A Silent Express - Will I Be Aroundquote:Op donderdag 23 december 2010 13:22 schreef Geo3kant het volgende:
Weet de naam niet meer maar welk vet nummer
Meestal is het leegquote:
oehquote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moehaha, ik heb je poesje gezien.
Van mn ma, Canon EOS 400Dquote:
Holy fuck.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
De #SR10-opstelling hier
[ afbeelding ]
Ik blijf komende nacht wel wat langer hangen!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
overmorgen zit ik in een diep donker zwart gat
Kabeltje naar PC ligt beneden ben te lui om hem te halen dus heb ik maar een foto met een ander toestel gemaaktquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:26 schreef CindieY het volgende:
Nou, mijn SR-opstelling verandert naar mobiele telefoon met oordopjes. Ik ga cadeautjes shoppen
dan hangen we er leuk bijquote:Op donderdag 23 december 2010 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik blijf komende nacht wel wat langer hangen!
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kabeltje naar PC ligt beneden ben te lui om hem te halen dus heb ik maar een foto met een ander toestel gemaakt
Aan m'n last.fm te zien zijn er vanacht 24 artiesten gedraaid die ik nog niet in mijn last.fm had!quote:
Hoe moet het anders, teleporteren?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Sowieso kabeltjes gebruiken om foto's op je computer te zetten
Canon wireless file transmitter wft-e2quote:Op donderdag 23 december 2010 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe moet het anders, teleporteren?
Dropbox, synchen, internet...quote:Op donderdag 23 december 2010 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe moet het anders, teleporteren?
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:28 schreef DeLuna het volgende:
'Ik zie het ineens!'
Echt iedere keer.
Tik em aan ouwe!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:30 schreef Qunix het volgende:
Oh en "Dat kan toch helemaal niet Timur" is nu "Pak hem ouwe/jonge... *klap*"?
Ramon is wel tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |