Misschien meer een filosofisch topic?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk niet dat ik zozeer wordt omringd door simplisten. Er worden namelijk terechte vragen gesteld. Maar het is ietwat idioot te veronderstellen dat ik alle antwoorden heb.
Dat gaat niet werken. Het is nou eenmaal makkelijker en leuker om kritiek te uiten dan mee te denken.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien meer een filosofisch topic?
Die wijn moet je later doen voor de jus of saus niet bij het bakken anders wordt het gekookt ipv gebakkenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik flikker die dingen in de pan bak ze zoals jij zegt en mieter er een liter bordeaux bij.
aha kijk weer wat geleerd, wat een chef word ik dadelijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Die wijn moet je later doen voor de jus of saus niet bij het bakken anders wordt het gekookt ipv gebakken
Ik krijg geile jonge mokkelsquote:Op donderdag 23 december 2010 16:44 schreef Cerbie het volgende:
Waarom krijg ik banners met volslanke mensen en alleenstaande moeders
Die blonde van 39 is anders wel lekker.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:44 schreef Cerbie het volgende:
Waarom krijg ik banners met volslanke mensen en alleenstaande mama's
Ik mag nu zeker niks over Whiskers zeggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die blonde van 39 is anders wel lekker.
Was je van plan vieze berichtjes te plaatsen? Voor deze ene keer mag het. Gewoon omdat ik bijna weekend heb.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik mag nu zeker niks over Whiskers zeggen.
Die is maar 35quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was je van plan vieze berichtjes te plaatsen? Voor deze ene keer mag het. Gewoon omdat ik bijna weekend heb.
Foto niet gezien dus ik kan niet oordelen, doe ik toch niet op uiterlijk. Ze lijkt me een aardige meid zo in het echt, beetje onzeker.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De mijne maar 32quote:
Die foto was zij zelf niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Foto niet gezien dus ik kan niet oordelen, doe ik toch niet op uiterlijk. Ze lijkt me een aardige meid zo in het echt, beetje onzeker.
[..]
De mijne maar 32![]()
![]()
Gewoon een oudere vrouw uitkiezen hoeft maar een paar maanden te zijn is beter voor je AOW en pensioen later.
quote:
Mag ik trouwens vragen waarom ze gebanned is, liefst met bron (en foto'squote:Op donderdag 23 december 2010 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Kappen.
En ik ben het niet met haar ban eens, maar dat zal ik op een hoger niveau aankaarten.
Bans worden niet besproken. Maar doe eens niet, dadelijk blijven er helemaal geen leuke users meer over in de SCquote:Op donderdag 23 december 2010 17:25 schreef mlg het volgende:
[..]
Mag ik trouwens vragen waarom ze gebanned is, liefst met bron.
Mlg mag ik jou een advies geven.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:25 schreef mlg het volgende:
[..]
Mag ik trouwens vragen waarom ze gebanned is, liefst met bron (en foto's).
Ik beschouw dit als een belediging.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken. Maar doe eens niet, dadelijk blijven er helemaal geen leuke users meer over in de SC
nu je het zegt ik ga ff fappen onder de douchequote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als een belediging.
shit man. ik mag je niet aardig gaan vinden..quote:
En ook nog een beetje sexquote:Op donderdag 23 december 2010 17:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
shit man. ik mag je niet aardig gaan vinden..
joh hou nou eens op met je bangmakerij.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef fokthesystem het volgende:
Die kan ook een ban verwachten :
http://www.google.nl/sear(...)93N+moslim+islam+ham
Hoe durven ze, leraren die het woord ham gebruiken, dat kan niet hoor als je iemand van een bepaald geloof in de klas hebt.....
Dat nu ook whiskers in de ban is is nieuw voor mij trouwens.
Een bonus? Je krijgt betaald om te fokken man.quote:
nou dat gaat niet gebeuren met jou hoor....quote:
Is het leven niet mooi?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Een bonus? Je krijgt betaald om te fokken man.
Jij dacht dat ik dat bedoelde? De vrouw van betyar zou ik niet willen.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
nou dat gaat niet gebeuren met jou hoor....![]()
![]()
![]()
Betyars vrouw mogelijk wel.
Jazeker, te mooi om links te zijn.quote:
Als je het negert gebeurt het niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:32 schreef Zolcon het volgende:
[..]
joh hou nou eens op met je bangmakerij.
heb je die gezien dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik dat bedoelde? De vrouw van betyar zou ik niet willen.
Ach, zie niet in hoe dat je leven kan verpesten. Net zoals dat rechts-zijn weinig invloed heeft op je gelukzaligheid,quote:
Joh wat hebben die negers er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je het negert gebeurt het niet?
Met dat vreemde wereldbeeld van betyar heb ik wel een idee hoe het er zo ongeveer uitziet.quote:
bij bosma wel. Die is kijkt altijd zo ongelukkig. een beetje zoals stalin. maniakaal zou ik het willen noemenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, zie niet in hoe dat je leven kan verpesten. Net zoals dat rechts-zijn weinig invloed heeft op je gelukzaligheid,
Die zijn weer anti zwarte piet bijv. (Neeehee, ook niet allemaal ik weet ut...)quote:Op donderdag 23 december 2010 17:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Joh wat hebben die negers er nou weer mee te maken
je moet niet alles met één kammetje scheren!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die zijn weer anti zwarte piet bijv. (Neeehee, ook niet allemaal ik weet ut...)
Bepaalde ketens verkopen maar 1 soort k(h)am !quote:Op donderdag 23 december 2010 17:37 schreef Zolcon het volgende:
[..]
je moet niet alles met één kammetje scheren!
Klopt. Maar die vreest dat achter elke boom een moslim zit die zichzelf wil opblazen.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:37 schreef Zolcon het volgende:
[..]
bij bosma wel. Die is kijkt altijd zo ongelukkig. een beetje zoals stalin. maniakaal zou ik het willen noemen
Zo'n wereldvrouw als ik heb moet je verdienen, verdien je die niet dan heb je nog altijd je rechterhand.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik dat bedoelde? De vrouw van betyar zou ik niet willen.
Ik ook niet. Liever rundvlees van een koe die altijd in de wei heeft kunnen struinen en dan halal geslacht wordt dan van een dier dat nooit daglicht heeft gezien en dan "humaan" wordt geslacht.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:39 schreef Zolcon het volgende:
Ik snap echt niet wat het probleem is met halal vlees. het is niet alsof het wordt gemarineerd in haatdragende soera's
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo'n wereldvrouw als ik heb moet je verdienen, verdien je die niet dan heb je nog altijd je rechterhand.
Tip: Ga eens een kwartier op je handen zitten dan begint het te tintelen, dan lijkt het net of iemand anders het doet.
Stalin was in zijn jonge jaren tenminste nog best knap. Denk niet dat Bosma zelfs dat geluk maar heeft gehad.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:37 schreef Zolcon het volgende:
[..]
bij bosma wel. Die is kijkt altijd zo ongelukkig. een beetje zoals stalin. maniakaal zou ik het willen noemen
Maar er zijn marktfalen, waarbij er door het halalvlees ook varkensvlees zit. En ik maak geen geintje, want in 90% van het halalvlees zit varkensvlees.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:43 schreef Zolcon het volgende:
Er is vraag naar halalvlees dus is er halalvlees. lijkt me gewoon prima geïntegreerd hoor
gore communistenbatser!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Stalin was in zijn jonge jaren tenminste nog best knap. Denk niet dat Bosma zelfs dat geluk maar heeft gehad.
Bosma heeft wel een lang hoofd hequote:Op donderdag 23 december 2010 17:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Stalin was in zijn jonge jaren tenminste nog best knap. Denk niet dat Bosma zelfs dat geluk maar heeft gehad.
ja klopt. moeten zij weten. ze kopen het nog steedsquote:Op donderdag 23 december 2010 17:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar er zijn marktfalen, waarbij er door het halalvlees ook varkensvlees zit. En ik maak geen geintje, want in 90% van het halalvlees zit varkensvlees.
Daar ben ik het wel mee eens. Ik haal altijd barbecue vlees bij de islamitische slager. Maar aardig zijn ze niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ja klopt. moeten zij weten. ze kopen het nog steeds
als ze dat als moslims nog steeds kopen maakt het mij niet zoveel uit. ik vind het ook prima om het te kopen. maar bij ons bieden ze alles aan. het vlees van de islamitische slager is wel een stuk lekkerder trouwens
zal wel aan het typ liggen. bij mij zijn ze wel altijd heel vriendelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 17:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Ik haal altijd barbecue vlees bij de islamitische slager. Maar aardig zijn ze niet.
Woensdag gehaktdag.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:50 schreef Cerbie het volgende:
Halalvoedsel. Ik hoef geen religieuze aan mijn eten, ga iemand anders maar lastig vallen met je religie.
of was oneliner woensdag al voorbij?
Wel rundergehakt hequote:
CU is toch wel aardig PvdA links?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:51 schreef Zolcon het volgende:
heb net nog een discussietje gehad met een CU stemmer in een ander topiclachen joh
het blijven grappige gristenenquote:
Dat doe ik op kerstavondquote:Op donderdag 23 december 2010 15:59 schreef Arglist het volgende:
Ik heb de een of andere vage traditie om op eerste kerst dag stom dronken met vrienden, drie Polen, en de barman in een of ander vaag café met speciaalbier van de tap, te eindigen.
Naja, ik weet niet, maar ik zou toch vooral van de linkse kant verwachten dat dat niet zoveel moet uitmaken?quote:
Door zo'n beetje alle kaas zit halal spulquote:Op donderdag 23 december 2010 17:50 schreef Cerbie het volgende:
Halalvoedsel. Ik hoef geen religieuze aan mijn eten, ga iemand anders maar lastig vallen met je religie.
of was oneliner woensdag al voorbij?
niet alles is zo simpel als jij denkt dat het is, econoompjequote:Op donderdag 23 december 2010 17:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Naja, ik weet niet, maar ik zou toch vooral van de linkse kant verwachten dat dat niet zoveel moet uitmaken?
Leg uit, en dat heeft verder niks met 'econoompje' te maken. Ik ben zo atheïst als maar kan, maar vind dat van 'het zijn gristenen', wel zo'n onzin.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
niet alles is zo simpel als jij denkt dat het is, econoompje
Alle kaas van Campina. Dat nieuwsbericht stond me niet aan nee, ik wil nog altijd zelf kunnen beslissen of er god is groot naar mijn eten is geschreeuwd.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Door zo'n beetje alle kaas zit halal spul. (kalveren worden bijna allemaal halal geslacht en daar komt het stremsel vandaan)
Dan moet je stremselvrije kaas kopenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Alle kaas van Campina. Dat nieuwsbericht stond me niet aan nee, ik wil nog altijd zelf kunnen beslissen of er god is groot naar mijn eten is geschreeuwd.
Of geen kaas van Campina.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet je stremselvrije kaas kopen.
Vind je dan overigens wel bijzonder pietluttig
Volgens mij worden zo'n beetje alle kalveren halal geslacht dus dan vraag ik me af waar ze het dan vandaan halen.quote:
Jahoor maar dierenwelzijn telt voor mij dan zwaarder dan al of geen godgeschreeuw ertegen.quote:Maar jij hebt geen principes?
Halal betekent dat het voedsel voldoet uit bepaalde standaarden uit 800AD, niet dat het gemaakt is speciaal om aan die standaarden te voldoen.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Of geen kaas van Campina.
Maar jij hebt geen principes?
Ooit bij een slachterij binnengeweest? Daar wordt echt niet halal geslacht. En of halal slachten humaner is durf ik te betwijfelen.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij worden zo'n beetje alle kalveren halal geslacht dus dan vraag ik me af waar ze het dan vandaan halen.
[..]
Jahoor maar dierenwelzijn telt voor mij dan zwaarder dan al of geen godgeschreeuw ertegen.
Ik heb er ook niks mee hoor. Maar het is in vele culturen al millennia traditie.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef Cerbie het volgende:
Toen mijn opa vroegâh de kip in de achtertuin slachtte (ja, boerengat) werd er ook niet geschreeud dat dat beest spoedig jezus zou mogen aanschouwen.
Halalvlees is vlees dat volgens de Dhabiba geslacht is, waaronder valt:quote:Op donderdag 23 december 2010 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Halal betekent dat het voedsel voldoet uit bepaalde standaarden uit 800AD, niet dat het gemaakt is speciaal om aan die standaarden te voldoen.
Dan bedoel je koosjer? Dat is niet helemaal hetzelfde als halal.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee hoor. Maar het is in vele culturen al millennia traditie.
Ik ook op kerstavond trouwens, en ook op 2e kerstdag. Ow god, of jij bent dus een vriend van me, of een Pool, of de barman!quote:
He Du_ke, leg me eens uit, waarom heb je een Richard Mos trofee ontvangen?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee hoor. Maar het is in vele culturen al millennia traditie.
Het gaat hier specifiek om kalverslachterijen daar schijnt bijna alleen maar halal geslacht te worden. (volgens de keuringsdienst van waarde een paar jaar terug)quote:Op donderdag 23 december 2010 18:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ooit bij een slachterij binnengeweest? Daar wordt echt niet halal geslacht. En of halal slachten humaner is durf ik te betwijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |