Hoezo???.... komen de dugs koeriers de grens over?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Sneeuw begint nu te intensiveren in het zuiden!
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op donderdag 23 december 2010 00:18 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hoezo???.... komen de dugs koeriers de grens over?
Hier (bijna) niks. Alleen zeer miezerige sneeuw gehad en dat was nog niet eens 5mm.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
LOL! Het sneeuwt in Groningen al een paar uur af en aan, hier gaat het al behoorlijk de verkeerde kant op, er ligt alweer sneeuw op de wegen....
Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:26 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Besef je wel wat je zegt?
[ afbeelding ]
Ziet er niet echt naar uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:33 schreef braddofiel het volgende:
Krijgt het westen (omgeving Haarlem) nou nog sneeuw of niet?
Nee want helaas bereiken die buien de randstad niet. En laten we eerlijk zijn, alles draaid toch om de Randstad? Waarom een weeralarm geven voor een boerenweggetje?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:48 schreef Apache4U het volgende:
waar blijft dat weeralarm trouwens? Als dit nog een uurtje of 4 doorgaat zal het wel een feest worden op de weg..
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/12_december/23/buitenland/verkeerschaos-op-snelweg-bij-parijs.xml?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitterquote:Verkeerschaos op snelweg bij Parijs
Sneeuw en gladheid hebben de wegen rond Parijs vannacht onbegaanbaar gemaakt. Op de A13 ten westen van de Franse hoofdstad hebben duizenden mensen bijna de hele nacht vastgestaan.
Ter hoogte van Poissy gleden talloze auto's weg. Ook bleven wagens steken in de verse sneeuw. Daardoor ontstond in beide richtingen een flinke stilstaande file.
Voor veel mensen zat er niks anders op dan de nacht maar in de auto door te brengen. Pas vroeg in de ochtend begon de file bij Parijs langzaam maar zeker weer een beetje op te lossen.
© ANP
Friesland heeft een sneeuwverbod ivm met elfstedendinges.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zei het tochalles gaat weer lekker naast Friesland
en zul je dan nog eens beleven dat hier een pak sneeuw gaat vallen als ik in grunn zit
In Delft vraag ik me ook echt af of de witte kerst nog gehaald wordt. Op straat komen de stenen er al weer doorheen en ook op het gras ziet het er vrij papperig uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:42 schreef kepler het volgende:
Ik hoop dat de sneeuw in Den Haag een beetje blijft liggen, het is nu nog maar net onder nul...
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:10 schreef Heinekenfreak het volgende:
Mensen hier in het westen activeer allemaal uw sneeuwmagneet aub
Dan krijgen we waarschijnlijk regen en geen sneeuw, laat het dan maar wegblijven.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:10 schreef Heinekenfreak het volgende:
Zoetermeer droog, niets bijgekomen, ziet er uit alsof er verlopig ook hier niets meer komt behalve dooi, nu precies op de 0,0 graden. Ik wil meer sneeuw!!!
laat dat front in Frankrijk lekker ff een kleine bocht naar het westen maken oid... iedereen in het oosten deze kant opblazen aub. Mensen hier in het westen activeer allemaal uw sneeuwmagneet aub
Ziet er voor de oostkant interessant uitquote:Op donderdag 23 december 2010 09:14 schreef appelsientje het volgende:
Op de buienrader is toch een groot sneeuw front te zien
HIRLAM geeft idd flink wat sneeuw voor het oosten van de lijn Breda, Amersfoort, Assen vandaag. Gaat zon beetje hele dag door als dat uitkomtquote:Op donderdag 23 december 2010 09:30 schreef t5 het volgende:
[..]
Ziet er voor de oostkant interessant uit
Sneeuw in 033quote:Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
HIRLAM geeft idd flink wat sneeuw voor het oosten van de lijn Breda, Amersfoort, Assen vandaag. Gaat zon beetje hele dag door als dat uitkomt
Net als vannacht zeker.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef Frutsel het volgende:
Limburg kan 20 centimeter tegemoet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |