Ik reageer serieus! http://nl.wikipedia.org/wiki/Russells_theepotquote:Op donderdag 23 december 2010 16:35 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Als je niet serieus kan antwoorden, ga ik buiten deze reactie ook niet op jou reageren.
quote:
Ga tussen een deur staan bijbels verkopen, hier is het SRquote:Op donderdag 23 december 2010 16:37 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Als je afgeeft op christenen moet je je ook verantwoorden. Als je je afgeeft op wat dan ook moet je je verantwoorden. Jullie geven af op christenen, dus verantwoorden
Nee want ik lees tegenwoordig alleen maar boeken met een kern van waarheid. Prachtig allemaal die verhaaltjes. Maar die zijn ook door de mens bedacht. De mens weet niet hoe het na de dood is (omdat die dan dood isquote:Op donderdag 23 december 2010 16:36 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Lees de Bijbel eens. Ga niet afgeven op een boek die je niet hebt gelezen. In de Bijbel staan een hoop antwoorden, ook dat het tof is na de dood.
Bron?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik reageer serieus! http://nl.wikipedia.org/wiki/Russells_theepot
Maar we leven hier gewoon omdat we leven en omdat het zo is, als we dood zijn zijn we dood, we zijn veel te slim om alles te snappen..
Doe dat maar in Levensbeschouwingen, dit is 3FM.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:37 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Als je afgeeft op christenen moet je je ook verantwoorden. Als je je afgeeft op wat dan ook moet je je verantwoorden. Jullie geven af op christenen, dus verantwoorden
de bijbel heeft een kern van waarheidquote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee want ik lees tegenwoordig alleen maar boeken met een kern van waarheid. Prachtig allemaal die verhaaltjes. Maar die zijn ook door de mens bedacht. De mens weet niet hoe het na de dood is (omdat die dan dood is) dus lijkt me moeilijk om te zeggen dat het een feestje is na de dood
Maar ik vind het prima als je dat zelf wel geloofd. Als men daar gelukkig van wordt dan moeten ze het zelf weten. Maar probeer anderen dan niet te overuigen dat het ECHT zo is.
Dan ben jij dus in principe te oud voor mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee 19 is in principe te jong.
Zitten hier geen 24+'ers zeg?
Hoe weet je de dat de Bijbel mensenverzinsels zijn als je het zelf niet hebt gelezen?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee want ik lees tegenwoordig alleen maar boeken met een kern van waarheid. Prachtig allemaal die verhaaltjes. Maar die zijn ook door de mens bedacht. De mens weet niet hoe het na de dood is (omdat die dan dood is) dus lijkt me moeilijk om te zeggen dat het een feestje is na de dood
Maar ik vind het prima als je dat zelf wel geloofd. Als men daar gelukkig van wordt dan moeten ze het zelf weten. Maar probeer anderen dan niet te overuigen dat het ECHT zo is.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe dat maar in Levensbeschouwingen, dit is 3FM.
Eva was geefbaarquote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de bijbel heeft een kern van waarheid
Dan moet je maar niet "Christenuniequote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe dat maar in Levensbeschouwingen, dit is 3FM.
En voor één nachtquote:Op donderdag 23 december 2010 16:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee 19 is in principe te jong.
Zitten hier geen 24+'ers zeg?
Het is inderdaad waar dat papier, papier is. Gok alleen dat je die kern niet bedoeltquote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de bijbel heeft een kern van waarheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |