Ik kijk normaal gesproken s'ochtends naar stubru tijdens serious request, wat rustiger allemaal tijdens het wakker wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
Vannacht lag ik in bed te kijken, de hele tijd stevige rockmuziek, dat trek ik normaal al niet maar 's nachts al helemaal niet. Dus ik even zappen naar de Belgen. Muziek was beter te pruimen maar wat was dat klotesaai, ik sliep binnen 20 minuten terwijl de tv nog aan stondZe zijn daar echt veel te braaf hoor.
precies er is voor betaald, zelfs spngas wordt tot de laatste minuut uitgedraaid..quote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan nog. Gewoon niet doen. Niet op die manier.
nee, je ze zag ze eigenlijk bijna helemaal niet.Werden buiten beeld gehouden.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
is dat terug te zien denk je ? of te luisteren
s'middags rond 2 uur..quote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
ja tijdens shift van Coen, hij zei het ook, dat ze rondliepen.
De muziek is wel algemener, die rockmuziek trek ik gewoon niet, dus dat is wel een verademing, maar op een of andere manier is het te braaf daar. Kan er niet helemaal de vinger op leggen.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kijk normaal gesproken s'ochtends naar stubru tijdens serious request, wat rustiger allemaal tijdens het wakker wordenNormaal gesproken is stubru echt een stuk leuker dan 3fm, althans dat is mijn mening
Ze mochten blij zijn dat hij uberhaupt werd gedraaid, Giel wou het niet hebben.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
precies er is voor betaald, zelfs spngas wordt tot de laatste minuut uitgedraaid..
want giel bepaaltquote:Op woensdag 22 december 2010 10:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze mochten blij zijn dat hij uberhaupt werd gedraaid, Giel wou het niet hebben.
En nou ben ik wel benieuwd welk nummer dat was..quote:Op woensdag 22 december 2010 10:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze mochten blij zijn dat hij uberhaupt werd gedraaid, Giel wou het niet hebben.
Misschien de combinatie van de Vlaamse mentaliteit met wat onbekendere DJ's. Verder weet ik het ook niet want persoonlijk vind ik het wel prettigquote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De muziek is wel algemener, die rockmuziek trek ik gewoon niet, dus dat is wel een verademing, maar op een of andere manier is het te braaf daar. Kan er niet helemaal de vinger op leggen.
Hardstyle versie van Metallica - Nothing Else Mattersquote:Op woensdag 22 december 2010 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En nou ben ik wel benieuwd welk nummer dat was..Ik heb gemist.
Dan vind ik het wel terechtquote:Op woensdag 22 december 2010 10:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hardstyle versie van Metallica - Nothing Else Matters
Ik kan hem eigenlijk geen ongelijk geven, maar het is idd wel zo dat er voor betaald is...quote:Op woensdag 22 december 2010 10:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hardstyle versie van Metallica - Nothing Else Matters
Ja maar hij wou hem eerst helemaal niet draaienquote:Op woensdag 22 december 2010 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan hem eigenlijk geen ongelijk geven, maar het is idd wel zo dat er voor betaald is...
Zo wacht ik nog steeds op 'Hij Was Maar Een Neger' van de Zangeres Zonder Naam...quote:Op woensdag 22 december 2010 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan hem eigenlijk geen ongelijk geven, maar het is idd wel zo dat er voor betaald is...
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het kan er alleen maar beter van worden hoor. Een van de slechtste nummers allertijden.
Tja, er staat nog een hele lijst open. Ik heb Bob Marley ook nog niet gehoord.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo wacht ik nog steeds op 'Hij Was Maar Een Neger' van de Zangeres Zonder Naam...
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo wacht ik nog steeds op 'Hij Was Maar Een Neger' van de Zangeres Zonder Naam...
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef henkde_j het volgende:
Net even Jon Bakker teruggeluisterd![]()
http://www.rufentuf.nl/johnbakker/
vannacht geweestquote:Op woensdag 22 december 2010 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, er staat nog een hele lijst open. Ik heb Bob Marley ook nog niet gehoord.
ja iddquote:Op woensdag 22 december 2010 10:49 schreef Miam het volgende:
jezus, reportage wordt bruut onderbroken door de headlines.
vind ik vrij smakeloos eigelijk.
Giel Beelenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:48 schreef ValHallen het volgende:
Net nu mijn mening over Beelen weer een beetje was bijgedraait flikt hij dit. Alsof er alleen maar muziek aangevraagd mag worden die overeenkomt met de huisstijl van 3fmEr zijn zat mensen die hardstyle tof vinden en die het leuk vinden om naar serious request te kijken/luisteren. Ik vind dit serieus nogal walgelijk dat meneertje Beelen een nummertje afkapt tijdens een actie als dit. Even je eigenbelang boven een ander plaatsen en ondertussen maar tof en meegaand doen. Die kerel zit er blijkbaar dus alleen vanwege eigengeilerij
Ook leuk jaquote:Op woensdag 22 december 2010 10:49 schreef Miam het volgende:
jezus, reportage wordt bruut onderbroken door de headlines.
vind ik vrij smakeloos eigelijk.
nee hoor, maar ik vind het een ontzettend onsmakelijke aktie dit.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook leuk ja
(nu klinkt het alsof ik alleen maar te zeiken heb terwijl ik al de hele week geniet van toffe radio)
Ook niet Annemieke's schuld, de regie bepaaldquote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef Miam het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik vind het een ontzettend onsmakelijke aktie dit.
Hetgeen wat voorop staat zijn de mensen met aids, niet annemieke met haar
geblaat.
jammer dat de regie zo onsmakelijk is dan.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook niet Annemieke's schuld, de regie bepaald
Annemieke was vorig jaar echt
enige die de titel "zeikerd" mag dragen in deze topicreeks is dj koelkastquote:Op woensdag 22 december 2010 10:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook leuk ja
(nu klinkt het alsof ik alleen maar te zeiken heb terwijl ik al de hele week geniet van toffe radio)
Vorig jaar was Annemieke echt verschrikkelijk. Niet leuk, alléén maar rock/alternative/moke-achtige muziek.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:53 schreef Miam het volgende:
[..]
jammer dat de regie zo onsmakelijk is dan.
Sowieso het slechtste nummer van Metallica.Voor het zwarte album was Metallicaquote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het kan er alleen maar beter van worden hoor. Een van de slechtste nummers allertijden.
Jep. Ik snap best dat ze een zo tof mogelijke happening van een Serious Request willen maken maar als ze een keertje gaan naar het punt waarvoor ze deze hele actie zijn gestart wordt er overgegaan op filmpjes die je de hele nacht al heb kunnen zien.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:53 schreef Miam het volgende:
[..]
jammer dat de regie zo onsmakelijk is dan.
wat wil je met zo een vriendjequote:Op woensdag 22 december 2010 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vorig jaar was Annemieke echt verschrikkelijk. Niet leuk, alléén maar rock/alternative/moke-achtige muziek.
Okay.. die staat niet in de requestlijst van Fok!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ehm volgens mij could you be loved
Annemieke was de rustige poel temidden van jolige springkikkers. Tevens de enige die de hele nacht fatsoenlijke muziek draaidequote:Op woensdag 22 december 2010 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vorig jaar was Annemieke echt verschrikkelijk. Niet leuk, alléén maar rock/alternative/moke-achtige muziek.
Ze is getrouwd met Phil Tilliquote:Op woensdag 22 december 2010 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
getrouwd?quote:
paar maanden geleden zijn ze getrouwdquote:Op woensdag 22 december 2010 10:57 schreef Miam het volgende:
[..]
getrouwd?ik dacht dat het haar vriendje was.
In de trein naar Eindhoven gaanquote:Op woensdag 22 december 2010 10:52 schreef JaneDoe het volgende:
headlines of wijd open... what to do...
ben je mooi klaar mee dan.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:58 schreef alors het volgende:
[..]
paar maanden geleden zijn ze getrouwd
Zo'n leuke meid en dan getrouwd met die arrogante kwal die denkt dat hij s'lands beste gitarist isquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo'n leuke meid en dan getrouwd met die arrogante kwal die denkt dat hij s'lands beste gitarist is
Zwarte album zelf was op zich ook nog wel goed. Holier Than Thouquote:Op woensdag 22 december 2010 10:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sowieso het slechtste nummer van Metallica.Voor het zwarte album was Metallica,vanaf het zwarte album is het
Black album is juist het beste Metallica album. The unforgiven, Enter Sandmanquote:Op woensdag 22 december 2010 11:00 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Zwarte album zelf was op zich ook nog wel goed. Holier Than Thou![]()
Maar daarna was het inderdaad niet veel meer.
Omhooggevallen trukkener keks mannetje die klinkt of hij Sebastiaan Labrie heeft opgegetenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo'n leuke meid en dan getrouwd met die arrogante kwal die denkt dat hij s'lands beste gitarist is
datquote:Op woensdag 22 december 2010 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
Gisteren ook VeilingTV niet te zien door de headlines
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
Slecht gedaan.
Is dit wel de muziek die ze op de radio draaien? Lijkt me niet, dus FAIL
Da's elk uur. Schijtirritant. Elk uur John Mayer en Adelequote:Op woensdag 22 december 2010 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
Slecht gedaan.
Is dit wel de muziek die ze op de radio draaien? Lijkt me niet, dus FAIL
Maar dit draaien ze niet op de radio, dus het klopt helemaal nietquote:Op woensdag 22 december 2010 11:06 schreef Miam het volgende:
waanzinnig dit! dit is echt heel leuk zo
btw het nummer van 2010
maakt mij niet uit, ik vind het lekker!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar dit draaien ze niet op de radio, dus het klopt helemaal niet
Nee elk uur Enrique Iglesias, Usher, Mike Posner, Ducksauce, Eliza Doolittle en andere matige muziek.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's elk uur. Schijtirritant. Elk uur John Mayer en Adele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |