Hello oh oh ohquote:
Zo, klaar al weerquote:Op donderdag 23 december 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Zo, jij bent dr een van de actie zeg![]()
En dan afscheid nemen op de zaak?
ahhwquote:
Serieus???quote:Op donderdag 23 december 2010 11:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo, klaar al weer
En afscheid nemen op de zaak? Ik stuur wel een mailtje rond. Er is toch niemand meer
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ahhw![]()
dat doet me er aan denken, ik zat gisteren in de trein, en tegenover me zat zo'n stoere tokkieboy met z'n bontkraagje, piercings en raar petje en een rottweilerpup nors voor zich uit te staren
kijkt hij naar z'n pup, ziet dat die bibbert van de kou...
pakt hij em op, die pup balt zich helemaal op, en hij omarmt hem helemaal om em op te warmen
Sort of. Ik heb even gepraat met mijn favo dealer. En die zei: "Wanneer moet je 'm hebben? Over een uur of twee? Ow... Nou ja, komt goed; ik bel je vanmiddag en dan lossen we het op!"quote:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sort of. Ik heb even gepraat met mijn favo dealer. En die zei: "Wanneer moet je 'm hebben? Over een uur of twee? Ow... Nou ja, komt goed; ik bel je vanmiddag en dan lossen we het op!"
Dus. Mijn kerstpakket van dit jaar: de verrassingsauto, want ik heb geen idee wat het gaat worden
Naar huis is idd niet zo boeiend, als je maar daar komtquote:Op donderdag 23 december 2010 11:50 schreef Cat22 het volgende:
GVD, weer een afmelding.![]()
Ze durft niet, ivm het weer.Nu zijn alle stemmen precies bezet, de NS rijdt, de buitenradar ziet er voor een kwartiertje treinen niet té akelig uit, dus we gaaaaan gewoon!
![]()
Watjes.
Spannendquote:Op donderdag 23 december 2010 11:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sort of. Ik heb even gepraat met mijn favo dealer. En die zei: "Wanneer moet je 'm hebben? Over een uur of twee? Ow... Nou ja, komt goed; ik bel je vanmiddag en dan lossen we het op!"
Dus. Mijn kerstpakket van dit jaar: de verrassingsauto, want ik heb geen idee wat het gaat worden
Mietjes.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:50 schreef Cat22 het volgende:
GVD, weer een afmelding.![]()
Ze durft niet, ivm het weer.Nu zijn alle stemmen precies bezet, de NS rijdt, de buitenradar ziet er voor een kwartiertje treinen niet té akelig uit, dus we gaaaaan gewoon!
![]()
Watjes.
Op zich is naar huis ook wel boeiend, want een aantal van ons moet daar weer zingen. En das als afgesproken en wordt betaald. Wat dat betreft scheelt het wel dat er een paar niet meedurven, die zijn vanavond zeker present in Weird.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naar huis is idd niet zo boeiend, als je maar daar komt![]()
Voordeel is wel dat we nu mooi in balans zijn, 2-1-1-1 qua stemverdeling.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef Barbaaf het volgende:
Ah, je weet 't zelf ook niet![]()
Wat een watjes Cat, hopelijk klinkt 't nog ergens naar.
Dabedoelik!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mietjes.
Je weet hoe ik loop he? Ik kon gisteren ook met gemak door de sneeuw ploeteren en alles
Ediiiit: En de treinen rijden ook gewoon!
Als die niet zo gruwelijk duur waren in het onderhoud (zie ze maar eens rijdend te houden) en bij een aanrijding iets meer bescherming boden, dan had ik er jaren geleden al een gekochtquote:
Ja en mijn mister heeft gisteren nog getreind van hier naar Eindhoven en terug, zonder vertraging.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dabedoelik!
Ik kijk nu naar SR. Eindhoven is gewoon droog!
Een muis op 2 benenquote:
Ja het is natuurlijk een hel om die krengen op de weg te houden, en je bent er aan onderhoud een veelvoud aan kwijt dan aan aankoopquote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als die niet zo gruwelijk duur waren in het onderhoud (zie ze maar eens rijdend te houden) en bij een aanrijding iets meer bescherming boden, dan had ik er jaren geleden al een gekocht
het gaat makkelijker met een muismatquote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mietjes.
Je weet hoe ik loop he? Ik kon gisteren ook met gemak door de sneeuw ploeteren en alles
Pas maar op anders jat ik de jouwe.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het gaat makkelijker met een muismat
Ja maar dat zijn denk ik ook niet het type mat waar je een muis van 80 euro ofzo op wil gebruikenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb dit jaar alweer tig muismatten weggepleurd die als kerstkado binnen kwamen hier
Heb er jaren een gehad en het kost dat het barst!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ja het is natuurlijk een hel om die krengen op de weg te houden, en je bent er aan onderhoud een veelvoud aan kwijt dan aan aankoop
Ik zou een Polo van rond 2000 (kwa bouwjaar) wel leuk vindenquote:Golfje of Polo'tje ofzo danAstra'tje?
Nou tis mss net iets fijner dan een houten tafelquote:Op donderdag 23 december 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn denk ik ook niet het type mat waar je een muis van 80 euro ofzo op wil gebruiken
Wat doet jouw weer?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Godver , die Maaskantje ketting voor Sjon wordt m niet vandaag![]()
Wat een weer weer hier
Sjnieje wie unne dollequote:
Ik heb er eenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Godver , die Maaskantje ketting voor Sjon wordt m niet vandaag![]()
Wat een weer weer hier
Ooooh serieus?quote:
Sjniej.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjnieje wie unne dolle![]()
Baas staat vast op de Ceramique, al een half uur of zo
Ik heb een dealer als buurman. En ik vind het niet netjes om niet eerst even daarlangs te gaan (ondanks dat zij toch echt in een ander segment zitten). Dus ff langsgewipt en met een beetje mazzel rij ik morgenochtend alquote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
Elies, wordt het dan niet die groene?![]()
Ik ben benieuwd!
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef ElisaB het volgende:
Mijn paps belt net: Onze telefoon doet het niet. Zou jij KPN willen bellen om te vertellen dat wij storing hebben, want wij kunnen natuurlijk niet bellen!?
Whut![]()
Je belt me nu toch
Owja, ik heb een mobielLamaar...
Huiswerk niet gemaakt. En toen kreeg ie een briefje mee dat hij het vandaag moest inhalen. Hopelijk leert ie er wat vanquote:
Polo is leuk. Was mijn eerste auto, en mijn vaders laatste. Toen ik mijn rijbewijs had gehaald zei hij na twee weken: zet hem maar bij jou voor de deurquote:Op donderdag 23 december 2010 12:10 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou een Polo van rond 2000 (kwa bouwjaar) wel leuk vinden
Ik vind Polootjes ook leukquote:Op donderdag 23 december 2010 12:56 schreef Rewimo het volgende:
Polo is leuk. Was mijn eerste auto, en mijn vaders laatste. Toen ik mijn rijbewijs had gehaald zei hij na twee weken: zet hem maar bij jou voor de deurZijn ogen gingen toen al achteruit en hij vond het zelf niet meer verantwoord om te rijden. Dus vanaf toen reed ik hèm rond in plaats van andersom
Elies, mochten ze je een Astra aanbieden kijk dan eerst onder de motorkap of de motor niet onder de olie zit. qltel had er eentje waar je elke week een paar liter olie bij moest gooien en de olie zat echt overal op de motorMaar niet erin, waar het hoorde.
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef ElisaB het volgende:
Mijn paps belt net: Onze telefoon doet het niet. Zou jij KPN willen bellen om te vertellen dat wij storing hebben, want wij kunnen natuurlijk niet bellen!?
Whut![]()
Je belt me nu toch
Ja, bijna klaar.quote:
Ja net ff gebeld, ze had om 1330 controle en ging gewoon met de trein naar Delft, dus het ging wel goed eigenlijk. Mocht ze daar nou weer druppels krijgen oid dat ze amper wat ziet haal ik haar dan gewoon op na werk.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, bijna klaar.
Nog wat gehoord van je?
Wel zo handig lijkt me iddquote:Op donderdag 23 december 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja net ff gebeld, ze had om 1330 controle en ging gewoon met de trein naar Delft, dus het ging wel goed eigenlijk. Mocht ze daar nou weer druppels krijgen oid dat ik amper wat zie haal ik haar dan gewoon op na werk.
Tof zo'n vogelhuisje. Ik had ook een vogelkerstpakket. Met mezenbollen plus houder, een vogelboekje, een vogelhuisje, verrekijker, deken plus kussen en een thermoskannetjequote:Op donderdag 23 december 2010 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had trouwens zo'n doorzichtig vogelhuisje met zuignap als kerstpakket![]()
En een Ici Pari-bon![]()
Oh ja....en ik wil naar huis
Toch nietquote:Op donderdag 23 december 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
SMS van Cat; ze gaan niet, want er rijden haast geen treinen
Omdat ze zo irl niet zo op elkaar lijken maar ineens op die kersttekening en die ene foto welquote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
Elies, wordt het dan niet die groene?![]()
Ik ben benieuwd!
Oh-oh, als het vrienden van je zijn, had je hun hond dan nog nooit gezien?
Omdat je er nu achter komt dat hun hond op de jouwe lijkt?
ik fok en luister muziek, goed hequote:Op donderdag 23 december 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
Mannen kunnen ook geen 2 dingen tegelijkik typte gewoon 'dat ik amper wat zie dan haal ik haar op', dat moet natuurlijk zijn 'als ZE amper wat ziet'
Dat kan ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik fok en luister muziek, goed he
Nee dat is al de hele dag een probleem maar ZIJ zei van nietquote:Op donderdag 23 december 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Whahahahaahaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef ElisaB het volgende:
Whut![]()
Je belt me nu toch
Ja tochquote:
ik had ook een sms, maar ik was het totaal vergeten en ze had dr naam er niet bijgezet, dus ik stuur n sms terug: wie ben jij?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Loskoppelen en af laten drijven, dat bovenste stukquote:Op donderdag 23 december 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ja toch
Nederland is boven de lijn Alkmaar - Zwolle en onder de lijn Middelburg - Breda - Tilburg natuurlijk onrendabel, op een enkele stad uitgezonderd
Neeneeneeneenee, wir wollen es nicht habenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh is zo tegendraads en anarchistisch als de pest, dus die begint haar eigen enclave. Wat er over is van het zuiden en Zeeland geven we aan Belgie. Het Noorden verkopen we aan Denemarken, en als die niet willen aan de Duitsers. En zo beginnen we met de Randstad + Utrecht + de Veluwe (voor vakantie) De Nieuwe Nederlanden
yay we mogen Den Bosch houdenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is mijn voorstel;
[ afbeelding ]
Oh opgelost, dan schrappen we je eigen enclave ookquote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Mij maakt het echt geen ene reet uit ik welk land ik woon, zolang het maar in Maastricht is![]()
En Belgen zijn doorgaans stukken leuker dan Nederlanders dus ik ben ook voor
De cup a soup ging bijna over mijn toetsenbordquote:Op donderdag 23 december 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh opgelost, dan schrappen we je eigen enclave ook![]()
En we geven de flevopolder (incl inwoners) terug aan de ZuiderZee, wat nationaal erfgoed wordt
Tis nog geen 4 uurquote:Op donderdag 23 december 2010 13:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De cup a soup ging bijna over mijn toetsenbord
Toen mijn vader overleed had hij een Audi A6, dat was even te gortigquote:Op donderdag 23 december 2010 13:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind Polootjes ook leuk
Mijn allereerste auto was een B Kadettje; van mijn broer gekregen:
[ afbeelding ]
De tweede was een Citroen Visa. Té lelijk (zie pic). Gekocht van de zus van oma voor 50 gulden. Met daarbij de belofte dat ik haar tien keer ergens heen zou brengen (en daar zou ik dan steeds 5 gulden voor krijgen).
[ afbeelding ]
Maar het autootje van je paps rijden is wel erg leuk
Dat kan ik me zo goed voorstellenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef senesta het volgende:
Toen mijn vader overleed had hij een Audi A6, dat was even te gortig![]()
Wel een mooie auto, we hebben hem nog een weekje hier gehad gewoon omdat er zoveel van hem in hing vond ik het wel erg moeilijk om hem weer terug te brengen. Er was nergens zoveel van hem terug te vinden als in zijn auto. Het liefst had ik hem gewoon achter in de tuin gezet om hem daar af en toe even in te voelen
wij hebben hier 13:37quote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In Faalonie is het altijd 4 uur.
En ook 23.30
Ja nouquote:
quote:Een 28-jarige medewerker van een bedrijf in Oss is woensdagnacht opgepakt omdat hij weigerde na een kerstborrel weg te gaan. Toen de directeur van de onderneming aan de Merwedestraat rond middernacht de beveiliging opdracht had gegeven het pand te sluiten, kwam de man nog uit de toiletruimte.
De man was dronken en ondanks dat de beveiliging hem meerdere keren vroeg zijn biezen te pakken, weigerde hij te vertrekken. Daarop alarmeerde de beveiliging de politie. Uiteindelijk lukte het de beveiligers de man het pand uit te werken, maar daarna wilde hij het terrein niet verlaten.
Toen agenten hem daarbij wilden 'helpen', verzette hij zich. Hierop werd hij aangehouden wegens huisvredebreuk en voor een nacht in een cel gezet.
Alleen als het 37 minuten voorbij het hele uur is hoorquote:
Wij hebben geld. Klaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja nou
Wij hebben Coen en Sander en Koningin Chiwallia van Faalonie heeft besloten dat ze hier blijven.
Oh en wij hebben vlaai
joepie, koen en sanderquote:Op donderdag 23 december 2010 14:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja nou
Wij hebben Coen en Sander en Koningin Chiwallia van Faalonie heeft besloten dat ze hier blijven.
Oh en wij hebben vlaai
Dan willen we Nijmegen ook!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
Toch maar es heroverwegen of we Oss ook niet nog nét aan de Belgische kant van de grens laten vallen...
[..]
je mag ook Volendam, als een soort van nieuw baarle-nassauquote:
Oh yes.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je mag ook Volendam, als een soort van nieuw baarle-naussau
Ja volendam, hoe kon ik dat vergeten. Die geven we ook weg, en als niemand het wil schieten we gewoon ff uit met de Flevopolder teruggeven aan de zeequote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je mag ook Volendam, als een soort van nieuw baarle-naussau
Niemand wil Coen en Sander?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Coen en Sander , hou ze please daar Muis
Ikke nie iegquote:Op donderdag 23 december 2010 14:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niemand wil Coen en Sander?
Wat zielig
Dat zijn linke opmerkingenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Volendam steken we ritueel in de fik met oud en nieuw
Dat mag ook jaquote:Op donderdag 23 december 2010 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
We ruilen nog ff snel Gerard om voor Sander, en verder houden jullie dat hele glazen huis gewoon
soort van reverse-inpoldering, dijk om Volendam heen bouwen en dan vol laten lopenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja volendam, hoe kon ik dat vergeten. Die geven we ook weg, en als niemand het wil schieten we gewoon ff uit met de Flevopolder teruggeven aan de zeeBij voorkeur op het moment dat al die artiesten weer in dat VoTown stadion staan
Ja nou maar toch stiekem wel grappigquote:
NADAT WE T IN DE FIK GESTOKEN HEBBEN!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
soort van reverse-inpoldering, dijk om Volendam heen bouwen en dan vol laten lopen
ja maar wie zei dat jullie wat te willen hebbenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil Coen en Sander en Gerard helemaal niet.
Je hebt niet zo veel te willen.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil Coen en Sander en Gerard helemaal niet.
ja, en dan roepen ze au, au, wat heet! en dan zeggen wij zo van whehehe, we blussen het wel, en dan zo van ineens zo patsboem heel volendam onderwater, zo!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NADAT WE T IN DE FIK GESTOKEN HEBBEN!
Just to be sure
'DAT ZAG JE NIET AANKOMEN HÉ'quote:Op donderdag 23 december 2010 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en dan roepen ze au, au, wat heet! en dan zeggen wij zo van whehehe, we blussen het wel, en dan zo van ineens zo patsboem heel volendam onderwater, zo!
Ik kies voor deze variantquote:Op donderdag 23 december 2010 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
ja, en dan roepen ze au, au, wat heet! en dan zeggen wij zo van whehehe, we blussen het wel, en dan zo van ineens zo patsboem heel volendam onderwater, zo!
Confisqueer dan gewoon het bier en laat ze de rest houdenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
meh, to be honest zou ik het niet eens erg vinden om vlaanderen bij nederland te betrekken, het kost een beetje moeite om die zooi te renoveren, maar de positieve kant is wel tof bier
ik zei vlaanderen, niet vlamingen, die mogen naar wallonie andersquote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Confisqueer dan gewoon het bier en laat ze de rest houden
Een lijstje maken met wat je nog moet doenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:32 schreef ElisaB het volgende:
Auto kopen >> check (nou ja, zo goed al)
Telefoon abo's afsluiten >> check
Wat zal ik nu nog eens doen
Ooooh je kekke telefoontje was ook van de zaak natuurlijk, balen!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:32 schreef ElisaB het volgende:
Auto kopen >> check (nou ja, zo goed al)
Telefoon abo's afsluiten >> check
Wat zal ik nu nog eens doen
En Selah Suetjequote:
Ik heb even je advies nodig over het ontbijt voor de 30e, ik PM je even een screenshotquote:Op donderdag 23 december 2010 14:37 schreef tombolafan het volgende:
Ah, ik woon nog in Nederland zo te zien
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb even je advies nodig over het ontbijt voor de 30e, ik PM je even een screenshot
De telefoon ga ik mooi houden; de zaak heeft er drie van mij. Maar het abo krijgt de zaak terugquote:Op donderdag 23 december 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Ooooh je kekke telefoontje was ook van de zaak natuurlijk, balen!
Deze blijft ook zo vet, jammer dat het bij DWDD is en dus kort;quote:Op donderdag 23 december 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En Selah Suetje![]()
Vlamingen zijn tof
Wel heel slim dat gewoon ook allemaal af te ronden en in te leveren, anders wordt het weer zo'n halfslachtig iets of krijg je daar wellicht ooit ruzie of verwijten om.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De telefoon ga ik mooi houden; de zaak heeft er drie van mij. Maar het abo krijgt de zaak terug
Als je niet veel belt lekker een sim only nemen , heb ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De telefoon ga ik mooi houden; de zaak heeft er drie van mij. Maar het abo krijgt de zaak terug
Sowieso, twee topacts, en samen nog topperderquote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deze blijft ook zo vet, jammer dat het bij DWDD is en dus kort;
Ik vind haar solo niet zo... wat ik gehoord heb dan, of erg traag/soft, en een andere keer deed ze net alsof ze een negert wasquote:Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sowieso, twee topacts, en samen nog topperder
Ja Danny vond het wel genoeg, dus ze gaat met pensioen, maar moet d'r FOK!mobiel, auto, 13e maand en laptop van de zaak wel inleverenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb wat gemist, Elies, stop je d'r mee?
Yups. Aan mij zal het niet liggen. Als iemand vindt dat ik de telefoon moet teruggeven, dan doe ik ook dat zonder problemenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
Wel heel slim dat gewoon ook allemaal af te ronden en in te leveren, anders wordt het weer zo'n halfslachtig iets of krijg je daar wellicht ooit ruzie of verwijten om.
Ze is solo niet zo goed als Triggerfinger zonder haar idd, maar ze heeft wel heel erg die X factor vind ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind haar solo niet zo... wat ik gehoord heb dan, of erg traag/soft, en een andere keer deed ze net alsof ze een negert was
Zit op werk, kan ff niet luisteren hier nuquote:Op donderdag 23 december 2010 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is solo niet zo goed als Triggerfinger zonder haar idd, maar ze heeft wel heel erg die X factor vind ik.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb wat gemist, Elies, stop je d'r mee?
Oh ik zal mn best doen, ik liet m hier net wel ff hard knallenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit op werk, kan ff niet luisteren hier nuZal 'm vanavond es luisteren. Herinner me er maar ff aan, of zet de Tombo-wekkert, die onthoud toch alles
Die verbieden we in De Nieuwe Nederlandenquote:
Er hebben er een paar niet geraden toch? Alhoewel de groep die nog niet ontmaskerd is ook steeds kleiner wordt, dus zo lastig zal het toch niet meer zijn?quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die verbieden we in De Nieuwe Nederlanden
Blijkbaar wel, Pagan had ook heul veul pogingen nodigquote:Op donderdag 23 december 2010 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die verbieden we in De Nieuwe Nederlanden
[..]
Er hebben er een paar niet geraden toch? Alhoewel de groep die nog niet ontmaskerd is ook steeds kleiner wordt, dus zo lastig zal het toch niet meer zijn?
Heb 3 stuks In-Business-Onderling genomen; lekker 1.000 minuten gratis bellen met mijn beebquote:Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Als je niet veel belt lekker een sim only nemen , heb ik ook
Onderling smsen vanuit de Auping naar de IKEA en vice versaquote:Op donderdag 23 december 2010 14:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb 3 stuks In-Business-Onderling genomen; lekker 1.000 minuten gratis bellen met mijn beeb
JJH, Maes en DM moeten nog radenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, de laatste paar raders hebben het opgegeven geloof ik
sms-seksquote:Op donderdag 23 december 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Onderling smsen vanuit de Auping naar de IKEA en vice versa
Ik had ook al een hint gegeven maar mijn lootje laat zich maar niet zien in het topicquote:Op donderdag 23 december 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JJH, Maes en DM moeten nog radenIk weet wie wie had
Nee sorry, ik doe ook gewoon batsenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooooooooooooh is dat dat gebatst van jou. Dat telt dus niet hé
Viespeuk!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee sorry, ik doe ook gewoon batsen
Ja en je bakkert had het nu zo druk dat ie er helemaal overstuur van raaktequote:Op donderdag 23 december 2010 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Spannend Elies![]()
Greys, heddege mien bakkert al gebeld?
Hou je wel rekening met de ongunstige wisselkoers?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en je bakkert had het nu zo druk dat ie er helemaal overstuur van raakte
Dus of ik dinsdag even wil terugbellen.
Maar ik zag dat ik ook e.e.a. via de webshop () kan bestellen, dus dat doe ik nu
Ik had een blz gemist zie ikquote:Op donderdag 23 december 2010 13:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ze zo irl niet zo op elkaar lijken maar ineens op die kersttekening en die ene foto wel
Als je het goed doet is dat heul niet viesquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je het goed doet is dat heul niet vies
Oneens.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je het goed doet is dat heul niet vies
Ja, als je het zo bekijkt welquote:Op donderdag 23 december 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oneens.
Seks hóórt vies te zijnDus als je het goed doet is het wél vies
Ik heb de bakkert beloofd dat Elies en oh-oh uit zijn kliko zouden blijven in de nacht van de 29e op de 30e en toen viel er ineens heel wat te roggelen!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hou je wel rekening met de ongunstige wisselkoers?
Jij bent van de generatie die gelooft dat niemand seks heeft behalve jij?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ikhoornikslalalalallalalalallalal
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
Het is vies en plakkerig en smerig en zweterig.
En toch lekker
Raar eigenlijk
Nee, al veel eerder want ik kijk samen met de VSquote:Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de Glee versie vorige week ook gezien?
Ja, die was leukquote:Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de Glee versie vorige week ook gezien?
Echt wat voor jou, een groep lui worden 10 weken lang ergens in een afgezet gebied gedumpt en moeten zien te overleven na een major disaster. Ze hebben een warehouse vol troep, en dan moeten ze zelf zien te overleven, hun veiligheid garanderen, water en eten regelen. Waterfiltratie systeem klussen bv. Ze hebben een array van 12 gekoppelde accu's, die moeten ze zelf zien te laden, etc. etc.quote:
quote:The Colony is a reality television program. The first season was filmed in an industrial area bordering the Los Angeles River on the edge of downtown Los Angeles, and follows ten cast members in an environment that simulates life after a global catastrophe.[1] The series first aired on the Discovery Channel on July 21, 2009.[2] Filming began on February 28, and ran until April 28, 2009.
ja, die zijn nodig in Nieuw Nederland!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Ze halen hier de bussen van de weg...
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, die zijn nodig in Nieuw Nederland!
jullie krijgen faalwagons terug
awww chipsquote:Op donderdag 23 december 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Arme Chico , dat wordt een lange wandeling straks, en dr valt nog steeds sneeuw
Dat heeft ie aan.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
Doe z'n vlammenpak aan, dan smelt de sneeuw misschien
Geen collega/buurvrouw die je een stuk weg kan brengen?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Arme Chico , dat wordt een lange wandeling straks, en dr valt nog steeds sneeuw
Maar je gaat morgen niet meer terug toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat heeft ie aan.
Ik ga mn spullen wel hier laten, prop ik m in mn handtas, anders wordt t zn dood denk ik
Maar kan een collega of kennis je niet ff thuis afzetten met de auto? of een taxi ofzo?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat heeft ie aan.
Ik ga mn spullen wel hier laten, prop ik m in mn handtas, anders wordt t zn dood denk ik
Nopequote:Op donderdag 23 december 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
Heb je al wat gehoord van je dealert, Elies?
Ja ik heb de buggy hier staan maar die krijg ik echt niet door de sneeuw geduwd hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
Meh bummer... hondje(s) maar dragen ofzo dan. Heb je daar niet iets van een tas of draagzak ofzo? Of koop ff een kinderwagen
Wat mij betreft wel hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
grapjes over Sjon in de hens steken kunnen zeker ook niet?![]()
Oh ja!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Dan wordt z'n stempelpoot nog veel waard
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh van wie is dit gave nummer ook weer wat ze nu draaien bij SR?
?quote:artiest:
IMANI COPPOLA
song:
LEGEND OF A COWGIRL
Oh dat zou kunnen jaquote:
Nu nog zorgen dat we dat ook echt doenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb de bakkert beloofd dat Elies en oh-oh uit zijn kliko zouden blijven in de nacht van de 29e op de 30e en toen viel er ineens heel wat te roggelen!
Ja, dat is een planquote:Op donderdag 23 december 2010 14:34 schreef Rewimo het volgende:
Een lijstje maken met wat je nog moet doen
oh yeahquote:Op donderdag 23 december 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik word opgehaald, ik had een vriend gesmst en die moet de kleine draak nog van het kdv halen straks en pikt mij in 1 weg op
quote:
Ze gaat alleen op donderdag en vrijdag hoor, en ze betalen er voor , dus tja , tis wel lekker chillquote:Op donderdag 23 december 2010 15:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik snap best dat ouders hun kind in de vakantie zo nu en dan naar het kdv brengen maar de hele dag vind ik dan weer wat veel.
Ja, daar wonen wij dus zo'n beetje naastquote:Op donderdag 23 december 2010 15:59 schreef ElisaB het volgende:
Zuid Oost Nederland krijgt volgens de buienradar de komende 12 tot 14 uur nog sneeuw
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:59 schreef ElisaB het volgende:
Zuid Oost Nederland krijgt volgens de buienradar de komende 12 tot 14 uur nog sneeuw
Doe oh-oh; het was leuk je te kennen en je hebt leuke tetten
Geen idee, moet je ff de tv aanzetten, ik luister overdag alleen maarquote:Op donderdag 23 december 2010 16:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens buienradar moeten wij net wel net geen sneeuw krijgen.
oh-oh is er SR al sneeuw?
Jij bent als onkruid, dus je zult wel ongeschonden thuis aankomenquote:
Ongetwijfeld!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij bent als onkruid, dus je zult wel ongeschonden thuis aankomen
Hij kan ermee doorquote:
Nee dat doe ik pas als ie beltquote:
over de helft, en ze zijn nog steeds hun handen aan het wassenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat doe ik pas als ie belt![]()
En weer leuk
Eet jij elke dag mac donalds?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
over de helft, en ze zijn nog steeds hun handen aan het wassen
Ik vond deze van de Mac erg grappig weer.quote:
Kerst gedichtquote:Op donderdag 23 december 2010 17:13 schreef Rewimo het volgende:
De Rijmpiet zit alweer in Spanje, Qwea
Dan moet je de Dichtelf hebbenquote:
Kan iemand die ff aan zijn vleugels trekken?quote:
Oeh die met moddergevuld lijkt mij zelf wel wat !quote:Op donderdag 23 december 2010 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Kersenpittenkruik misschien?
En ik heb zelf een moorwärmflasche, dat is hetzelfde idee maar dan met modder gevuld. Dat ding blijft echt heel lang warm
[ afbeelding ]
Zit een flanellen hoesje bij.
regel een romantisch O&N weekendje naar keulenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
en ze wilde wel een keertje met me naar keulen, maar wanneer dat er van komt...
Ynske, wat goed! Gefeliciteerd met je baanquote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef Ynske het volgende:
hoi
t sneeuwt
ben gestrand bij mn ouders, kunnen niet meer weg met de auto met de hoge sneeuw
heb wel een positief telefoontje gehad, nadat t assesment vandaag toch doorging, ik mag 10 jan beginnen met de internet opleiding van die ene baan
Ja Zwab en dan samen de Dom beklimmen zodat je hijgend en zweterig door de hekken over de stad kan uitkijkenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
regel een romantisch O&N weekendje naar keulen![]()
Superquote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef Ynske het volgende:
hoi
t sneeuwt
ben gestrand bij mn ouders, kunnen niet meer weg met de auto met de hoge sneeuw
heb wel een positief telefoontje gehad, nadat t assesment vandaag toch doorging, ik mag 10 jan beginnen met de internet opleiding van die ene baan
GOEDquote:Op donderdag 23 december 2010 15:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik doe een gok op pagan trouwens.
Vlak voordat zware regenval voorspeld wordt, lekker ingesneeuwd zittenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
en ze wilde wel een keertje met me naar keulen, maar wanneer dat er van komt...
Zusje was de laatste kerstboodschappen doen, en zwager was niet zo lekker dus die bleef thuisquote:Op donderdag 23 december 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd Ynske!
En ingesneeuwd zitten kan best leuk zijn!
Tombo, wat voor noodsituaaaasie?
Jij, heldinquote:Op donderdag 23 december 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zusje was de laatste kerstboodschappen doen, en zwager was niet zo lekker dus die bleef thuisEn toen moest de baby de fles en net op dat moment kon ie zn eten niet meer binnen houden
Dus hij belde op (ik had al gezegd dat ik wel kwam als het niet ging), en hij had een doodzieke stem en mn neefje op de achtergrond aan het krijsen
Dus toen ben ik even heen gerend
Nja, het is de leukste baby die ik ken, dus zo'n straf is het niet hoorquote:
Ow haha, ik kan het me wel voorstellen. Baby's zijn leukquote:Op donderdag 23 december 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nja, het is de leukste baby die ik ken, dus zo'n straf is het niet hoor
Kind van mn zusjequote:Op donderdag 23 december 2010 18:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ow haha, ik kan het me wel voorstellen. Baby's zijn leukMaar wat maakt dit de leukste baby?
Een gedicht voor MMquote:Op donderdag 23 december 2010 18:11 schreef tombolafan het volgende:
zo, ik moest even een noodsituatie bij zusje oplossen
Ik kan wel rijmen Q, wat heb je nodig?
quote:
Neeeeeeeeeeee, gevaarlijke vraagquote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
PM even wat het cadeau is, en hobbies/rare dingen/werk ofzo dan?
quote:
Okequote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
PM even wat het cadeau is, en hobbies/rare dingen/werk ofzo dan?
dildoquote:Op donderdag 23 december 2010 18:38 schreef Barbaaf het volgende:
Wat krijg je als het net onder 0 is, de sneeuw op de iets warmere daken smelt maar weer bevriest als het in de open lucht komt?
[ afbeelding ]
IJspegeltje voor oh-oh
We wachten tot oh-oh de lapo komt halenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:55 schreef Qwea het volgende:
Jezus, heeft in ene iedereen een leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |