Scherpquote:Op woensdag 22 december 2010 19:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gok op Tombo....Amai deed 't um
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
Knelt het?
NSFWMoest dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahem...quote:
Anyone but Tombo, zeg ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die laatste regel pleit juist tegen iemand van het gilde der spellingsnazi's.
Het is ook geen 'knop' he?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
En mooi dat ik die 'nieuwe deel' knop weer niet kreeg.Oók niet na F5.
Iemand wilde heel graag ons laten denken dat het Tombo was en gooide daarom een Amai erdoorheen.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ahem...
[..]
Anyone but Tombo, zeg ik.
Waar moet ik dan kijken?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook geen 'knop' he?
Zit je niet steeds verkeerd te kijken?
Het is een klein linkje boven je invoerscherm. Dus niet een knop zoals normaal onderaan staan.
Serieus, wat is er mis met die laatste regel dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ahem...
[..]
Anyone but Tombo, zeg ik.
Kokhalsend.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus, wat is er mis met die laatste regel dan?![]()
één van de speeltjes is al goed gekeurd door m'n kat
hier is t wel een knop, is dat alleen bij mods dan een linkje?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar moet ik dan kijken?![]()
Eerder had je toch de nieuw topic en nieuw deel knop? En die laatste is weg.
Ooooooh! Nu zie ik het linkje.![]()
Dat is niet de laatste regel, smurfquote:
Daarom, ik gok nog steeds op Tombolalala!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's wel een fout die je héél snel maakt.
Zelfs spellingsnazi's
Huh, echt?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier is t wel een knop, is dat alleen bij mods dan een linkje?
wacht, k gooi er ff een printscreen inquote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh, echt?
Ik dacht dat dat bij iedereen het zelfde zou zijn.
Damn, scrollbalkje.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is niet de laatste regel, smurf
Scrollbalkje.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Damn, scrollbalkje.![]()
En nog meer poëzie.![]()
Maar mijn kokhalsend-punt blijft staan!
Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 19:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht, k gooi er ff een printscreen in
Ja, dabedoellik! Ik had eerst zo'n hendig sjieke knop. En nu een linkje.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier is t wel een knop, is dat alleen bij mods dan een linkje?
Ja, ik ben ook 5 dingen tegelijkertijd aan het doen hier. Nog niet eens tijd voor mijn SeSa pakje, en dat is een schande!quote:
En die heb ik niet! Zie printscreen van Greys.quote:
Maar jullie vrouwen kunnen toch prima multitasken?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook 5 dingen tegelijkertijd aan het doen hier. Nog niet eens tijd voor mijn SeSa pakje, en dat is een schande!
Ik heb dat linkje niet!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
Nou jaHoe kan dat nou. Ik zie dit.
Zie blauw linkje boven invoerscherm. Die knop heb ik echt niet:
[ afbeelding ]
bij mij verdwijnt t reactieveld ook, dus dat hij bij jullie anders is, denk ik is omdat jullie door slotjes heen kunnen postenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
Nou jaHoe kan dat nou. Ik zie dit.
Zie blauw linkje boven invoerscherm. Die knop heb ik echt niet:
[ afbeelding ]
Denk het ook iddquote:Op woensdag 22 december 2010 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mij verdwijnt t reactieveld ook, dus dat hij bij jullie anders is, denk ik is omdat jullie door slotjes heen kunnen posten
zeg schiet eens op! k zit hier te wachtenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook 5 dingen tegelijkertijd aan het doen hier. Nog niet eens tijd voor mijn SeSa pakje, en dat is een schande!
De grens ligt dus waarschijnlijk bij 4 tasks.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar jullie vrouwen kunnen toch prima multitasken?
denk ik wel jaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
Da's waarom Cat het eerst ook anders had, toen was ze nog niet blauw
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
Da's waarom Cat het eerst ook anders had, toen was ze nog niet blauw
Zo heel erg multi vind ik dat dan eigenlijk niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De grens ligt dus waarschijnlijk bij 4 tasks.
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Shit..
Dan gok ik op Tombolalalalala!
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gok op Tombo....Amai deed 't um
nee is nog niet geupdatequote:Op woensdag 22 december 2010 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Woei! Is de wiki al uptodeet? Wie heeft het nou al uitgepakt en geraden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemerslijstje:
Uitgepakt en goedgegokt:
Muis006
pakje
cadeau en kaartje![]()
gok:
DanseMacabre --> GOED!
Ingetje79
pakje
uitgepakt
gok:
Goodbye --> GOED
Ynske
pakje
gedicht en uitgepakt
gok:
Cat22
Strega --> GOED
Goodbye
pakje
uitgepakt en rijm
gok:
Cat22
Tombola --> GOED
Uitgepakt:
DanseMacabre
pakje - eerste uitpakronde
gedicht en alles uitgepakt
Bamba
pakje
gedicht
uitgepakt
gok:
Ferrari_Rood
onuitgepakt
Tombolafan
voorpret - pakje - eerste uitpakronde
Cat22
pakje
Ferrari_rood
pakje
Maes
pakje
Dizzy-Miss-Lizzy
pakje
DeZwabber
kokosnoot... - huh, wat? - REM! - pakje - cocoboy
Ml-etje
pakje
Greys
pakje
Strega
pakje
Pagan
pakje
JJH
STRAF[/]Het is pakjesopeningsdag!
[url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ffsecretsanta2010]Lijstje
[ Bericht 0% gewijzigd door tombolafan op 22-12-2010 19:50:07 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |