om vervolgens zelf met CDA en PVV te gaan spelenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vond die ene van de VVD vorig jaar ook leuk;
[ afbeelding ]
Daaromquote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
om vervolgens zelf met CDA en PVV te gaan spelen
Holy macro moly!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef eriksd het volgende:
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
Wat komt er nou toch aan?
En al in uitvoering toen de PvdA nog de scepter zwaaide (vorige winterquote:Op woensdag 22 december 2010 17:43 schreef Cerbie het volgende:
VVD plan, PvdA uitvoering
http://www.nu.nl/binnenla(...)uw-in-amsterdam.html
Damn, the end of time?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef eriksd het volgende:
Terwijl de commotie over die uitspraken ook weer nergens om ging. De suggestie om verkiezingen voortaan vooral te plannen in maanden met wat meer kans op beter weer is namelijk niet eens zo heel raar.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:42 schreef eriksd het volgende:
Het allermooiste staaltje PvdA zelfdestructie vond ik het geklaag over de kou tijdens de campagne voor de gemeenteraad. Wat was Bos toen boos.
sneeuw of regen?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef eriksd het volgende:
Bosmaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:19 schreef eriksd het volgende:
Boek van Bosma is soms vrij pijnlijk. Toch wel een aanrader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pijnlijk in welke zin? Ik geloof best dat hij hier en daar een punt heeft, maar vrees dat zijn 'links heeft dit land kapot gemaakt en moslims zijn het grootste gevaar voor Nederland en de vrede in de wereld' verhaal al snel om de hoek komt kijken.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:19 schreef eriksd het volgende:
Boek van Bosma is soms vrij pijnlijk. Toch wel een aanrader.
Onze cijfers komen uit india,de boekdrukkunst komt uit china,alchemie hadden de oude grieken al.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:17 schreef Arglist het volgende:
[..]
Raar dat je eerst naar uitvindingen vraagt om vervolgens te zeggen dat het er niet toe doet? Maar goed, nogmaals, lees je eens wat in joh, dan hoef je niet zulke flaters te slaan met je 'de secularisatie was er al tijdens het Romeinse rijk'.Een polytheïstische samenleving nota bene....
Maar goed, wat wil je nu precies weten? Wil je uitvindingen van de 'Islam', of wil je uitvindingen van mensen die toevallig moslim waren, of wil je de invloed af kunnen meten van Islamitische denkers? Genoeg boeken over geschreven, en als het je echt interesseert, dan kan je dit ook wel opzoeken. Maar iets zegt mij dat dit niet het geval is, en dat je het gewoon leuk vindt om maar onzin te blaten.
Nogmaals, kijk eens naar de Andalusische samenleving, de oprichting van scholen en de universiteit van Cordoba, het begin van de oosterse boekdrukkunst, onze cijfers, de alchemisten...
Echt, dit is gewoon algemene kennis, dus doe je best.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die korte uiteenzetting na de moord op Van Gogh met betrekking tot de reacties uit de politiek is toch behoorlijk confronterend.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Pijnlijk in welke zin? Ik geloof best dat hij hier en daar een punt heeft, maar vrees dat zijn 'links heeft dit land kapot gemaakt en moslims zijn het grootste gevaar voor Nederland en de vrede in de wereld' verhaal al snel om de hoek komt kijken.
Probleem met Bosma dat hij simpelweg weigert om het verhaal van twee kanten te benaderen. Dat is althans wat ik heb begrepen uit diverse recensies die ik heb gelezen en laten we eerlijk wezen; ik ken Bosma niet anders. Het is goed dat hij enkele pijnlijke weetjes uit het verleden oprakelt, ik vind het alleen zo spijtig dat hij zijn verhaal omlijst met horrorstories over de islam en het verraad van links.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die korte uiteenzetting na de moord op Van Gogh met betrekking tot de reacties uit de politiek is toch behoorlijk confronterend.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef betyar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er?quote:
Islamtsunami? Met een grote dichtheid van sluierbewolking gevolgd door een shariafront?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef eriksd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |