Oei, om dat goed en eerlijk te kunnen beoordelen,. zou ik beide setjes nog een keer goed moeten onderzoekenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Nou, wie wint![]()
Maar heul nie keer 4 hoor
Dat is helemaal geen Dirty job!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oei, om dat goed en eerlijk te kunnen beoordelen,. zou ik beide setjes nog een keer goed moeten onderzoekenA dirty job
maar iemand moet het doen.
Joehoe
Ja jaquote:Op woensdag 22 december 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oei, om dat goed en eerlijk te kunnen beoordelen,. zou ik beide setjes nog een keer goed moeten onderzoekenA dirty job
Joehoe
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oei, om dat goed en eerlijk te kunnen beoordelen,. zou ik beide sletjes nog een keer goed moeten onderzoekenA dirty job
Joehoe
En jij hebt toch tiet genoeg.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Joehoe
Heej Piesmanquote:
Neen.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:58 schreef ElisaB het volgende:
Owja, kan ik ook eens laat opblijven omdat ik morgen vrij ben, gaan jullie allemaal slapen
Nou, dan ga ik maar even aan het werk
Valt tegen qua tetten hequote:
Ja, al is de lijst een stuk slechter geworden..quote:Op woensdag 22 december 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej Piesman![]()
Bijna weer Top2000
Najaaaquote:
Ik kan het heel lekker hoor, voelenquote:
Ik heb 2 van de 3 katten al verplaatst. Nu nummertje drie nog en dan ga ik meteen door richting bed.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn katten zitten niet in de buurt van de kliko.
En tis te koud om naar buiten te gaan, dus ik kan zonder kliko-vrees slapen zometeen
Geen BR op 1quote:Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, al is de lijst een stuk slechter geworden..
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb 2 van de 3 katten al verplaatst. Nu nummertje drie nog en dan ga ik meteen door richting bed.
Het was weer geweeeeldig!![]()
![]()
![]()
![]()
Trust!![]()
Die post daar in 't zuiden schiet ook niet op hè!quote:
Hebben we het ook over hier heurquote:Op donderdag 23 december 2010 00:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het nieuwe SR topic was.
Met tetten?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het nieuwe SR topic was.
Vooral slechte binnenkomers..quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef JJH het volgende:
Neen.
Ik blijf nog ff.
Ik zit ook nog SR te kijken.
Duh, da's The Marchquote:Op donderdag 23 december 2010 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben een beetje Queenfan, maar ik vind dat niet het best van ze.
Oh en Elies, topic was alweer dicht, maare....quote:Op woensdag 22 december 2010 23:58 schreef ElisaB het volgende:
Owja, kan ik ook eens laat opblijven omdat ik morgen vrij ben, gaan jullie allemaal slapen
Nou, dan ga ik maar even aan het werk
Dus als het al niet hun beste nummer is, kan het ook nooit het beste nummer aller tijden zijn.quote:
Helemaal fijnquote:Op donderdag 23 december 2010 00:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vooral slechte binnenkomers..
Gaat goed met ze. Lennon is alweer bijna 2 en Diaan is pas 37 geworden.
Bohrap is het meest bekende nr.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus als het al niet hun beste nummer is, kan het ook nooit het beste nummer aller tijden zijn.
Het is ook een mooi kereltje! Hey ik ga weer naar de buren... zie je over een paar dagen wel weer.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Helemaal fijn![]()
Ik blijf het een toepasselijke naam vinden voor een kind van jullie
Ow superquote:Op donderdag 23 december 2010 00:01 schreef Strega het volgende:
Oh en Elies, topic was alweer dicht, maare....
voor jou staat hier de deur altijd open! High tea, low tea maakt niet uit!
Arme Karel, je weet niet wat hij dan mist.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Nee als ik een postbode zie morgen schop ik zn knieën stuk
Te-recht!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Nee als ik een postbode zie morgen schop ik zn knieën stuk
Jep. Lennon en...quote:Op donderdag 23 december 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Gerard heeft ook een Lennon toch![]()
En nog een met zo een toffe naam .
Iets heel tofs maar ik weet niet watquote:
Love of my Lifequote:Op donderdag 23 december 2010 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Bohrap is het meest bekende nr.
Maar ze hebben zoveel meer moois gemaakt.
Queen2 is sowieso het beste album
Jaaaa !quote:
Of Spijker.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:06 schreef oh-oh het volgende:
Spinter is echt sneu.
Noem je kind dan gelijk Scheur
Ja, té erg... Ik vind er wel meer erg, maar ik wil niemand beledigenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:06 schreef oh-oh het volgende:
Spinter is echt sneu.
Ik ken iemand met een zoon en dochter, Spijker en Hamerquote:
Klopt volgens mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:07 schreef tombolafan het volgende:
Klopt het dat DM, Maes en Pagan niet weten wie hun SeSa was? Of heb ik er overheen gelezen?
Rob Morrow heeft zijn dochter Tu genoemdquote:Op donderdag 23 december 2010 00:06 schreef oh-oh het volgende:
Spinter is echt sneu.
Die gaan er zo mee gepest worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een zoon en dochter, Spijker en Hamer![]()
Hip man
Serieus?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:08 schreef JJH het volgende:
De Twitters is wel blij met de prestaties van Werner.
Dat meen je nietquote:Op donderdag 23 december 2010 00:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken iemand met een zoon en dochter, Spijker en Hamer![]()
Hip man
Morrowquote:
een hele hippe architect is datquote:Op donderdag 23 december 2010 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat meen je nietOwwwwww, errugggg
Ik ook niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
Ik word schijtnietgoed van dat gezapige gelul van dr
Jan Rot? Breek me de bek nietquote:Op donderdag 23 december 2010 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaa !
Zo tof![]()
Net als de dochter van Jan Rot die Elvis heet
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morrow![]()
ActeurMaar het gaat er om dat dat kind dan dus (als je het uitspreekt) tomorrow heet
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is ook een mooi kereltje! Hey ik ga weer naar de buren... zie je over een paar dagen wel weer.
Ook dat iedereen het wist.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Jan Rot? Breek me de bek niet![]()
Kwam vroeguh in een kroeg in Groningen waar hij ook altijd zat. Echt lang geleden.
5 min. nadat ie wegging ging dan altijd de telefoon, liet ie zich zelf roepen in de kroeg.
Faal, iedereen wist het.
De barkeeper moest dan altijd roepem TELEFOON VOOR JAN ROT!!!! Hoe erg kun je zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemerslijstje:
Uitgepakt en goedgegokt:
Greys
pakje
rijm
uitgepakt
Muis006
pakje
cadeau en kaartje![]()
gok:
DanseMacabre --> GOED!
Ingetje79
pakje
uitgepakt
gok:
Goodbye --> GOED
Ynske
pakje
gedicht en uitgepakt
gok:
Cat22
Strega --> GOED
Goodbye
pakje
uitgepakt en rijm
gok:
Cat22
Tombola --> GOED
Cat22
pakje
uitgepakt en rijm
gok
Ingetje --> GOED!
Tombolafan
voorpret - pakje - eerste uitpakronde
uitgepakt en rijm
gok:
Dizzy-Miss-Lizzy --> GOED
Dizzy-Miss-Lizzy
pakje
rijm en uitgepakt
gok:
JJH --> GOED
Ferrari_rood
pakje
uitgepakt en rijm
gok:
Ynske --> GOED
Strega
pakje
rijm en uitgepakt
gokje:
Maes --> GOED
DeZwabber
kokosnoot... - huh, wat? - REM! - pakje - cocoboy
uitgepakt en rijm
gok:
Cat22 --> GOED
Bamba
pakje
gedicht
uitgepakt
gok:
Ferrari_Rood --> GOED
Ml-etje
pakje
uitgepakt en rijm
gok:
Bamba --> GOED
Pagan
pakje
uitgepakt en rijm
na iedereen gegokt te hebben:
Ml-etje --> GOED
Uitgepakt:
DanseMacabre
pakje - eerste uitpakronde
gedicht en alles uitgepakt
Maes
pakje
uitgepakt
rijm
JJH
STRAFHet is pakjesopeningsdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door tombolafan op 23-12-2010 01:01:41 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Elvis vind ik niet echt een meisjesnaam.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:11 schreef oh-oh het volgende:
Nou je dochter Elvis noemen vind ik wel tof
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Mensen...het was weer gezellig.
Gb, nogmaals bedankt voor je lekkere dootjes![]()
Trusten en oant moarn
Trusten dames.quote:
Maar waarom zou je dat doenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:09 schreef Strega het volgende:
Jan Rot? Breek me de bek niet![]()
Kwam vroeguh in een kroeg in Groningen waar hij ook altijd zat. Echt lang geleden.
5 min. nadat ie wegging ging dan altijd de telefoon, liet ie zich zelf roepen in de kroeg.
Faal, iedereen wist het.
De barkeeper moest dan altijd roepem TELEFOON VOOR JAN ROT!!!! Hoe erg kun je zijn
No shit!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:13 schreef JJH het volgende:
Ik ben vandaag hier of daar over de 40.000 heengegaan!
Dat gaat wel goed zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No shit!
Ik ben heel hard op weg naar de 50 000
Tja, 5 minutes of fame? Voor de mobiele telefoon dan hé.quote:
Geopende topics?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No shit!
Ik ben heel hard op weg naar de 50 000
Wat een raar gedoequote:Op donderdag 23 december 2010 00:16 schreef Strega het volgende:
Tja, 5 minutes of fame? Voor de mobiele telefoon dan hé.
Ik gok dat ie het lekker belangrijk vond.
En je blijft bij die polo?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee joh. Ik moest toch nog een nieuwe auto zoeken
Het is een heerlijk afschuwelijke kleur en ik hou d'r vanquote:Op donderdag 23 december 2010 00:44 schreef JJH het volgende:
En je blijft bij die polo?
Het is verder wel een leuke auto, maar die kleur inderdaad.
Dat is wel zo. Ik ben ook graag onderscheidend.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een heerlijk afschuwelijke kleur en ik hou d'r van
Al die saaie leasebakken; de ene nog duffer dan de andere. Ik heb het er wel een beetje mee gehad
Ik ga morgen wel even een rondje rondkijken. En dan kies ik gewoon iets; klaar
Balen van jouw pakje, na dat geintje met die sleutel bij Cat dacht ik ff dat het een prank was. Helaas.quote:
Dat dacht ik ook even. 1,5 minuut ofzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Balen van jouw pakje, na dat geintje met die sleutel bij Cat dacht ik ff dat het een prank was. Helaas.Lief pakje voor DML
voor jou ookquote:Op donderdag 23 december 2010 07:58 schreef trovey het volgende:
Om het niet te vergeten wil ik iedereen alvast een fijne Kerstavond en fijne Kerstdagen toewensen.![]()
![]()
hoop dat ze snel komenquote:Vandaag maar wachten op iemand van de woningbouwvereniging om mijn schuurdeur te maken...ding is niet meer open te krijgen door al het vocht en ik heb er al 1 sleutel kapot door een poging om de deur te openen.
Die deur is een probleem wat al 17quote:Op donderdag 23 december 2010 08:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor jou ook
[..]
hoop dat ze snel komen
zit ook alweer te wachten op de aannemer wegens de lekkage, ze gaan een lekgootje door t rotte kozijn naar buiten toe maken.... nog niemand gezien
klopt ook wel, maar wij dachten dat t alleen de rechter buiten rand van t kozijn was, maar meer naar links waarschijnlijk toch ook welquote:Op donderdag 23 december 2010 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me niet zo gek dat je kozijn rot is met al dat water. Beterschap voor je keel
Moggequote:Op donderdag 23 december 2010 09:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt ook wel, maar wij dachten dat t alleen de rechter buiten rand van t kozijn was, maar meer naar links waarschijnlijk toch ook wel
achja, nu stroomt t naar buitenen dan maar hopen dat t in t voorjaar opgepakt word
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een heerlijk afschuwelijke kleur en ik hou d'r van
Al die saaie leasebakken; de ene nog duffer dan de andere. Ik heb het er wel een beetje mee gehad
Ik ga morgen wel even een rondje rondkijken. En dan kies ik gewoon iets; klaar
ja een boorgat zegmaar, kan geen foto maken, moet ik op een ladder of kruk gaan staan, dat lukt nog niet met enkelquote:Op donderdag 23 december 2010 09:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mogge
Zit je dan nu met een gat in je kozijn?
Maak eens een foto?
Langlaufen leuk Tombo! Veel plezier!
Even drukken bij de kaakscharnieren, toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:22 schreef senesta het volgende:
[..]
My kind of girl
![]()
Goedemorgen allemaal,
Voor wie ik niet meer spreek hier: Hele fijne feestdagen
Ik ga zo even naar mijn nichtje, haar kleine hondenmormel van een paar maanden en 1,5 kilo wil het bekje niet opendoen voor medicijnen. Even laten zien hoe dat het makkelijkste gaat.
yeps, althans dat werkte hier, en dan zachtjes wrijven over de keel als ze weigeren te slikkenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Even drukken bij de kaakscharnieren, toch?
Mogguh!
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Even drukken bij de kaakscharnieren, toch?
Mogguh!
Nou laat maar zien danquote:Op donderdag 23 december 2010 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Mormel van een paar maanden gewoon ff opvoeden en mondje op commando open leren doen.
Dat kan Sjon nog
Ik zou het niet doen iegquote:Op donderdag 23 december 2010 09:30 schreef senesta het volgende:
[..]En als ze het eng vind desnoods even een pillenschieter aanschaffen.
Ze is niet zo'n held.
Ik heb net nog even gebeld. Maar het hondje was echt heel ziek (41.6 koorts, keelontsteking en darmvirus) dus ze moet wel de medicijnen. Maar ik bedenk me net dat het misschien niet zo handig is om langs te gaan als het een virus is. Ik wil niet dat ik het straks mee naar huis neem en dat Elco zo ziek word
Ze had het geprobeerd maar het hondje had gebeten zei zequote:Op donderdag 23 december 2010 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Mormel van een paar maanden gewoon ff opvoeden en mondje op commando open leren doen.
Dat kan Sjon nog
Nou ja Sjon die eet alles, eetbaar of niet, dus dat commando moet je niet zo letterlijk nemen.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou laat maar zien dan
Sjon die op commando mondje open doet.
Hier werkt dat alleen als ik er een koekje boven hang![]()
arm beestje, en de pillen in een beetje worst/paté/boterham laten geven als ze t niet in de bek durft te stoppen?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:30 schreef senesta het volgende:
[..]En als ze het eng vind desnoods even een pillenschieter aanschaffen.
Ze is niet zo'n held.
Ik heb net nog even gebeld. Maar het hondje was echt heel ziek (41.6 koorts, keelontsteking en darmvirus) dus ze moet wel de medicijnen. Maar ik bedenk me net dat het misschien niet zo handig is om langs te gaan als het een virus is. Ik wil niet dat ik het straks mee naar huis neem en dat Elco zo ziek word
We gaan toch maar niet vandaagquote:
wat leukquote:Op donderdag 23 december 2010 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We gaan toch maar niet vandaag
Het waait heel guur, nu gaan we zaterdag of maandag
Er is een golfbaan in de buurt, en bij sneeuw verhuren ze langlaufski's, en is er zo'n heel traject over de golfheuvels
TERUGBIJTENquote:Op donderdag 23 december 2010 09:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze had het geprobeerd maar het hondje had gebeten zei zeDus ik zei al dat ze dan haar vingers niet goed in de hoeken had gezet.
En ze moet het mormeltje inderdaad eens opvoeden maar dat heb ik al zo vaak gezegd
Nee, ik doe het ook maar niet. Elco overleefd dat niet ben ik bangquote:
Ik vind het sneu voor het hondje maar net goed voor de domme kopers...quote:Op donderdag 23 december 2010 09:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, ik doe het ook maar niet. Elco overleefd dat niet ben ik bang![]()
Ze ging terug naar de dierenarts zei ze want ze wilde ook nog steeds niet eten.
Het is best sneu, het beestje komt bij een puppyfarm vandaan en is al best vaak heel ziek geweest. Het hartje klonk ook niet helemaal goed dus daar moet ze voor terug komen als ze dit achter de rug heeft om uit te sluiten dat de koorts het veroorzaakt.
Nee, werkte allemaal niet. En ze eet al vanaf maandag bijna niets. En alles wat ze eet komt er meteen weer uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
arm beestje, en de pillen in een beetje worst/paté/boterham laten geven als ze t niet in de bek durft te stoppen?
Elco moet niet ziek worden
klinkt niet al te best...quote:Op donderdag 23 december 2010 09:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, werkte allemaal niet. En ze eet al vanaf maandag bijna niets. En alles wat ze eet komt er meteen weer uit.
Jij ook Senesquote:Op donderdag 23 december 2010 09:22 schreef senesta het volgende:
[..]
My kind of girl
![]()
Goedemorgen allemaal,
Voor wie ik niet meer spreek hier: Hele fijne feestdagen
Ik ga zo even naar mijn nichtje, haar kleine hondenmormel van een paar maanden en 1,5 kilo wil het bekje niet opendoen voor medicijnen. Even laten zien hoe dat het makkelijkste gaat.
Loste je de pillen dan op in water?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
TERUGBIJTEN![]()
Werkt als een tiet![]()
Maar serieus, bekkie openwrikken is bij een klein hondje veel lastiger dan bij een grote hond hoor.
Medicijnen in iets lekkers doen of zoals ik bij Frits altijd deed in een spuitje met wat water en dan die spuit zo tussen die lippen door rammen en leegspuiten does the trick
Yups.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Loste je de pillen dan op in water?
Nou hou maar op, er zijn flinke woordenwisselingen over geweestquote:Op donderdag 23 december 2010 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor het hondje maar net goed voor de domme kopers...
Ik help zulke mensen irl niet meer, ik ben dr helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou hou maar op, er zijn flinke woordenwisselingen over geweest
Is het ook. Het is best een pittig ding hoor. Ik hoop dat ze snel weer opknapt.quote:
Dat KAN niet mislukken, dat lukt altijd.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Is het ook. Het is best een pittig ding hoor. Ik hoop dat ze snel weer opknapt.
Ik had de oplossen in water tip doorgegeven oh-oh, dat gingen ze proberen.
tis toch dubbel vind ik, t arme dier kan er niets aan doenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik help zulke mensen irl niet meer, ik ben dr helemaal klaar mee.
Mwah, ik heb wel eens medicijnen gehad die heel bitter smaakten, als je die oploste in water ging de kat echt over zn nekquote:Op donderdag 23 december 2010 09:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat KAN niet mislukken, dat lukt altijd.
T moet een chihuahua voorstellen zeker, als ie zo klein is?
Die bekjes breek je dus gewoon als ze die niet open willen doen, dat is te klein om aan te frotten.
Frits moest veel medicijnen, en meestal ging dat dr wel in met wat leverworst maar uiteindelijk had ik ook gewoon spuitjes, het beestje was ziek en het was me de strijd niet waard drie keer per dag.
Nee, het is geen chi, het is zo'n klein ding met een centenbakjesbekkiequote:Op donderdag 23 december 2010 09:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat KAN niet mislukken, dat lukt altijd.
T moet een chihuahua voorstellen zeker, als ie zo klein is?
Die bekjes breek je dus gewoon als ze die niet open willen doen, dat is te klein om aan te frotten.
Frits moest veel medicijnen, en meestal ging dat dr wel in met wat leverworst maar uiteindelijk had ik ook gewoon spuitjes, het beestje was ziek en het was me de strijd niet waard drie keer per dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |