Bob Marley is vannacht geweest iddquote:Op woensdag 22 december 2010 11:16 schreef Swomp het volgende:
is bob marley vannacht nog gedraaid ?
Zijn er uberhaupt nog dingen die ik na half 2 heb gemist ?
wtf, nick cave?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:16 schreef ValHallen het volgende:
Beste artiest van de laatste 25 jaar. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen
Nicequote:Op woensdag 22 december 2010 11:15 schreef Intrepidity het volgende:
http://www.speld.nl/2010/(...)gst-serious-request/
Wie?quote:
je zou je moeten schamen.quote:
Ehm, dat was WIlly Wartaal..quote:Op woensdag 22 december 2010 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bob Marley is vannacht geweest idd
Ik heb gewoon twee weken vakantiequote:Op woensdag 22 december 2010 09:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat voor school zit jij, wat een belachelijk lange vakantie.
Heerlijk dit tempo!!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:13 schreef Swomp het volgende:
Zo, gaat niet snel hier, dacht dat ik wel een topic gemist zou hebben
Dat is niet waar, wel weinig muziek die 3FM draait, ze draaien dan ook echt in 1 straatje hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt maar weinig muziek leuk
Noem eens een band of artiest die betere muziek heeft gemaakt dan hem. Mark Lanegan en Tom Barman staan dichtbij maar daarna valt toch wel een aardig gat.quote:
Ik vrees het ergste.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Milow
Als hij zijn bek maar niet opentrekt
dat is natuurlijk ook niet waar. Ik vind ook heel veel niet mooi... Ik vind dat ze vooral nu wel redelijk gevarieerd draaien.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is niet waar, wel weinig muziek die 3FM draait, ze draaien dan ook echt in 1 straatje hoor.
Freddie Mercury schatquote:Op woensdag 22 december 2010 11:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noem eens een band of artiest die betere muziek heeft gemaakt dan hem. Mark Lanegan en Tom Barman staan dichtbij maar daarna valt toch wel een aardig gat.
Valensiaquote:Op woensdag 22 december 2010 11:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noem eens een band of artiest die betere muziek heeft gemaakt dan hem. Mark Lanegan en Tom Barman staan dichtbij maar daarna valt toch wel een aardig gat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |