He wat zei je?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's alleen in de nachtelijke uren. (lang leve het vergunningstelsel) Gedurende de overige uren moet je wel gehoorproblemen hebben om het niet te kunnen volgen.
Soms blijft de G-ster hangenquote:
link?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:24 schreef henkde_j het volgende:
Ik zat er over na te denken om zo'n open gesneden lab kikker te posten
Dat wel, maar Nederlandstalig is ook niet mijn ding neequote:Op donderdag 23 december 2010 14:25 schreef CindieY het volgende:
Ik moet het nog eens zeggen. Het is zoooo jammer van die (Nederlandstalige) tekst want de muziek vind ik best lekker klinken
DAT JE MOET KLAGEN BIJ DE GEMEENTE IPV 3FM!!!quote:
hij zag er ook behoorlijk dood uit toen gerard nog bezig wasquote:Op donderdag 23 december 2010 14:25 schreef iBenny het volgende:
Coen is neit helemaal wakker volgens mij
Als hij wordt gedraaid staat erin de SMS balk wie hem hebben aangevraagd, staan altijd helemaal vol!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef CindieY het volgende:
Ik heb volgens mij nog niet 1 x gehoord dat dit nr ook daadwerkelijk is aangevraagd. Het zal vast wel, maar toch..
Ow, daar kijk ik dan weer nooit naarquote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als hij wordt gedraaid staat erin de SMS balk wie hem hebben aangevraagd, staan altijd helemaal vol!
Hij heeft het echt gehad ja, toch respect voor hoe hij doorgaat.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij zag er ook behoorlijk dood uit toen gerard nog bezig was
Er stond net 'Conjo' tussenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, daar kijk ik dan weer nooit naar
en dan heeft hij ook nog de graveyard vannachtquote:Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft het echt gehad ja, toch respect voor hoe hij doorgaat.
Vorig jaar waren er 2quote:Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef StephanL het volgende:
Wow er komt een brievenbus bij. Dat deden ze de jaren er voor nooit
in groningen vorig jaar welquote:Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef StephanL het volgende:
Wow er komt een brievenbus bij. Dat deden ze de jaren er voor nooit
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
in groningen vorig jaar wel
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ze moeten gewoon een trechter maken & een hele grote gleuf voor cheques!
Dit lijkt me ook wel de zwaarste dag/nacht. Net de eennalaatste dag, wetende dat je er morgen weer uit mag en weer iets mag eten.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan heeft hij ook nog de graveyard vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |