met Sinbadquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wat dacht je van Jingle all the way?
Met ArnieGeweldige film.
Amateur. Dat kan toch tegelijk. Ik ben ook aan het werk onderwijl ik hier rondhang. Hoewel ik mijn rondje langs de ijsbanen in dit gebied vooral aan het uitstellen ben.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:36 schreef Zolcon het volgende:
wat is dat toch met het niet kunnen beginnen met studeren
Een goed begin, is het halve werk.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:36 schreef Zolcon het volgende:
wat is dat toch met het niet kunnen beginnen met studeren
Oh happy dayquote:Op woensdag 22 december 2010 13:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja hier is het ook weer begonnen.
Glibberen over straatquote:
Tja, ik weet niet of dit wel goede ontwikkelingen zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:42 schreef Zolcon het volgende:
IK WIL OOK SNEEUW!
STOMME LINKSE COMMUNISTEN ONTNEMEN ME DE SNEEUW!
http://science.howstuffwo(...)ts/cloud-seeding.htm
Elton John.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:46 schreef Morendo het volgende:
Wanneer is de kersttoespraak van Bea trouwens? Benieuwd wie ze dit jaar beledigd....
Zoals gewoonlijk het voltallige volk!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:46 schreef Morendo het volgende:
Wanneer is de kersttoespraak van Bea trouwens? Benieuwd wie ze dit jaar beledigd....
Bespaart u zich die ijdele hoop.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:46 schreef ProFlamer het volgende:
Democratie is leuk zolang iedereen het maar met me eens is!
Brok in m'n keel, echt waar.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:50 schreef Zolcon het volgende:
Maxime! Je bent een christendemocraat in hart en nieren! Je zult onze idealen NOOIT verloochenen!
[ afbeelding ]
Wat wordt ik ziek van die gristen-democratische kutkop!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:50 schreef Zolcon het volgende:
Maxime! Je bent een christendemocraat in hart en nieren! Je zult onze idealen NOOIT verloochenen!
[ afbeelding ]
Mogen we effen kotsen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:50 schreef Zolcon het volgende:
[ afbeelding ]
ja hoe hij met geschreeuw probeerde Hanny van Leeuwen te overklassen, ontroerend.quote:
Hanny was fout in de oorlog.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja hoe hij met geschreeuw probeerde Hanny van Leeuwen te overklassen, ontroerend.
Hoe Jan "christen" zegt is geweldigquote:Op woensdag 22 december 2010 13:52 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Mogen we effen kotsen.![]()
[ afbeelding ]
Daar word ik nou ziek vanquote:Op woensdag 22 december 2010 13:51 schreef ProFlamer het volgende:
[..]
Wat wordt ik ziek van die gristen-democratische kutkop!
Wimke!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:55 schreef Zolcon het volgende:
HIJ was fout in de oorlog
[ afbeelding ]
Toch wordt hij uitgenodigd bij de programma's van Knevel en Van Den Brink
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:55 schreef Zolcon het volgende:
HIJ was fout in de oorlog
[ afbeelding ]
Toch wordt hij uitgenodigd bij de programma's van Knevel en Van Den Brink
http://www.parlement.com/9291000/biof/00004quote:loopbaan
- reserve lokale kracht PTT te Dordrecht, van 8 februari 1940 tot 1 juli 1943
- (hulp)besteller PTT te Dordrecht, van 1 juli 1943 tot 19 juli 1943
- PTT-ambtenaar te Güstrow (Dld.), van juli 1943 tot oktober 1944
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
http://www.parlement.com/9291000/biof/00004
quote:Aantjes' reputatie werd onherstelbaar beschadigd toen het Nieuwsblad van het Noorden op 6 november 1978 berichtte dat Aantjes lid was geweest van de SS. De historicus Loe de Jong van het RIOD (sinds 1 januari 1999 het NIOD) verklaarde die avond tijdens een rechtstreeks op de twee Nederlandse televisiezenders uitgezonden persconferentie dat Aantjes bewaker was geweest in Port Natal en bij de Waffen-SS in vreemde krijgsdienst was geweest.
quote:Per 8 juli 1982 werd Aantjes voorzitter van de Kampeerraad. In 1987 legde hij deze functie, die ook tot smalende grappen aanleiding had gegeven ("Mein Tentenkampf"), neer zonder uitzicht op een betere functie.
Ik werk niet meer bij de post. En Aantjes was gewoon fout in de oorlog.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gewoon een ex-collega van jou hoor.
Dat is waar maar zijn opwinding is soms wel vermakelijk....zeker over christenenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:57 schreef Arglist het volgende:
Jan Mulder, de semi-intellectuele oud voetballer die, wanneer hij meer dan vijf zinnen moet zeggen, door de mand valt.
Zo 'gewoon' vind ik dat niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:01 schreef Zolcon het volgende:
En Aantjes was gewoon fout in de oorlog.
En een (oud) collega van:quote:Op woensdag 22 december 2010 13:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gewoon een ex-collega van jou hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |