Inderdaad laat ze maar geloven, heb hekel aan die mensen die je geloof willen op dringen.. SR10 nuquote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef CindieY het volgende:
Zucht, kunnen we mensen niet gewoon laten geloven wat ze willen? Als iemand in (een) god wil geloven, dan laat dat toch. Daar valt ie jou toch niet mee lastig.
Ja of je reageert er niet op.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet "Christenunie" posten
omdat het geschreven isquote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Hoe weet je de dat de Bijbel mensenverzinsels zijn als je het zelf niet hebt gelezen?
qftquote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef CindieY het volgende:
Zucht, kunnen we mensen niet gewoon laten geloven wat ze willen? Als iemand in (een) god wil geloven, dan laat dat toch. Daar valt ie jou toch niet mee lastig.
Joe, heb ik niet gedaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet "Christenunie" posten
quote:
+10quote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef CindieY het volgende:
Oke:quote:Op donderdag 23 december 2010 16:39 schreef Aalbers het volgende:
't gaat mij helemaal niet over het geloven principe. Het gaat mij er om dat je niet moet afgeven op bijvoorbeeld christenen als je er geen argumenten voor hebt
Hé Susi!quote:
Jij snapt het echt niet hequote:Op donderdag 23 december 2010 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke:
Islam
Hindoeisme
Joden
Atheisten
Zo goed?
Inderdaad wij willen Ramon!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:40 schreef StephanL het volgende:
Waar blijft Ramon in zijn plakpak?
daarom vroeg ik ook naar pics. pm staat openquote:Op donderdag 23 december 2010 16:40 schreef Guanabana het volgende:
Jullie weten niet eens hoe ik eruit zie, misschien ben ik wel vet lillek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |