Ik denk dat ze elkaar wel afwisselen hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 09:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mogen ze ook eens een keer? Ze zijn nu al dagenlang non-stop bezig.
Was vannacht wel leuk hoor met willyquote:Op woensdag 22 december 2010 09:15 schreef Miam het volgende:
suffe veiling tv.heb vannacht dus niets gemist neem ik aan.
ow, komt wel in de headlines danquote:Op woensdag 22 december 2010 09:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Was vannacht wel leuk hoor met willy
Mensen moesten woorden smsen en dan maakte hij terplekke een rap.quote:
willie is ook een meesterlijke rappertquote:Op woensdag 22 december 2010 09:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mensen moesten woorden smsen en dan maakte hij terplekke een rap.Zaten af en toe wel goede tussen.
Moest jij niet om 7 uur vakkanevullen?quote:
hoihoi.quote:
Ja,quote:Op woensdag 22 december 2010 09:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moest jij niet om 7 uur vakkanevullen?
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja,Tot 9 uur. Ik moest de winkel 'schoonmaken' haha
Ik heb een half uur koffie gedronken en tot 9 uur doelloos met een schrobmachine gelopen, gewoon omdat er een hoge pief vandaag komt. En nu weer thuis. Ach easy money.
Geen kerstvakantie?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben nog ff een paar uur naar school
quote:
Is ook veel beter. Ik wou dat ze dat hier hadden gedaan!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
Heel het noorden heeft vakantie maar de gemeente Den Helder heeft besloten om het een week op te schuiven,
Nu is Den Helder ook wel een beetje een zielig stadje, met die tig mensen die erdoorheen rijden puur om naar Texel te gaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
Heel het noorden heeft vakantie maar de gemeente Den Helder heeft besloten om het een week op te schuiven,
Klopt wel. Kerstdagen vallen toch in het weekend... Nu moet je meteen na oud en nieuw weer beginnen.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is ook veel beter. Ik wou dat ze dat hier hadden gedaan!
Ik ben er niet zo blij meequote:Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is ook veel beter. Ik wou dat ze dat hier hadden gedaan!
Gaan ze veranderen! eindelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu is Den Helder ook wel een beetje een zielig stadje, met die tig mensen die erdoorheen rijden puur om naar Texel te gaan.
Ik moet gewoon werken dus voor mij maakt het niets uit. Maar ik vond kerstviering 1,5 week voor kerst wel erg vroeg.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt wel. Kerstdagen vallen toch in het weekend... Nu moet je meteen na oud en nieuw weer beginnen.
succes!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoef de 10e pas weer naar school
Maar ik ben weg
Dat dus... nu wel mooi hoor...quote:Op woensdag 22 december 2010 09:25 schreef miieejj het volgende:
opzich is het liedje van lange frans best te doen.. maar ik zal het nooit kopen of downloaden..
Mwah ik heb beetje werk, maar school geeft altijd lekker veel huiswerk om te maken tijdens de vakantie.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken dus voor mij maakt het niets uit. Maar ik vond kerstviering 1,5 week voor kerst wel erg vroeg.
quote:
Die heeft best wel humor en zelfspotquote:Op woensdag 22 december 2010 09:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja.
Volgens mij is die leuker dan iedereen denkt
He Lange Boriszquote:Op woensdag 22 december 2010 09:26 schreef borisz het volgende:
Nee heb geen zin in Lange Frans
Mogge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |