Succes dan morgen!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:39 schreef Zeroku het volgende:
.
Oh, Joopie. Wel goed denk ik. Ik schat persoonlijk 1 hertentamen, maar ben benieuwd.
Thanks, is gelukkig maar spellingquote:
oké, dan heb ik niet goed gekeken, ik dacht dat ik de "topic"-knop hadquote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Joooo-pi: als het topic vol is, en je doet een keer F% staat er een linkje boven je tekstveld: op nieuw deel, hoef je alleen de TT aan te passen, en dan staat de OP er gelijk
Volgens mij het deel op een Spaanse Gitaar, maar ik weet dat helemaal niet zekerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
het banjo stuk, of dat op el. gitaar... ?
Neem aan dat BM dat gitaarstuk wel kan doen? Wat kan die gast gitaarspelen
stuur mij eens wat energy lieffie!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Zeroku het volgende:
Lol. 40 energy in CV en nog 10x +3 energy in inventory.
Ik wilde een hele foute grap maken, maar dat is niet grappigquote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
stuur mij eens wat energy lieffie!
Ja haha, je hebt op rtl7 trouwens een hele mooie film, maar daar moet je zin in hebben, over Mongoliëquote:
gewoon doen!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde een hele foute grap maken, maar dat is niet grappig.
Is het gewoon een spaanse gitaar?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij het deel op een Spaanse Gitaar, maar ik weet dat helemaal niet zeker
Dat weet ik dus niet zekerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is het gewoon een spaanse gitaar?
Ik hoor wel meer dan 1, trouwens.
Ik heb TV vrij vandaagquote:Op woensdag 22 december 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja haha, je hebt op rtl7 trouwens een hele mooie film, maar daar moet je zin in hebben, over Mongolië
Ik lig wel dubbel om die Britse humor erinquote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb TV vrij vandaag
Morgen komt er een leuke film, die ga ik wel kijken
Dat All you Need is love in die kerk was gaaf.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lig wel dubbel om die Britse humor erin
Neequote:
(in de reacties in dit filmpje beweert iemand dat Steve Howe meespeelt als in een duet)quote:
http://www.tvgids.nl/prog(...)iderwick_chronicles/quote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lig wel dubbel om die Britse humor erin
Welke?
als ik wist wat het was zou ik het doenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Zeroku het volgende:
Kunnen twee mensen me even zo'n ZOMG permit geven aub.
Spelletje op Facebookquote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik wist wat het was zou ik het doen
Zal wel weer iets van CityVille zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik wist wat het was zou ik het doen
Oooowwwww, me likequote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/prog(...)iderwick_chronicles/
Mij ook graag op siepiequote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Zeroku het volgende:
Kunnen twee mensen me even zo'n ZOMG permit geven aub.
O ja ik zou het er niet meer over hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zal wel weer iets van CityVille zijn.
Hij verstuurt niks meerquote:
Neejohquote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh.. Vandaar..
Dacht al dat je niet meer van me hield!!
oud nieuws,quote:
Gedaanquote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef Crazy-M het volgende:
Kally, er is een plekkie voor je vrij
Pfff alweer bijna 9:30
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oud nieuws,
Ik zit nu met mn duikbril en duik uitrusting onder water
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oud nieuws,
Ik zit nu met mn duikbril en duik uitrusting onder water
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
OMG in die film, kinderen koop geen drugs, wordt een popster dan krijg je ze gratis
good advicequote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
OMG in die film, kinderen koop geen drugs, wordt een popster dan krijg je ze gratis
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
okquote:
De snorkelsquote:
het is toch niet helemaal een veilige baanquote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
Vandaag nog deze foto buiten gemaakt:quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vandaag nog deze foto buiten gemaakt:
[ afbeelding ]
je ziet, ipv sneeuw problemen, hebben wij andere problemen
Tja ligt eraan in welk kringetje je beweegt ook denk ikquote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is toch niet helemaal een veilige baan
Rapper Magnolia Shorty doodgeschoten
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2010
Hebben jullie al op mij gestemd?
niet te hard lachen hequote:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, aardig eindje waterfietsen om in de stad te komen kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu wel..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2010
Hebben jullie al op mij gestemd?
Heb jij spongebob wel eens inhet echt gezien?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Inderdaad, aardig eindje waterfietsen om in de stad te komen kan ik je vertellen.
Ik moet ook weer in de verfquote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
Haar zit nu in de verfbijna klaar voor vandaag, ik kijk uit naar het weekend
Nee, ik heb Crazy-M nooit in het echt gezien.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb jij spongebob wel eens inhet echt gezien?
quote:
whehe, ik stond eerst bij puisplein. denk moet ff bij de turk kip halen met de auto ...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef Graseter het volgende:
Ik werd er net weer aan herinnerd hoe handig het is dat alles nu een richting verkeer is.
Je hebt de halve stad rondgewaterfietst?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef Graseter het volgende:
Ik werd er net weer aan herinnerd hoe handig het is dat alles nu een richting verkeer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |