Oei, om dat goed en eerlijk te kunnen beoordelen,. zou ik beide setjes nog een keer goed moeten onderzoekenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Nou, wie wint![]()
Maar heul nie keer 4 hoor
Dat is helemaal geen Dirty job!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oei, om dat goed en eerlijk te kunnen beoordelen,. zou ik beide setjes nog een keer goed moeten onderzoekenA dirty job
maar iemand moet het doen.
Joehoe
Ja jaquote:Op woensdag 22 december 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oei, om dat goed en eerlijk te kunnen beoordelen,. zou ik beide setjes nog een keer goed moeten onderzoekenA dirty job
Joehoe
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oei, om dat goed en eerlijk te kunnen beoordelen,. zou ik beide sletjes nog een keer goed moeten onderzoekenA dirty job
Joehoe
En jij hebt toch tiet genoeg.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Joehoe
Heej Piesmanquote:
Neen.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:58 schreef ElisaB het volgende:
Owja, kan ik ook eens laat opblijven omdat ik morgen vrij ben, gaan jullie allemaal slapen
Nou, dan ga ik maar even aan het werk
Valt tegen qua tetten hequote:
Ja, al is de lijst een stuk slechter geworden..quote:Op woensdag 22 december 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej Piesman![]()
Bijna weer Top2000
Najaaaquote:
Ik kan het heel lekker hoor, voelenquote:
Ik heb 2 van de 3 katten al verplaatst. Nu nummertje drie nog en dan ga ik meteen door richting bed.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn katten zitten niet in de buurt van de kliko.
En tis te koud om naar buiten te gaan, dus ik kan zonder kliko-vrees slapen zometeen
Geen BR op 1quote:Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, al is de lijst een stuk slechter geworden..
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb 2 van de 3 katten al verplaatst. Nu nummertje drie nog en dan ga ik meteen door richting bed.
Het was weer geweeeeldig!![]()
![]()
![]()
![]()
Trust!![]()
Die post daar in 't zuiden schiet ook niet op hè!quote:
Hebben we het ook over hier heurquote:Op donderdag 23 december 2010 00:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het nieuwe SR topic was.
Met tetten?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het nieuwe SR topic was.
Vooral slechte binnenkomers..quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef JJH het volgende:
Neen.
Ik blijf nog ff.
Ik zit ook nog SR te kijken.
Duh, da's The Marchquote:Op donderdag 23 december 2010 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben een beetje Queenfan, maar ik vind dat niet het best van ze.
Oh en Elies, topic was alweer dicht, maare....quote:Op woensdag 22 december 2010 23:58 schreef ElisaB het volgende:
Owja, kan ik ook eens laat opblijven omdat ik morgen vrij ben, gaan jullie allemaal slapen
Nou, dan ga ik maar even aan het werk
Dus als het al niet hun beste nummer is, kan het ook nooit het beste nummer aller tijden zijn.quote:
Helemaal fijnquote:Op donderdag 23 december 2010 00:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vooral slechte binnenkomers..
Gaat goed met ze. Lennon is alweer bijna 2 en Diaan is pas 37 geworden.
Bohrap is het meest bekende nr.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus als het al niet hun beste nummer is, kan het ook nooit het beste nummer aller tijden zijn.
Het is ook een mooi kereltje! Hey ik ga weer naar de buren... zie je over een paar dagen wel weer.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Helemaal fijn![]()
Ik blijf het een toepasselijke naam vinden voor een kind van jullie
Ow superquote:Op donderdag 23 december 2010 00:01 schreef Strega het volgende:
Oh en Elies, topic was alweer dicht, maare....
voor jou staat hier de deur altijd open! High tea, low tea maakt niet uit!
Arme Karel, je weet niet wat hij dan mist.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Nee als ik een postbode zie morgen schop ik zn knieën stuk
Te-recht!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Nee als ik een postbode zie morgen schop ik zn knieën stuk
Jep. Lennon en...quote:Op donderdag 23 december 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Gerard heeft ook een Lennon toch![]()
En nog een met zo een toffe naam .
Iets heel tofs maar ik weet niet watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |