In Delft vraag ik me ook echt af of de witte kerst nog gehaald wordt. Op straat komen de stenen er al weer doorheen en ook op het gras ziet het er vrij papperig uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:42 schreef kepler het volgende:
Ik hoop dat de sneeuw in Den Haag een beetje blijft liggen, het is nu nog maar net onder nul...
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:10 schreef Heinekenfreak het volgende:
Mensen hier in het westen activeer allemaal uw sneeuwmagneet aub
Dan krijgen we waarschijnlijk regen en geen sneeuw, laat het dan maar wegblijven.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:10 schreef Heinekenfreak het volgende:
Zoetermeer droog, niets bijgekomen, ziet er uit alsof er verlopig ook hier niets meer komt behalve dooi, nu precies op de 0,0 graden. Ik wil meer sneeuw!!!
laat dat front in Frankrijk lekker ff een kleine bocht naar het westen maken oid... iedereen in het oosten deze kant opblazen aub. Mensen hier in het westen activeer allemaal uw sneeuwmagneet aub
Ziet er voor de oostkant interessant uitquote:Op donderdag 23 december 2010 09:14 schreef appelsientje het volgende:
Op de buienrader is toch een groot sneeuw front te zien
HIRLAM geeft idd flink wat sneeuw voor het oosten van de lijn Breda, Amersfoort, Assen vandaag. Gaat zon beetje hele dag door als dat uitkomtquote:Op donderdag 23 december 2010 09:30 schreef t5 het volgende:
[..]
Ziet er voor de oostkant interessant uit
Sneeuw in 033quote:Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
HIRLAM geeft idd flink wat sneeuw voor het oosten van de lijn Breda, Amersfoort, Assen vandaag. Gaat zon beetje hele dag door als dat uitkomt
Net als vannacht zeker.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef Frutsel het volgende:
Limburg kan 20 centimeter tegemoet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |