quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal wel een ISO certificering zijn ofzo....quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef demspec het volgende:
[..]AhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dan is het goed.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Echt wel! Tantes, ooms, opa's oma's.... allemaal met die geanimeerde krabbels enzo
Gelukkig heb ik tantes die niet obsessief bezig zijn met die krabbel zooi
okquote:Op woensdag 22 december 2010 20:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
zal wel een ISO certificering zijn ofzo....
Voordat ik hier Mod werd, zat ik voornamelijk in de R&P Singles chat... dáár gaat het pas snelquote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Erasmo het volgende:
Avond![]()
Gaat snel met de chats de laatst tijd
Ik wilde net zeggen, dat is binnen een uur zo weer voorbijquote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voordat ik hier Mod werd, zat ik voornamelijk in de R&P Singles chat... dáár gaat het pas snel
Jij was 3 jaar toen ik al op internet zat en met computers werkte!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef Vronsky het volgende:
Sowieso, oude mensen op het internet!
Mede dankzij mij is pr0n op internet groot geworden.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Jij was 3 jaar toen ik al op internet zat en met computers werkte!
R&P.. zo triest.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voordat ik hier Mod werd, zat ik voornamelijk in de R&P Singles chat... dáár gaat het pas snel
Heb een paar goede vrienden overgehouden aan Singles hoor! Maar ja, sommige topics zijn wel triestquote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef Vronsky het volgende:
[..]
R&P.. zo triest.
Gelukkig hoef je daar niet meer te zitten!
Leuk en aardig, maar wat moet je ermee als burger?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:51 schreef Vronsky het volgende:
Zo..net even de Nike SFB schoen besteld, ben zeer benieuwd!
[ afbeelding ]
(Betaal er in theorie niets voor, heb een stel motocross laarzen verkocht op marktplaats die ik eens had gekocht maar die iets te krap zaten., dus het geld daarvan is naar den Nikes gegaan.
)
Haha ja, er worden volgens mij ook best wel veel klonen aangemaakt voor R&Pquote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb een paar goede vrienden overgehouden aan Singles hoor! Maar ja, sommige topics zijn wel triest
Ik mag heel trots bekennen dat ik GEEN klonen heb!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Haha ja, er worden volgens mij ook best wel veel klonen aangemaakt voor R&P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |