Iets ouder, maar ik ben nou ook niet meer bepaald in de stemming om het nog een keer te proberenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jullie zijn ook jonger toch? Jaartje of 16? Dan is het opzich niet zo heul gek. Ik stond op mn vierde al op schaatsjes
Daarom, en Domien is een topper bij crossradio, daar is ie zichzelf en niet zo'n Ekdom wannabe, en ik hoop dat hij in het glazen huis ook zo wordt naarmate de tijd vordertquote:
Wat staat daar nou onder?quote:
Remix?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Remix is beter, maar deze is ook
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat staat daar nou onder?
"5 vogels, hoer" ?
Klassiekertjequote:Op woensdag 22 december 2010 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
BROEK AF TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREN
whoeeeeequote:Op woensdag 22 december 2010 16:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jeee, altijd weer willen sleeën
Zo'n bots bots bots helemaal lijp mix?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja met een lekkere boemboem beat eronder en lekker opgetuned
Komen twee belgen in een feestwinkel..quote:Op woensdag 22 december 2010 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
BROEK AF TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREN
Nee, totaal niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja met een lekkere boemboem beat eronder en lekker opgetuned
ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo'n bots bots bots helemaal lijp mix?
Ekdom zal kijken wat ie voor je kan doen, zijn regisseur staat nu te wapperen met een vlaggetje namelijk, dus dat wordt tijdens het nieuws.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:25 schreef Miam het volgende:
lekkere plaat JONGUUUUUUH
wanneer krijgen we turbo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |