ow sorryquote:
Dat komt door dequote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
Je <br>'s kloppen niet ofzo, het lijkt nu alsof de SeSa boven de ontvanger staat, terwijl dat eigen de SeSa van die persoon er boven is, maar de lege regel zit op de verkeerde plek
Ja ik snap 'm, maar het maakt 't best onduidelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat komt door de, dan gaat er extra wit tussen
Ja, ik ga nu aan het werkquote:Op woensdag 22 december 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik snap 'm, maar het maakt 't best onduidelijkMaar t was maar een tip
Dan lijkt 't dus of Strega de SeSa van Gb is, en Gb die van Ynsquote:Goodbye --> GOED
Ynske
pakje
gedicht en uitgepakt
gok:
Cat22
Strega --> GOED
Goodbye
pakje
uitgepakt en rijm
gok:
Cat22
Tombola --> GOED
Leuk.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Sesa heeft me verwend!![]()
![]()
Nu gauw gedicht en foto's uppen.
quote:
jaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Sesa heeft me verwend!![]()
![]()
Nu gauw gedicht en foto's uppen.
Ja-aaa, ze snapte het alquote:Op woensdag 22 december 2010 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
Als je dit nu ziet:
[..]
Dan lijkt 't dus of Strega de SeSa van Gb is, en Gb die van Yns
Ja maar, je denkt dus nu dat bij die ene de ander de SeSa is, terwijl dus die ander juist de SeSa van de ene is.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja-aaa, ze snapte het al
Ze gaat er al iets aan doen toch, zeikstraaltje?
quote:
quote:
*noteert voor de volgende fout van Ll.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
JE MOET IETS PAS LIVE ZETTEN ALS HET GEHEEL FUNCTIONEEL IS, ANDERS GA JE ER MAAR ACHTER DE SCHERMEN VERDER AAN KNUTSELEN
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar, je denkt dus nu dat bij die ene de ander de SeSa is, terwijl dus die ander juist de SeSa van de ene is.
quote:
Die gastmod jij toch altijd snel voor me wegquote:Op woensdag 22 december 2010 19:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*noteert voor de volgende fout van Ll.
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die gastmod jij toch altijd snel voor me weg
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*noteert voor de volgende fout van Ll.
Leestip voor je:quote:Op woensdag 22 december 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
JE MOET IETS PAS LIVE ZETTEN ALS HET GEHEEL FUNCTIONEEL IS, ANDERS GA JE ER MAAR ACHTER DE SCHERMEN VERDER AAN KNUTSELEN
Ja maar snapt nu iedereen dat die ene echt bij die ander hoort, en niet andersom?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aangepast
Tomboooo!quote:
Kijk naar mn post zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar snapt nu iedereen dat die ene echt bij die ander hoort, en niet andersom?
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die gastmod jij toch altijd snel voor me weg
Als ik Tombo was geweest had ik heel het lijstje expres door elkaar getieft nuquote:Op woensdag 22 december 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar snapt nu iedereen dat die ene echt bij die ander hoort, en niet andersom?
Was om te misleidenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tomboooo!![]()
Ik ben geschokt.![]()
You of all people.![]()
Mooi pakket was het hoor.
Er staan toch nog steeds loze entersquote:Op woensdag 22 december 2010 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kijk naar mn post zou ik zeggen
Ik ben veel te lijstjesgeil joh, noooooooooooooooooooooooo wayquote:Op woensdag 22 december 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik Tombo was geweest had ik heel het lijstje expres door elkaar getieft nu
quote:
Nee, dat was Freek de Jonge rond dat tijdstip.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zenden ze dat niet uit als hoorspel op TV Utrecht? 's Nachts, om een uurtje of 4 ofzo?
Of boos op tafel gooien en er snauwend aan toevoegen 'Doe het dan maar lekker zelf.'quote:Op woensdag 22 december 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik Tombo was geweest had ik heel het lijstje expres door elkaar getieft nu
Nou, zo danquote:Op woensdag 22 december 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er staan toch nog steeds loze enters![]()
Maar laat maar zo, mooi voor Qwea straks. Veel wit
Was ie dan zo groot en zo wit?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat was Freek de Jonge rond dat tijdstip.
Maar jij was natuurlijk verblind door mijn onderbroek.
Ik vond het feit dat je gewoon topless daar in bed kroop meer het koekeloeren waard dan die onderbroek eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat was Freek de Jonge rond dat tijdstip.
Maar jij was natuurlijk verblind door mijn onderbroek.
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef ElisaB het volgende:
Hi liefjens
Hebben jullie het leuk? Ik heb al flink wat zien langskomen
Even een korte huishoudelijke mededeling van mij: vanmorgen hebben mijn broer en ik besloten zakelijk gezien ieder onze eigen kant uit te gaan. Ik heb hem mijn aandelen aangeboden en ik geloof dat ie ze geaccepteerd heeft. Ik heb vandaag mijn bureau uitgeruimd en de laatste dingen in een tas geprut en heb het pand verlaten. Ik heb vakantie!
Ja maar JJH...quote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Of boos op tafel gooien en er snauwend aan toevoegen 'Doe het dan maar lekker zelf.'
Ehm, maar heb je nu ook nog werkquote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef ElisaB het volgende:
Hi liefjens
Hebben jullie het leuk? Ik heb al flink wat zien langskomen
Even een korte huishoudelijke mededeling van mij: vanmorgen hebben mijn broer en ik besloten zakelijk gezien ieder onze eigen kant uit te gaan. Ik heb hem mijn aandelen aangeboden en ik geloof dat ie ze geaccepteerd heeft. Ik heb vandaag mijn bureau uitgeruimd en de laatste dingen in een tas geprut en heb het pand verlaten. Ik heb vakantie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |