Succes dan morgen!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:39 schreef Zeroku het volgende:
.
Oh, Joopie. Wel goed denk ik. Ik schat persoonlijk 1 hertentamen, maar ben benieuwd.
Thanks, is gelukkig maar spellingquote:
oké, dan heb ik niet goed gekeken, ik dacht dat ik de "topic"-knop hadquote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Joooo-pi: als het topic vol is, en je doet een keer F% staat er een linkje boven je tekstveld: op nieuw deel, hoef je alleen de TT aan te passen, en dan staat de OP er gelijk
Volgens mij het deel op een Spaanse Gitaar, maar ik weet dat helemaal niet zekerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
het banjo stuk, of dat op el. gitaar... ?
Neem aan dat BM dat gitaarstuk wel kan doen? Wat kan die gast gitaarspelen
stuur mij eens wat energy lieffie!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Zeroku het volgende:
Lol. 40 energy in CV en nog 10x +3 energy in inventory.
Ik wilde een hele foute grap maken, maar dat is niet grappigquote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
stuur mij eens wat energy lieffie!
Ja haha, je hebt op rtl7 trouwens een hele mooie film, maar daar moet je zin in hebben, over Mongoliëquote:
gewoon doen!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde een hele foute grap maken, maar dat is niet grappig.
Is het gewoon een spaanse gitaar?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij het deel op een Spaanse Gitaar, maar ik weet dat helemaal niet zeker
Dat weet ik dus niet zekerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is het gewoon een spaanse gitaar?
Ik hoor wel meer dan 1, trouwens.
Ik heb TV vrij vandaagquote:Op woensdag 22 december 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja haha, je hebt op rtl7 trouwens een hele mooie film, maar daar moet je zin in hebben, over Mongolië
Ik lig wel dubbel om die Britse humor erinquote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb TV vrij vandaag
Morgen komt er een leuke film, die ga ik wel kijken
Dat All you Need is love in die kerk was gaaf.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lig wel dubbel om die Britse humor erin
Neequote:
(in de reacties in dit filmpje beweert iemand dat Steve Howe meespeelt als in een duet)quote:
http://www.tvgids.nl/prog(...)iderwick_chronicles/quote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lig wel dubbel om die Britse humor erin
Welke?
als ik wist wat het was zou ik het doenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Zeroku het volgende:
Kunnen twee mensen me even zo'n ZOMG permit geven aub.
Spelletje op Facebookquote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik wist wat het was zou ik het doen
Zal wel weer iets van CityVille zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik wist wat het was zou ik het doen
Oooowwwww, me likequote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/prog(...)iderwick_chronicles/
Mij ook graag op siepiequote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Zeroku het volgende:
Kunnen twee mensen me even zo'n ZOMG permit geven aub.
O ja ik zou het er niet meer over hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zal wel weer iets van CityVille zijn.
Hij verstuurt niks meerquote:
Neejohquote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh.. Vandaar..
Dacht al dat je niet meer van me hield!!
oud nieuws,quote:
Gedaanquote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef Crazy-M het volgende:
Kally, er is een plekkie voor je vrij
Pfff alweer bijna 9:30
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oud nieuws,
Ik zit nu met mn duikbril en duik uitrusting onder water
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oud nieuws,
Ik zit nu met mn duikbril en duik uitrusting onder water
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
OMG in die film, kinderen koop geen drugs, wordt een popster dan krijg je ze gratis
good advicequote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
OMG in die film, kinderen koop geen drugs, wordt een popster dan krijg je ze gratis
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
okquote:
De snorkelsquote:
het is toch niet helemaal een veilige baanquote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
Vandaag nog deze foto buiten gemaakt:quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vandaag nog deze foto buiten gemaakt:
[ afbeelding ]
je ziet, ipv sneeuw problemen, hebben wij andere problemen
Tja ligt eraan in welk kringetje je beweegt ook denk ikquote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is toch niet helemaal een veilige baan
Rapper Magnolia Shorty doodgeschoten
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2010
Hebben jullie al op mij gestemd?
niet te hard lachen hequote:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, aardig eindje waterfietsen om in de stad te komen kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu wel..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2010
Hebben jullie al op mij gestemd?
Heb jij spongebob wel eens inhet echt gezien?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Inderdaad, aardig eindje waterfietsen om in de stad te komen kan ik je vertellen.
Ik moet ook weer in de verfquote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
Haar zit nu in de verfbijna klaar voor vandaag, ik kijk uit naar het weekend
Nee, ik heb Crazy-M nooit in het echt gezien.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb jij spongebob wel eens inhet echt gezien?
quote:
whehe, ik stond eerst bij puisplein. denk moet ff bij de turk kip halen met de auto ...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef Graseter het volgende:
Ik werd er net weer aan herinnerd hoe handig het is dat alles nu een richting verkeer is.
Je hebt de halve stad rondgewaterfietst?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef Graseter het volgende:
Ik werd er net weer aan herinnerd hoe handig het is dat alles nu een richting verkeer is.
Vanaf het station naar die parkeergarage bij de schouwburg.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehe, ik stond eerst bij puisplein. denk moet ff bij de turk kip halen met de auto ...
nog best ver omrijden dan
heb wel ergens een foto van graseter ...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt de halve stad rondgewaterfietst?
mja, niet zo irri als bij de puisplein staan en op de heuvel kip willen kopenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Vanaf het station naar die parkeergarage bij de schouwburg.Heel stad door.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb wel ergens een foto van graseter ...
ff zoeken
bij deze, wel zwart wit. Soms lopen de kleuren hier onder water uit.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:
das de buurmanquote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, niet zo irri als bij de puisplein staan en op de heuvel kip willen kopen
Ik doe het altijd op het laatste moment, meestal als er iets aankomt, nu kerst... Vakantie of meet. Ik zou het wat vaker moeten doenquote:
Ja ik weet het, en het erge is dat ik zo mooi wit was vroegerquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe het altijd op het laatste moment, meestal als er iets aankomt, nu kerst... Vakantie of meet. Ik zou het wat vaker moeten doen
Klote uitgroei
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij deze, wel zwart wit. Soms lopen de kleuren hier onder water uit.
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik weet het, en het erge is dat ik zo mooi wit was vroeger
ik heb niet zoveel meer om in de verf te zettenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik weet het, en het erge is dat ik zo mooi wit was vroeger
Gewoon je hoofd verven.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel meer om in de verf te zetten
Die was gister trouwens in het glazen huis, als iemand zijn klokje wil hebben, hij heeft het aan de veiling gedoneerd!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik zal maar eens bij Ben langs gaan
Ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Zeroku het volgende:
De bevlogen groep uit Chicago bestaat al ruim een decennium en heeft in die tijd de perfecte formule ontwikkeld om een rauw hardcorepunk-geluid naadloos te koppelen aan catchy liedjes die in je hoofd blijven hangen.
Smakelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo... even koken, straks bij jullie terug!!
Ben je mooi vlot mee.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo... even koken, straks bij jullie terug!!
Ben je mooi vlot mee.quote:
Als je gaat kijken hoe vroeg mn eerste post wasquote:Op woensdag 22 december 2010 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben je mooi vlot mee.
[..]
Ben je mooi vlot mee.
Oke tofquote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Die was gister trouwens in het glazen huis, als iemand zijn klokje wil hebben, hij heeft het aan de veiling gedoneerd!
Vast heul vroeg dan.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als je gaat kijken hoe vroeg mn eerste post was
En terechtquote:Op woensdag 22 december 2010 21:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die komt volgens mij na Prayer of the Refugee op het album.
Nee alle karakters wel eigenlijkquote:
Ohjaquote:
4:45quote:Op woensdag 22 december 2010 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Vast heul vroeg dan.
Welterusten dan maar.
Love actually, romantische comedy, maar britse humorquote:
Britse humor is baas.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Love actually, romantische comedy, maar britse humor
Britse humor is nog steeds de beste ter wereldquote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Die filmquote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ministery of Funny Walks.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Britse humor is baas.
Monty Python
Ja dat blijft leukquote:Op woensdag 22 december 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Britse humor is nog steeds de beste ter wereld
Ik lag gisteren met Little Britain ook helemaal gevouwen
Zeg, ik heb gewerkt hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben je mooi vlot mee.
[..]
Ben je mooi vlot mee.
Ik kan niet naar Blackadder kijken zonder Mr Bean in een gek pakkie te zien.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
MP is ook gaafen Blackadder natuurlijk ook
Helden.quote:
Dat was ook zo geweldigquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat keken we elke week thuis
en
Destinequote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef Graseter het volgende:
Ok even wat destine geluisterd, klinkt wel aardig.
Ik ben er klaar voor morgen.
quote:
Jullie met je dirty mindsquote:
Klinkt voor kein meterquote:
Caro is tofquote:
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_playerquote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Caro is tof
Hab jij voor mij nog ff dat linkje naar de strem, dan sla ik hem ff op
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_playerquote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Caro is tof
Hab jij voor mij nog ff dat linkje naar de strem, dan sla ik hem ff op
JIJ LAS HEUL GEEN DODO.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de dodo is reeds lang uitgestorven
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de dodo is reeds lang uitgestorven
Ja in jou hoofdquote:
Een andere versie, maar slecht klonkt het nietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet wat ik van haar gewend ben
allebei leukquote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt the Office, en the Office US.
[ afbeelding ]
The Office
[ afbeelding ]
The Office US.
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Pamquote:
Die ik postte is toch Office US.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt the Office, en the Office US.
[ afbeelding ]
The Office
[ afbeelding ]
The Office US.
Stond niet in de titel van het filmpje, en ik had hem niet aangeklikt.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die ik postte is toch Office US.?
KIJK DAN JONGE, DAAR LEER JE VAN!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Stond niet in de titel van het filmpje, en ik had hem niet aangeklikt.
dat zijn nou van die dingen die je niet aan mij moet vragen, ik heb daar echt geen verstand vanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Pam, uit the Ofice US. Maar die is tegenwoordig getrouwd met hoeheetieookalweer.
Jim Halpert, ik heb het ff opgezocht.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zijn nou van die dingen die je niet aan mij moet vragen, ik heb daar echt geen verstand van
NOESSS.. je bent een echt mens, met gevoelquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
Ik geloof toch dat ik zowaar romantischer ben dan ik dacht
Dat het kanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
NOESSS.. je bent een echt mens, met gevoel
laten gaan dan leert hij het wel afquote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
Echt, ik heb mijn zak chips nog niet open of Zorro zit weer naast me en nu aan de salsa dip
Die is scherp
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
Echt, ik heb mijn zak chips nog niet open of Zorro zit weer naast me en nu aan de salsa dip
Die is scherp
Als je dat al leuk vind moet je een boterham met sambal smeren en aan de eendjes voeren.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laten gaan dan leert hij het wel af
Ik heb nog nooit zo'n bietser meegemaakt, en hij lust werkelijk waar allesquote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laten gaan dan leert hij het wel af
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je dat al leuk vind moet je een boterham met sambal smeren en aan de eendjes voeren.
Ken je mijn hamster al?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n bietser meegemaakt, en hij lust werkelijk waar alles
Neequote:
Owquote:
O ja, moet ik ook nog doenquote:
stem·men stemde, h gestemd 1 zijn stem (4) uitbrengen 2 (muz) op de juiste toonhoogte stellen: een piano ~ 3 in een bep. gemoedstoestand brengenquote:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2010quote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
stem·men stemde, h gestemd 1 zijn stem (4) uitbrengen 2 (muz) op de juiste toonhoogte stellen: een piano ~ 3 in een bep. gemoedstoestand brengen
Wat bedoel je?
Pluk en slaap lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef Zeroku het volgende:
Zo, even aardbeien plukken en dan naar bedje.
terrustun.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef Zeroku het volgende:
En hard nodigquote:
Ik kan jou toch niet missenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef Zeroku het volgende:
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Moet je bas met dit weer ook vaker stemmen?
Douche zequote:
Zwabbertjequote:
Jaquote:
ik ben een aantal dagen bijna niet op fok geweest, alleen wat posts tussendoor vanwege pakketpost en een Secret Santa actiequote:
En die sushi zag me er toch een potje lekker uit!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben een aantal dagen bijna niet op fok geweest, alleen wat posts tussendoor vanwege pakketpost en een Secret Santa actie
ben een aantal dagen bij vrienden in Utrecht geweest, voor een kerstdineetje waar ik sushi gemaakt heb
Gezelligquote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben een aantal dagen bijna niet op fok geweest, alleen wat posts tussendoor vanwege pakketpost en een Secret Santa actie
ben een aantal dagen bij vrienden in Utrecht geweest, voor een kerstdineetje waar ik sushi gemaakt heb
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Gezellig
Ik heb op je gestemd net in het avatar topic
hij was ook erg lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
En die sushi zag me er toch een potje lekker uit!
OMGquote:Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij was ook erg lekker![]()
![]()
check mijn sushi![]()
[ afbeelding ]
oefening baart kunst, mijn allereerste sushi ever zag er zo uitquote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG
Ik ga 1e kerstdag sushi eten, maar die haalt het nooit bij die
Lekker!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij was ook erg lekker![]()
![]()
check mijn sushi![]()
[ afbeelding ]
Whahaha beter dan de mijne zal zijn, ik haal het bij de visboerquote:Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oefening baart kunst, mijn allereerste sushi ever zag er zo uit![]()
[ afbeelding ]
20 gangen!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. vriendin zit op een feestje van iemand die 20 is geworden..
hebben ze een 20-gangen menu dinerOMG!!! ze zijn nog bezig
Jezus, hoop kleine hapjes danquote:Op woensdag 22 december 2010 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
OMGquote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
Oke Kittykat, ik heb weer gejankt om een film
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OMG
je bent echt net eens mens
welke?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
Oke Kittykat, ik heb weer gejankt om een film
Love actuallyquote:
Ik moet echt wat aan mijn imago gaan doen, ik jank teveel de laatste tijd, mede door julliequote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OMG
je bent echt net eens mens
Nee.. ik had vandaag een van bosquote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet echt wat aan mijn imago gaan doen, ik jank teveel de laatste tijd, mede door jullie
Zijn mijn kerstkaartjes er al?
Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. ik had vandaag een van bos
oh dear, die chickflicks moet ik ook altijd van huilen, maar om heel andere redenen denk ikquote:
Het is echt een grappige film ja, maar ik moest huilen om dat knulletje, dat heerlijke koppie als ze hem een kusje geeft en hoe hij dan naar zijn papa rentquote:Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh dear, die chickflicks moet ik ook altijd van huilen, maar om heel andere redenen denk ik![]()
alhoewel ik sommige grapjes uit love actually nog wel kon waarderen
Nopequote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet echt wat aan mijn imago gaan doen, ik jank teveel de laatste tijd, mede door jullie
Zijn mijn kerstkaartjes er al?
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijne ookquote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had hem gisteren, en de kaart naar Eindhoven is onderweg
Het is te erg, maar ik wou net afsluitenquote:
Trusten.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is te erg, maar ik wou net afsluiten
Dikke kus dan nog voor jou
Slaap lekker allemaal straks
wheheheeh maakt niet uitquote:Op woensdag 22 december 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is te erg, maar ik wou net afsluiten
Dikke kus dan nog voor jou
Slaap lekker allemaal straks
toi toi toi en welterustenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:52 schreef Bos81 het volgende:
Maar nu ga ik toch proberen om te slapen. Zal morgen wel geen makkelijk dagje worden.
Ik zie op google dat het 1 oktober was.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
jawel... C S is al Trending Topic op Twitter
Het loopt niet helemaal soepel iddquote:Op donderdag 23 december 2010 00:29 schreef JJH het volgende:
Sexy spionne leider jongerenclub Poetin
Nu ga ik voor de 4e keer aan dat artikel beginnen.
Bij mij loopt het niet helemaal soepel nee.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het loopt niet helemaal soepel idd
Alleenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij loopt het niet helemaal soepel nee.
O zo. Die deed ik 2x.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alleen
Dat meldde de BBC. "Laten we dit land veranderen, en beginnen bij onszelf", zo citeerde de Britse omroep de 28-jarige Chapman, die zich voor de gelegenheid had gehuld in een strakke rood-zwarte jurk.
Heb ik al 4x moeten lezen
Ganz ganz schon!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:56 schreef the_legend_killer het volgende:
jahwohl jetzt ein fipo gemacht
[ afbeelding ]
Spreken gaat mij beter af dan schrijven.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
sorry maar verder kom ik niets met mijn duits
Schrijven is bij mij al helemaaaaal een dramaquote:Op donderdag 23 december 2010 01:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Spreken gaat mij beter af dan schrijven.
Ik kan slechts één ding in het frans. Een biertje bestellen.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Schrijven is bij mij al helemaaaaal een dramalol maar niet zo erg zoals bij Frans..
dat kan je toch geen taal noemen
Kut leraarquote:Op donderdag 23 december 2010 01:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan slechts één ding in het frans. Een biertje bestellen.
What's new?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:02 schreef JJH het volgende:
'Weinig openheid NS'
Nieuwe faalactie van de NS.
Zal ik het je leren?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kut leraarIk ken mezelf voorstellen enzo
wat heb ik daar nu aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |