is dit ironie?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef StephanL het volgende:
Wow er komt een brievenbus bij. Dat deden ze de jaren er voor nooit
Idd.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef Zolcon het volgende:
hadden ze dat niet van tevoren kunnen bedenken. was vorig jaar ook meen ik me te herinneren
Dat is eigenlijk wel een tijdstip dat een speciaal gevoel geeft.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan heeft hij ook nog de graveyard vannacht
Ik ken iemand die ook zo heetquote:Op donderdag 23 december 2010 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
van Ballengooien
Familie van die vent van vanacht?
en dan krijgt hij vandaag ook nog winfried over zich heenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook wel de zwaarste dag/nacht. Net de eennalaatste dag, wetende dat je er morgen weer uit mag en weer iets mag eten.
Winfried? Wat mis ik/wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dan krijgt hij vandaag ook nog winfried over zich heen
Dit is toch leuker voor de headlinesquote:Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef Zolcon het volgende:
hadden ze dat niet van tevoren kunnen bedenken. was vorig jaar ook meen ik me te herinneren
Christina?quote:
1000 mensen in Nederland heeten van Ballegooijenquote:
Die heeft m'n tandarts ook!quote:
winfried bajens, van de headlines, eergister maakte hij Ekdom emotioneel met een boodschap van zijn zoon, gister Giel met een hert ofzo? En vandaag is Coen aan de beurt.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Winfried? Wat mis ik/wat heb ik gemist?
Ow, dat heb ik allemaal gemistquote:Op donderdag 23 december 2010 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
winfried bajens, van de headlines, eergister maakte hij Ekdom emotioneel met een boodschap van zijn zoon, gister Giel met een hert ofzo? En vandaag is Coen aan de beurt.
Giel had een bericht van zn vriendin ofzo..quote:Op donderdag 23 december 2010 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
winfried bajens, van de headlines, eergister maakte hij Ekdom emotioneel met een boodschap van zijn zoon, gister Giel met een hert ofzo? En vandaag is Coen aan de beurt.
Makkelijker dan een plak bakbloedworstquote:Op donderdag 23 december 2010 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een tijdstip dat een speciaal gevoel geeft.
Is het wel een tandartsquote:
Eigenlijk gebruikt ie die alleen voor kinderen, maar toen ik er laatst was, was hij hem vergeten af te doenquote:
Ja, je bent ook net een kind hea?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eigenlijk gebruikt ie die alleen voor kinderen, maar toen ik er laatst was, was hij hem vergeten af te doen
Geinigquote:Op donderdag 23 december 2010 14:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eigenlijk gebruikt ie die alleen voor kinderen, maar toen ik er laatst was, was hij hem vergeten af te doen
Je hoeft je niet te schamen als je special needs nodig hebt hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 14:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Van de zanger van Voicst, dazzled kid noemt ie zichzelf nuquote:
Maar is Voicst nu al uit elkaar dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van de zanger van Voicst, dazzled kid noemt ie zichzelf nu
Heloefquote:
Niet definitief geloof ik. Bezig met eigen projecten en dergelijke.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar is Voicst nu al uit elkaar dan?
Zonder grappen, bij mij heet een man in de straat " Dick Schaap "quote:Op donderdag 23 december 2010 14:36 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.meertens.knaw.(...)m=&operator=eq&taal=Je zal maar Kak heeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |