quote:Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Islamtsunami? Met een grote dichtheid van sluierbewolking gevolgd door een shariafront?
Wie?quote:
Hmm. Wat nieuws kan geen kwaad. Luister nu top 1000 @ veronica, ken al die nummers al.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
I have no idea.
http://www.radio4.nl/pip-home/avondconcert/
Nee.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Zolcon het volgende:
Zeg heren. Iemand tips voor concentratie. Moet nu echt gaan leren
Ritalin.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Zolcon het volgende:
Ja. Geen muziek. Weinig licht, wel een spotje. Computer uit. Anders wel muziek, maar dan 16 Horsepower of de Matthäus Passion (quote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Zolcon het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef Tem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen Paul Young of van die andere ellende ben ik bang
Anekdotes van Dion Graus opzettenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Zolcon het volgende:
Die youtube dingen van onvervalst PVV geluid.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Anekdotes van Dion Graus opzetten
Het grote probleem is dat ik powerpoints nodig heb om te leren dus ik kan mijn computer niet uitzetten en dus kom ik steeds terug op Fokquote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Geen muziek. Weinig licht, wel een spotje. Computer uit. Anders wel muziek, maar dan 16 Horsepower of de Matthäus Passion (), dat helpt mij altijd concentreren.
Joh die ken ik allang uit me hoofdquote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die youtube dingen van onvervalst PVV geluid.
Er zijn geen printers te vinden in Amsterdam?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat ik powerpoints nodig heb om te leren dus ik kan mijn computer niet uitzetten en dus kom ik steeds terug op Fok
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:38 schreef betyar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja dat is een oplossing....quote:Op woensdag 22 december 2010 20:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er zijn geen printers te vinden in Amsterdam?
Heerlijk dat sog. Facebook ook zeker?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat ik powerpoints nodig heb om te leren dus ik kan mijn computer niet uitzetten en dus kom ik steeds terug op Fok
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Tem het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest die film ooit nog een keer kijken maar nu weet ik het dus al en hoeft dat niet meer
Bij die trappen ben ik geweest trouwens!Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
nee. alleen als ik iets moet weten dat ik niet kan vindenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heerlijk dat sog. Facebook ook zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |