Flauwquote:Op zondag 26 december 2010 15:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
En wat betreft de foto's tja, ze zijn met m'n telefoon in een paar minuutjes gemaakt en een sfeerfilter gebruikt. Maar eerlijk gezegd de kleur van het eten, zo origineel mogelijk gelaten. Want het eten moest ook nog warm en eetbaar genoeg blijven. Dus ik heb m'n dSLR met sfeervolle lichtflitsset en food cosmeticasetje maar thuis gelaten..
quote:Op zondag 26 december 2010 13:29 schreef Frenetiek het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag wordt het maar weer eens menu 79.
dat wordt vast heel lekker!quote:Op zondag 26 december 2010 14:41 schreef golfer het volgende:
Om jullie te pesten alvast een impressie van het stuk runderfilet uit dit recept dat straks in de oven gebraden gaat worden:
Eekhoorntjesbrood wellen:
[ afbeelding ]
Prosciutto op (teflon)bakpapier:
[ afbeelding ]
Eekhoorntjesbrood met knof en kruiden in de boter braden:
[ afbeelding ]
Paddomengsel met gekruide stuk runderfilet op de prosciutto inrollen:
[ afbeelding ]
Klaar om straks de oven in te gaan:
[ afbeelding ]
de lekkerste!quote:Op zondag 26 december 2010 13:29 schreef Frenetiek het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag wordt het maar weer eens menu 79.
Rollade na een kwartier in de oven even met rode wijn erbij nog 15 minuten terug de oven in:quote:Op zondag 26 december 2010 14:41 schreef golfer het volgende:
Om jullie te pesten alvast een impressie van het stuk runderfilet uit dit recept dat straks in de oven gebraden gaat worden:
Eekhoorntjesbrood wellen:
[ afbeelding ]
Prosciutto op (teflon)bakpapier:
[ afbeelding ]
Eekhoorntjesbrood met knof en kruiden in de boter braden:
[ afbeelding ]
Paddomengsel met gekruide stuk runderfilet op de prosciutto inrollen:
[ afbeelding ]
Klaar om straks de oven in te gaan:
[ afbeelding ]
half uurtje maar? Ik gooi een rollade er een uur inquote:Op zondag 26 december 2010 18:39 schreef golfer het volgende:
En dus nu nog even het vervolg op deze post:
[..]
Rollade na een kwartier in de oven even met rode wijn erbij nog 15 minuten terug de oven in:
[ afbeelding ]
Het eindresultaat, klaar om aangesneden te worden:
[ afbeelding ]
Runderfilet. Half uurtje op 230 graden met die prosciutto er om heen. Mooi rosé van binnen.quote:Op zondag 26 december 2010 19:24 schreef FutureFairytale het volgende:
half uurtje maar? Ik gooi een rollade er een uur in
ah rosé, ja zoquote:Op zondag 26 december 2010 20:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Runderfilet. Half uurtje op 230 graden met die prosciutto er om heen. Mooi rosé van binnen.
*aaitquote:Op zondag 26 december 2010 20:55 schreef Staal het volgende:
Ik heb er helemaal geen zin meer in ook.
Ze zitten een film te kijken. Ik zou het liefst lekker naar boven gaan. Maak maar een tosti.
Okay, even doorzetten nog.
Ik zou zo graag met je willen ruilen nu. Al dat opgefokte culinaire gedoe.quote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*aait
Voordeel van Turk zijn: wel kunnen besluiten om een kerstboom neer te zetten want verdomd gezellig, maar niets geven om Kerst zelf. Ik heb dan ook gewoon een hamburger en frietjes met m'n broertje zitten eten.
Stukje integreren misschien kan geen kwaad. Generaties huisvrouwen hebben zichzelf... iedere godvergetenkerstdag weer volledig afgebeuld... en waarvoor, opdat een aantal islamitische upstarts een hamburgertje en frietje nuttigen omtrent de kerstboom??? Fuck no.quote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*aait
Voordeel van Turk zijn: wel kunnen besluiten om een kerstboom neer te zetten want verdomd gezellig, maar niets geven om Kerst zelf. Ik heb dan ook gewoon een hamburger en frietjes met m'n broertje zitten eten.
Integreren is nou juist wat je niet hoeft te doen. Zien, begrijpen en accepteren hoe iemands anders cultuur in elkaar zit. Dáár heb je wat aanquote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
Stukje integreren misschien kan geen kwaad. Generaties huisvrouwen hebben zichzelf... iedere godvergetenkerstdag weer volledig afgebeuld... en waarvoor, opdat een aantal islamitische upstarts een hamburgertje en frietje nuttigen omtrent de kerstboom??? Fuck no.
Kerst in huize Ryan3 en Stali.quote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stukje integreren misschien kan geen kwaad. Generaties huisvrouwen hebben zichzelf... iedere godvergetenkerstdag weer volledig afgebeuld... en waarvoor, opdat een aantal islamitische upstarts een hamburgertje en frietje nuttigen omtrent de kerstboom??? Fuck no.
Ach, dat is echt niet voorbehouden aan Turken. Ik ken genoeg mensen die vrij weinig / niets om kerst geven en ook hun ding doen op een dag als deze. Mensen die denken dat heel Nederland zich enorm drukt maakt in de keuken vandaag en allerlei verplichtingen heeft, zijn behoorlijk wereldvreemd.quote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*aait
Helpt het als ik zeg dat ik niet onder een verplicht bezoek aan het ouderlijk huis uit kon komen vandaag?quote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet er niet eens op ingaan.quote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik niet onder een verplicht bezoek aan het ouderlijk huis uit kon komen vandaag?
Dat helpt. Maar weest een beetje solidair met de mensen die hier al generatieslang vandaan komen. Ze hebben het echt wel zwaar nu.quote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik niet onder een verplicht bezoek aan het ouderlijk huis uit kon komen vandaag?
Wat een lullige kut opmerking is dit toch weer hè.quote:Op zondag 26 december 2010 21:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Kerst in huize Ryan3 en Stali.
Eten komt er zo aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |