kloon of ben jij nieuw?
Volgens RTL Weer krijg je niksquote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef Qwea het volgende:
Als ik buienradar moet geloven (![]()
![]()
as if
![]()
![]()
) dan krijgt heel NL waaronder ook wij rond 00:00 sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw
Nou, wij krijgen al de hele dag sneeuw, sins 00.30 vannachtquote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef Qwea het volgende:
Als ik buienradar moet geloven (![]()
![]()
as if
![]()
![]()
) dan krijgt heel NL waaronder ook wij rond 00:00 sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw
Ik durf bijna niet te vragen wat wij volgens hun krijgenquote:
Aaaaah, jullie hadden vorige week bekant niks, nu zijn jullie aan de beurtquote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, wij krijgen al de hele dag sneeuw, sins 00.30 vannacht
Centimetertje of 15?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te vragen wat wij volgens hun krijgen
Pleur op, we hebben al het langste sneeuw van iedereenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aaaaah, jullie hadden vorige week bekant niks, nu zijn jullie aan de beurt
Ik wil wel ruilenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, wij krijgen al de hele dag sneeuw, sins 00.30 vannacht
Ze hadden een kaart van Nederland en dan met kleurtjes het verschil aan centimeters aangegeven. Ik woon in het midden van Nederland en krijg maar net een paar centimeter.. Dus ik vrees dat je niks krijgt, maar wie weet heeft RTL Weer 't mis?quote:
Nog erbij???quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea ik heb ook nog wel een ruime centimer of 15 voor je?
Dies allang onder de pannen, zeiden ze vanmiddag al hoor!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff mailen voor die sneue bejaarde teckel
Er hadden zich al een paar mensen voor haar gemeld, maar als die afhaken mag ze hier.
Awwwwquote:Op donderdag 23 december 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff mailen voor die sneue bejaarde teckel
Er hadden zich al een paar mensen voor haar gemeld, maar als die afhaken mag ze hier.
Ze had liever meer roze stiften gehadquote:Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lief doen, ik heb aan die arme negertjes van je gegeven.
Oh! Ik las in dat artikel dat hij 'zo lang wordt opgevangen' door die dame van de foto.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dies allang onder de pannen, zeiden ze vanmiddag al hoor!
Die aidsnegerkindjes zijn heul nie van mijquote:Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lief doen, ik heb aan die arme negertjes van je gegeven.
Bejaarde teckel gedumptquote:Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Awwww
Heb je dat linkje nog een keer?
Heb je er een foto van?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea ik heb ook nog wel een ruime centimer of 15 voor je?
Aan je 3FM dingus dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die aidsnegerkindjes zijn heul nie van mij
Oeh!quote:
quote:
Nee, ik wil niet naar de brievenbus lopen nuquote:Op donderdag 23 december 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Maar had nu al iemand die geniale kaart van Elies????????
Kweettetniet, mijn collega was dr over aan het jankzakken tegen me en die had gebeld en ze zeiden dat het geld voor zn tandjes al bij elkaar was en zich ook al hele hordes baasjes hadden aangediend.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
Op hun site staat ie nog als zijnde adoptable:
http://www.huisdierenmeld(...)eken-een-nieuw-thuis
Maar was ie echt voor vast onder de pannen ja? Of tijdelijk?
Dan hoef ik niet meer te mailen namelijk. Ik zei al tegen Bink 'wil jij misschien een ouwe teckel??' en toen zei ze niets terug, wie zwijgt stemt toe
Geniale kaart?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Maar had nu al iemand die geniale kaart van Elies????????
Huh, was mijnes al in beeld dan????quote:
Vijf dagen op balkon zitten kleumenquote:
Nou idd... Wat een debielquote:Op donderdag 23 december 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Vijf dagen op balkon zitten kleumen![]()
En toen op straat geflikkerd. Dan mis je echt een flinke steek hoor.
Pretty geniaal ja, maar ik ga m niet spoileren als niemand m nog heeft behalve ikkequote:
Is dit nou ook al jankzakken?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kweettetniet, mijn collega was dr over aan het jankzakken tegen me en die had gebeld en ze zeiden dat het geld voor zn tandjes al bij elkaar was en zich ook al hele hordes baasjes hadden aangediend.
Mail dan gewoon en vraagquote:Op donderdag 23 december 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
Op hun site staat ie nog als zijnde adoptable:
http://www.huisdierenmeld(...)eken-een-nieuw-thuis
Maar was ie echt voor vast onder de pannen ja? Of tijdelijk?
Dan hoef ik niet meer te mailen namelijk. Ik zei al tegen Bink 'wil jij misschien een ouwe teckel??' en toen zei ze niets terug, wie zwijgt stemt toe
Ik zeg toch niet OOK?quote:
Wie zegt dat ik een kaart krijg, je stuurt maar een pie emquote:Op donderdag 23 december 2010 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pretty geniaal ja, maar ik ga m niet spoileren als niemand m nog heeft behalve ikke
Ja jij bent echt megavoorspelbaarquote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
We kennen elkaar toch al een beetje he?
Hmm, als je het nou lief gevraagd had had ik het serieus overwogenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een kaart krijg, je stuurt maar een pie em
Jankzak!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jij bent echt megavoorspelbaar
AAaaaahhh Toeeeeeeeeee!!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, als je het nou lief gevraagd had had ik het serieus overwogen
Hoe verrassendquote:
Nee, kieken wie eerder isquote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh, was mijnes al in beeld dan????
Ik durf niet eens op te staan om mn chippies te pakkenquote:
JEZUS LIquote:
We moeten de shifts maar verdelenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik durf niet eens op te staan om mn chippies te pakken
Nou, ze hoorden dat jij nogal makkelijk wasquote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel, hoe ben je hier zo beland?
Stuur door! In ruil voor dat gedicht!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef Qwea het volgende:
omfg ik heb gewoon LL penis in mijn PM
Whahahaha BAN!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
Wat snap je niet aan PM
Godverdomme zeg Q
ooh stel je niet aanquote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
Wat snap je niet aan PM
Godverdomme zeg Q
Als ik ga gil ik ff en dan mag je de wacht houdenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We moeten de shifts maar verdelen
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stuur door! In ruil voor dat gedicht!
Dat moet er nog es bijkomenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh stel je niet aan
Tis niet alsof ik hem hier in het topic post ofzo
Ik ga straks echt wel ff douchen en m'n avondgewaad aantrekkenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik ga gil ik ff en dan mag je de wacht houden
OMG, Q, gewoon doen ookquote:
Ik zet ze wel gewoon hier neerquote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet er nog es bijkomen
Nu hup, tieten. PM. Jetzt.
Ja nee das niks natuurlijk hé...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zet ze wel gewoon hier neer
[ afbeelding ]
Alles is liefdequote:Op donderdag 23 december 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
Wijd opennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
En weer 10 aidsweesje erbij.
pmquote:Op donderdag 23 december 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nee das niks natuurlijk hé...
Nee, dit is die in heerlen, morgen hoor ik wat van die bij jou.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Yns, feli, is dat de baan hier???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OOOOOOOH en ik heb de kaart van Elies, hijs meer dan geniaal![]()
![]()
![]()
![]()
Oh mss kun je wel gewoon kiezen dalijkquote:Op donderdag 23 december 2010 20:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee, dit is die in heerlen, morgen hoor ik wat van die bij jou.
Dank je allemaal
Wij jonkies worden ook nooit geapprecieerdquote:Op donderdag 23 december 2010 20:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb geen kaart van Elies, maar ik weet niet of ik op de mailinglist stond
Heeft Maes zich nou al gemeld?
Kan je ook extra betalen om dat ding NIET gratis te krijgenquote:Dank voor je donatie voor 3FM Serious Request 2010! Jij steunt hiermee de actie van 3FM en het Rode Kruis.
Download Wijd Open van BLOF
Als dank hebben we voor jou de single van BLOF - WIJD OPEN, gratis!
Download hier de mp3
Jullie luisteren gewoon niet als Elies met dr kaarten loopt te leurenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij jonkies worden ook nooit geapprecieerd
Wil jij hem ook aan mij doorsturen? Deed Qwea ookquote:Op donderdag 23 december 2010 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Q, dat zijn best goeie knallers
Ah jaweeelll want Maes had gepost dat ze het een leuk pakketje vond. Maar dan weet ze tenminste wie haar SeSa wasquote:Op donderdag 23 december 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij jonkies worden ook nooit geapprecieerd
Ja ik was dr ook al zo blij meequote:Op donderdag 23 december 2010 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je ook extra betalen om dat ding NIET gratis te krijgen
Mazzeltovquote:
Told yaquote:Op donderdag 23 december 2010 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Q, dat zijn best goeie knallers
Sinds wanneer ben jij lesboquote:Op donderdag 23 december 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wil jij hem ook aan mij doorsturen? Deed Qwea ook
Doet ze zeker overdag, dan kan ik niet online omdat mijn leiddinggevende rechtstreeks zicht heeft op mijn beeldschermquote:Op donderdag 23 december 2010 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jullie luisteren gewoon niet als Elies met dr kaarten loopt te leuren
Klopt!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik doe een gok op Pagan trouwens.
Nah, dan ruil ik wel met Qwea zelfquote:Op donderdag 23 december 2010 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij lesbo
Ruilen voor jou jetsers?
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, dan ruil ik wel met Qwea zelf
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, dan ruil ik wel met Qwea zelf
Mja, en Qwea heeft jouw foto ook al doorgestuurd, dus je hebt geen ruilmateriaal voor mij zker?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, en Qwea heeft jouw foto ook al doorgestuurd, dus je hebt geen ruilmateriaal voor mij zker?
I'll take that as a no?quote:
Hij zou zijn aars nog kunnen sturen. Maar dat is niet zo boeiend.quote:
Gezien het feit dat je om foto's vraagt van mijn jetsers heb jij niet genoeg kennis om te kunnen beweren dat ik pokon nodig hebquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je om foto's vraagt van mijn jetsers heb jij niet genoeg kennis om te kunnen beweren dat ik pokon nodig heb
Eindelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Yns, feli, is dat de baan hier???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OOOOOOOH en ik heb de kaart van Elies, hijs meer dan geniaal![]()
![]()
![]()
![]()
Welke heb jij gefraaaaagtttt?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb ook liedje aangevraagd, aidswezen FTW
Echt, heeft niemand nog gepost dat Lucille gehandicapt isquote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze ging gewoon mank het huis weer uit!![]()
Radio Ga Ga.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welke heb jij gefraaaaagtttt?
Johquote:Op donderdag 23 december 2010 20:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt, heeft niemand nog gepost dat Lucille gehandicapt is
Radio Goeegoeee Radio Ga Gaquote:Op donderdag 23 december 2010 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Radio Ga Ga.
Leek me wel gezellig om daar met de handjes in de lucht te staan
AAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGhquote:
hij is bezigquote:Op donderdag 23 december 2010 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je The Colony al gedownload?
sure thingquote:Op donderdag 23 december 2010 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh hey kun je die dan ook branden want die wil ik ook graag zien![]()
nee, ik spreek d'r een deze dagen wel aan op Steamquote:Heb je al gesmst naar je steigermeisje?
Your first, your last your everythingquote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef ElisaB het volgende:
Oh-oh, ik ben blij dat jij 'm hebt ontvangen; je bent volgens mij de eerste
Oh ja daarom praat ie zo makkelijk met die kidsquote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
z'n vriendin was er toch ook een?
Hot & steamyquote:
you of all people should knowquote:
Ja ik weet, maar dan ist dus een gamertquote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
you of all people should know
http://store.steampowered.com/
soort van game-speel-koop-download-msn iets
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck, met Greys kun je ook geen grappen en grollen uithalen
Wijsneus.
het is meer dat ze daar het vaakst online isquote:Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar dan ist dus een gamerten ik ken werkelijk niemand die dat als IM gebruikt
Helemaal niets. Maar ik heb geen idee of ze het al weten (good news travels fast, dus ik vermoed zomaar van wel).quote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Your first, your last your everything![]()
Ik ga dr verder niet te veel over zeggen nog![]()
Heb je nog iets van je exwerknemerts gehoord?
Noh, gezellig dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helemaal niets. Maar ik heb geen idee of ze het al weten (good news travels fast, dus ik vermoed zomaar van wel).
Jups. Ik heb net een onwijsgave Seat Cordoba Station gekocht (denk ik; nog niet gezien, maar de buurman belde)quote:Op donderdag 23 december 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Noh, gezellig dan.
En is je oto al geroggeld?
Ik let op, ik herhaal, op!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, ik ga douchen ik herhaal ik ga douchen
Ing, waar blijven de lijstjes, ik herhaal waar blijven de lijstjes?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, ik ga douchen ik herhaal ik ga douchen
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jups. Ik heb net een onwijsgave Seat Cordoba Station gekocht (denk ik; nog niet gezien, maar de buurman belde)
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
(denk ik; nog niet gezien, maar de buurman belde)
Ja dat zal ze lezen onder de douchequote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing, waar blijven de lijstjes, ik herhaal waar blijven de lijstjes?
22 uur ik herhaal 22 uurquote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing, waar blijven de lijstjes, ik herhaal waar blijven de lijstjes?
Ik ga nu ik herhaal ik ga nuquote:Op donderdag 23 december 2010 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat zal ze lezen onder de douche
Ik zeg nog: "Alles is goed, als het maar niet te groot is!"quote:
Die is best oké, beetje een VW Polo stationquote:Op donderdag 23 december 2010 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zeg nog: "Alles is goed, als het maar niet te groot is!"
Nou goed; komt van de buren en de buren zijn heel erg oke. Ze gaan 'm morgenmiddag nog even door de APK duwen (denk ik) en er moesten nog wat kleine dingetjes aan gedaan worden. Maar zou verder helemaal goedkomen
Poetsen doe ik zelf wel (in het voorjaar ergens een keer)
De dealer is de buren, daggikquote:Op donderdag 23 december 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Logisch, je keek op internet voor een auto, ging naar de dealer, en kocht m van de buren![]()
Onnavolgbaar wie immer
Donkerblond, 1973quote:Op donderdag 23 december 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is best oké, beetje een VW Polo station
Kleur? Bouwjaar?
That's mequote:Op donderdag 23 december 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Logisch, je keek op internet voor een auto, ging naar de dealer, en kocht m van de buren![]()
Onnavolgbaar wie immer
Ik heb net even plaatjes gekeken en het kan ergerquote:Op donderdag 23 december 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
Die is best oké, beetje een VW Polo station
Kleur? Bouwjaar?
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Ing als je sms "wie is die kale ik herhaal wie is die kale" was, dan was ie in beeld net
Blof staat te soundchecken nu.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kijk niet meerBlof en Di-Rect ging me toch echt wat te fur
Tuuuuuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Oh-oh, mot je nog een kerstkaart?
Nog nie gezien dan ik herhaal nog nie gezien dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had geen kale sms ik herhaal ik had geen kale sms![]()
Je weet direct wanneer mijne in beeld is, geleuf mij moar
Poepquote:
Bedankt voor je kaartquote:Op donderdag 23 december 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Geen treinen, veel rolstoelen, veel geld, veel lopen, binnenbrand.![]()
En post. Kerstkaart van Elies en de Beeb!![]()
![]()
![]()
![]()
En een rekening van de verwarmingsmonteurmeneer.
Binnenbrandquote:Op donderdag 23 december 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
Geen treinen, veel rolstoelen, veel geld, veel lopen, binnenbrand.![]()
quote:En post. Kerstkaart van Elies en de Beeb!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou een briefje sturen dat je de relatie te zeer verstoord vindtquote:En een rekening van de verwarmingsmonteurmeneer.
Ja, doe dat maar eensquote:Op donderdag 23 december 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet toch maar eens mn brievenbus legen he
Gaarne gedaan. Lekker origineel was hij ook he?quote:
Denk je dat er dan iets rijdt? NU was het één stoptrein per uur.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Goed he die kaart!
Kunnen jullie niet gewoon morgen gaan?
Ja vond ik wel, ik had 'm nog niet gezienquote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaarne gedaan. Lekker origineel was hij ook he?![]()
Neefje keek me met hele grote ree-ogen aan en toen had ik opeens FLOEP drie pakjes kaartje voor het Goede Doel gekocht.
[..]
Denk je dat er dan iets rijdt? NU was het één stoptrein per uur.
En volgens mij heeft niemand morgen tijd, 's avonds moeten we ook weer zingen.
Het is minder leuk, maar we maken het nu gewoon over.
quote:
Hij is leuk!quote:[..]
Zou ik?quote:[..]
Ik zou een briefje sturen dat je de relatie te zeer verstoord vindt
Ow, lekker ding ben je ookquote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Nee, iemand anders. (jas iets te dicht bij sfeerlichtje) Mijn nood-communication skills laten wel te wensen over: ik zat ingebouwd aan tafel, zag de brand als eerste en kon alleen maar piepen en wijzen. En niemand die omkeek.
Achteraf kreeg ik de tip dat ik beter 'BRAAAAAAND!!!"kon roepen. Vonnik wel een goeie.
Maar ik ben in zo'n situatie gewoon meer van het ernaartoe rennen en niet roepen en kijken.
Ik zou het doen!quote:Zou ik?
Dan moet ze maar niet zo'n watje zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 21:43 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en ik ben net heeeel gemeen geweest.
Watje (die vanmiddag dus niet duhhurefde vanwege het weer) moest naar huis lopen. Te bang om te fietsen zeker.![]()
Ik moet exact haar richting uit, dus ze vroeg of ik meeliep, fiets in de hand. Ik heb gezegd dat ik geen zin had om te lopen en niemand achterop kon nemen ivm uitglijgevaar.![]()
Doei!Ik denk dat ze nu pas thuis is.
Leuke dag iddquote:Op donderdag 23 december 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Was wel heel leuk vanmiddag.![]()
Eerst gezongen in de stationsrestauratie, daarna de directeur van het verpleeghuis gebeld (iedereen kent elkaar hier int durrup) die het heel leuk vond als we langskwamen. Daar gezongen en koffie gehad. Daarna naar het ziekenhuis gewandeld, daar ook gezongen, weer koffie gehad, daarna hapje gegeten en we zijn nog op een afdeling van het verpleeghuis gaan zingen voor de opa en oma van één van de dames.
In totaal zo'n 225 euro opgehaald!
Pesies.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan moet ze maar niet zo'n watje zijn
Dawas de middag.quote:
Uiteindelijk wel. Alleen jammer dat we het nu zo saai over moeten maken ipv het zelf aanbieden. Maar het is nu eenmaal niet anders.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt gesjellig CatOndanks dat je tripje anders liep toch nog een leuke dag dus?
Wanneer? Morgenvroeg moet ik werken, morgenmiddag de laatste boodschappen doen (de helquote:Op donderdag 23 december 2010 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Naja nu kun je toch desnoods in je uppie dat geld door die bus gaan raggen?
Kon je dat niet eerder zeggen?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Oognip het volgende:
Ik wil dat in dit topic mijn post als laatste is
Ik moet om 7 uur bij mijn eerste cliënt zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg een bus slagroom bij de Super en ik moest aan je denken![]()
Gewoon lekker de wekker op 5 uur en dan met de oto heen tuffen, dan is het ook heul niet zo druk. En dan mag je me smssen en kijk ik wel, ik heb toch vrij
Die heb ik ook. Prima binnen te houden inderdaad.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Tis nep amaretto trouwens van de Aldi, 4 euro, en fakking lekker
Dazeggik, wekker om 5 uur, kun je in 1 weg door!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet om 7 uur bij mijn eerste cliënt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |