Hello oh oh ohquote:
Zo, klaar al weerquote:Op donderdag 23 december 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Zo, jij bent dr een van de actie zeg![]()
En dan afscheid nemen op de zaak?
ahhwquote:
Serieus???quote:Op donderdag 23 december 2010 11:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo, klaar al weer
En afscheid nemen op de zaak? Ik stuur wel een mailtje rond. Er is toch niemand meer
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ahhw![]()
dat doet me er aan denken, ik zat gisteren in de trein, en tegenover me zat zo'n stoere tokkieboy met z'n bontkraagje, piercings en raar petje en een rottweilerpup nors voor zich uit te staren
kijkt hij naar z'n pup, ziet dat die bibbert van de kou...
pakt hij em op, die pup balt zich helemaal op, en hij omarmt hem helemaal om em op te warmen
Sort of. Ik heb even gepraat met mijn favo dealer. En die zei: "Wanneer moet je 'm hebben? Over een uur of twee? Ow... Nou ja, komt goed; ik bel je vanmiddag en dan lossen we het op!"quote:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sort of. Ik heb even gepraat met mijn favo dealer. En die zei: "Wanneer moet je 'm hebben? Over een uur of twee? Ow... Nou ja, komt goed; ik bel je vanmiddag en dan lossen we het op!"
Dus. Mijn kerstpakket van dit jaar: de verrassingsauto, want ik heb geen idee wat het gaat worden
Naar huis is idd niet zo boeiend, als je maar daar komtquote:Op donderdag 23 december 2010 11:50 schreef Cat22 het volgende:
GVD, weer een afmelding.![]()
Ze durft niet, ivm het weer.Nu zijn alle stemmen precies bezet, de NS rijdt, de buitenradar ziet er voor een kwartiertje treinen niet té akelig uit, dus we gaaaaan gewoon!
![]()
Watjes.
Spannendquote:Op donderdag 23 december 2010 11:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sort of. Ik heb even gepraat met mijn favo dealer. En die zei: "Wanneer moet je 'm hebben? Over een uur of twee? Ow... Nou ja, komt goed; ik bel je vanmiddag en dan lossen we het op!"
Dus. Mijn kerstpakket van dit jaar: de verrassingsauto, want ik heb geen idee wat het gaat worden
Mietjes.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:50 schreef Cat22 het volgende:
GVD, weer een afmelding.![]()
Ze durft niet, ivm het weer.Nu zijn alle stemmen precies bezet, de NS rijdt, de buitenradar ziet er voor een kwartiertje treinen niet té akelig uit, dus we gaaaaan gewoon!
![]()
Watjes.
Op zich is naar huis ook wel boeiend, want een aantal van ons moet daar weer zingen. En das als afgesproken en wordt betaald. Wat dat betreft scheelt het wel dat er een paar niet meedurven, die zijn vanavond zeker present in Weird.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naar huis is idd niet zo boeiend, als je maar daar komt![]()
Voordeel is wel dat we nu mooi in balans zijn, 2-1-1-1 qua stemverdeling.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef Barbaaf het volgende:
Ah, je weet 't zelf ook niet![]()
Wat een watjes Cat, hopelijk klinkt 't nog ergens naar.
Dabedoelik!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mietjes.
Je weet hoe ik loop he? Ik kon gisteren ook met gemak door de sneeuw ploeteren en alles
Ediiiit: En de treinen rijden ook gewoon!
Als die niet zo gruwelijk duur waren in het onderhoud (zie ze maar eens rijdend te houden) en bij een aanrijding iets meer bescherming boden, dan had ik er jaren geleden al een gekochtquote:
Ja en mijn mister heeft gisteren nog getreind van hier naar Eindhoven en terug, zonder vertraging.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dabedoelik!
Ik kijk nu naar SR. Eindhoven is gewoon droog!
Een muis op 2 benenquote:
Ja het is natuurlijk een hel om die krengen op de weg te houden, en je bent er aan onderhoud een veelvoud aan kwijt dan aan aankoopquote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als die niet zo gruwelijk duur waren in het onderhoud (zie ze maar eens rijdend te houden) en bij een aanrijding iets meer bescherming boden, dan had ik er jaren geleden al een gekocht
het gaat makkelijker met een muismatquote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mietjes.
Je weet hoe ik loop he? Ik kon gisteren ook met gemak door de sneeuw ploeteren en alles
Pas maar op anders jat ik de jouwe.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het gaat makkelijker met een muismat
Ja maar dat zijn denk ik ook niet het type mat waar je een muis van 80 euro ofzo op wil gebruikenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb dit jaar alweer tig muismatten weggepleurd die als kerstkado binnen kwamen hier
Heb er jaren een gehad en het kost dat het barst!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ja het is natuurlijk een hel om die krengen op de weg te houden, en je bent er aan onderhoud een veelvoud aan kwijt dan aan aankoop
Ik zou een Polo van rond 2000 (kwa bouwjaar) wel leuk vindenquote:Golfje of Polo'tje ofzo danAstra'tje?
Nou tis mss net iets fijner dan een houten tafelquote:Op donderdag 23 december 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn denk ik ook niet het type mat waar je een muis van 80 euro ofzo op wil gebruiken
Wat doet jouw weer?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Godver , die Maaskantje ketting voor Sjon wordt m niet vandaag![]()
Wat een weer weer hier
Sjnieje wie unne dollequote:
Ik heb er eenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Godver , die Maaskantje ketting voor Sjon wordt m niet vandaag![]()
Wat een weer weer hier
Ooooh serieus?quote:
Sjniej.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjnieje wie unne dolle![]()
Baas staat vast op de Ceramique, al een half uur of zo
Ik heb een dealer als buurman. En ik vind het niet netjes om niet eerst even daarlangs te gaan (ondanks dat zij toch echt in een ander segment zitten). Dus ff langsgewipt en met een beetje mazzel rij ik morgenochtend alquote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
Elies, wordt het dan niet die groene?![]()
Ik ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |