Uhuhquote:
Nou, dat doet het niet, helaasquote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij staat op automatisch resizen voor forum codes.
Ze zijn 3600x2700.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij staat op automatisch resizen voor forum codes.
Een boel lush zie ik!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
Hier begon het mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blij mee!!
Er is aan Whoopje gedacht en nog helemaal goed ookdie mag morgen lekker visje eten en uiteraard krijgt SeSa foto's!
Ga nu eens peinzen wie mijn SeSa is.
Ja, sorry, beetje stom woord misschienquote:
'Kliekje' is hier inmiddels een geuzennaam.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, sorry, beetje stom woord misschien
Ik had net B&J, maar nu wil ik ook toffifee.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:
F-r en Ml zijn ook al zo goed verwend.![]()
De SeSa van F-R moet inderdaad wel Ynske zijn. En van Ml... Maes?
Ik eet nu toffifee.
Het gaat snel, ja!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
F_R en Ml, leuk pakketjes![]()
Sorry ik heb last van mijn rug dus het lukt me niet continue achter de computer te zitten en bij lezen is bijna niet te doen nu.
Kom maar langs, kun je meteen je sleutel meenemen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had net B&J, maar nu wil ik ook toffifee.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het gaat snel, ja!Heb je een pc i.p.v. een laptop? Op de één of andere manier heb ik hier altijd het beeld dat iedereen met de laptop op schoot op de bank hangt!
Dat beeld komt ook omdat ik zelf er ook zo bij zit, heurrrquote:
Denk Maes of DMLquote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:
F-r en Ml zijn ook al zo goed verwend.![]()
De SeSa van F-R moet inderdaad wel Ynske zijn. En van Ml... Maes?
Ik eet nu toffifee.
Wel een laptop maar ik lig in bed en moet af en toe even een rondje lopen voor de beweging en dan zijn we een half topic verder.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het gaat snel, ja!Heb je een pc i.p.v. een laptop? Op de één of andere manier heb ik hier altijd het beeld dat iedereen met de laptop op schoot op de bank hangt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemerslijstje:
Uitgepakt en goedgegokt:
Greys
pakje
rijm
uitgepakt
Muis006
pakje
cadeau en kaartje![]()
gok:
DanseMacabre --> GOED!
Ingetje79
pakje
uitgepakt
gok:
Goodbye --> GOED
Ynske
pakje
gedicht en uitgepakt
gok:
Cat22
Strega --> GOED
Goodbye
pakje
uitgepakt en rijm
gok:
Cat22
Tombola --> GOED
Cat22
pakje
uitgepakt en rijm
gok
Ingetje --> GOED!
Uitgepakt:
DanseMacabre
pakje - eerste uitpakronde
gedicht en alles uitgepakt
Bamba
pakje
gedicht
uitgepakt
gok:
Ferrari_Rood
Ferrari_rood
pakje
uitgepakt en rijm
onuitgepakt
Tombolafan
voorpret - pakje - eerste uitpakronde
Maes
pakje
Dizzy-Miss-Lizzy
pakje
DeZwabber
kokosnoot... - huh, wat? - REM! - pakje - cocoboy
Ml-etje
pakje
uitgepakt en rijm
Strega
pakje
Pagan
pakje
JJH
STRAFHet is pakjesopeningsdag!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jaaa nu kan ik ze zienquote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo beter?
Ik ook!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat beeld komt ook omdat ik zelf er ook zo bij zit, heurrrOnder een dekentje ook
Super leuk gedaan, Yns!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Ynske het volgende:
Idd, ik ben de SeSa voor F_R
dit is een trekvogel, dan rammelt hij en wiebelt weer naar de ring toe
[ afbeelding ]
dit is een mobile
[ afbeelding ]
en dit is een muziekdoosje
[ afbeelding ]
Zal ik het even doen? [/blauw]quote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
Greys komt heul het topic niet in Pm't ze
F_R (of een mod?) wil je ff je post leegmaken met die grote foto's en die kleinere versie uit mijn post gebruiken?
De resizes staan al in mijn post, kopieer die even danquote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
F_R mag ik hem leegmaken of resizen?
Ah, be my guest.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
F_R mag ik hem leegmaken of resizen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |