abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 december 2010 @ 08:24:25 #1
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_90275747
quote:
nu.nl
22 december 2010

AMSTERDAM - PvdA-leider Job Cohen is een van de genomineerden voor de titel rechtse Nederlander van het jaar. Hij is in de running omdat het huidige rechtse kabinet 'voor een groot deel' aan hem is te danken, zegt juryvoorzitter, oud LPF-Kamerlid en presentator Joost Eerdmans.

De verkiezing wordt georganiseerd door het Radio 1-programma Nu al wakker Nederland.

Cohen zei in het programma dat hij zijn nominatie 'opmerkelijk' vindt. "U kunt zich voorstellen dat ik het daar niet mee eens ben."

Oud-minister en partijgenootWillem Vermeend vindt de nominatie volgens het programma wel terecht. "Met beter onderhandelen had hij dit kabinet kunnen voorkomen", zou hij hebben gezegd.

Rutte

Andere genomineerden zijn VVD-leider Mark Rutte, PVV-Kamerlid Martin Bosma, Powned-oprichter Dominique Weesie en Victor Muller, die met het sportautomerk Spyker het Zweedse automerk Saab overnam.

De jury bestaat naast Eerdmans uit oud-VVD-Kamerlid Arend Jan Boekestijn, hoofdredacteur van Nieuwe Revu Frans Lomans en ondernemer Susanne Stolte.
Helemaal eens met de nominatie van Cohen. Dankzij hem kwam de PVV in een gespreid regeringsbedje terecht en daardoor zal Nederland herschapen worden. Wij conservatieve Nederlanders zullen hem eeuwig dankbaar blijven.
pi_90276130
haha
pi_90276564
Wel lief dat er pro forma nog wat anderen zijn genomineerd, maar ik denk dat de winnaar nu al vaststaat. Gefeliciteerd! ^O^
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_90276614
Wat moet dit pijn doen bij onze faalhaas, ik ben zo blij dat ie opgerot is *O*.

Daahaaag Cohen :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_90276649
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Wat moet dit pijn doen bij onze faalhaas, ik ben zo blij dat ie opgerot is *O*.

Daahaaag Cohen :W.
Als burgemeester van Amsterdam? Of loop je vast vooruit op de zaken? c_/
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_90276658
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:19 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Als burgemeester van Amsterdam? Of loop je vast vooruit op de zaken? c_/
Ja en ja :7.
Get woke, go broke!
pi_90276784
Typisch "rechts" dit, niet uitgaan van de eigen kracht.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_90276799
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:26 schreef DroogDok het volgende:
Typisch "rechts" dit, niet uitgaan van de eigen kracht.
_O-, zegt meneer "uitkeringen zijn prachtig" _O-.
Get woke, go broke!
pi_90276827
Zo blijkt eens temeer dat rechts NL geen niveau heeft. Ondanks dat het meest rechtse kabinet ooit is geformeerd, komt geen enkele rechtse Nederlander blijkbaar in aanmerking voor deze prijs. Dus wordt maar een grap met een baard van stal gehaald. Want laten we eerlijk wezen: deze grap was drie maanden geleden al niet lollig meer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_90276858
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:27 schreef KoosVogels het volgende:
Zo blijkt eens temeer dat rechts NL geen niveau heeft. Ondanks dat het meest rechtse kabinet ooit is geformeerd, komt geen enkele rechtse Nederlander blijkbaar in aanmerking voor deze prijs. Dus wordt maar een grap met een baard van stal gehaald. Want laten we eerlijk wezen: deze grap was drie maanden geleden al niet lollig meer.
Zuur, zuur zuur!

kleutermodus : rot voor je joh :6.

:7. Heerlijk genieten van verzuurde linksen O+.
Get woke, go broke!
pi_90276890
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zuur, zuur zuur!

Ooh, ik ben niet verzuurd. Dat stadium heb ik allang gepasseerd. Ik ben bovendien ook niet degene die in zn reet wordt geneukt door het kabinet.
pi_90276900
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ooh, ik ben niet verzuurd. Dat stadium heb ik allang gepasseerd. Ik ben bovendien ook niet degene die in zn reet wordt geneukt door het kabinet.
Ik ook niet *O*.

Ik ga er in 2011 alleen maar op vooruit *O*.
Get woke, go broke!
pi_90276914
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Over niveau gesproken. :)
pi_90276939
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ook niet *O*.

Ik ga er in 2011 alleen maar op vooruit *O*.
Ja, ik dus ook. Maar of dat ook geldt voor Henk en Ingrid durf ik te betwijfelen.
pi_90276947
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:31 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Zijn er ooit linksen geweest die niet links lullen en rechts vullen of een vergelijkend hypocriet gedrag vertoonden dan? B-).
Get woke, go broke!
pi_90276952
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:31 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik heb nooit beweerd zelf wel over enig niveau te beschikken. Maar ik ben dan ook maar een bescheiden FOK!kertje, geen vooraanstaande, rechtse politicus.
pi_90276990
Zelfde topic loopt ook in NWS. Mijn reactie kopieer ik...

Wat een stompzinnige onzin. Al weken VOOR de verkiezingen sprak Mark Rutte over het scenario van een rechts minderheidskabinet met gedoogsteun van de PVV. Sinds 9 juni is dat ook steeds zijn eerste voorkeur geweest; dat heeft hij herhaaldelijk gezegd.

De zogenaamde 'onderhandelingen' (ook wel 'verkennende gesprekken') omtrent Paars Plus waren een schijnvertoning. Rutte wilde nauwelijks bewegen in de richting van PvdA, GroenLinks en D66; ook de VVD-achterban zag die constructie helemaal niet zitten. Bovendien onderhield Rutte tijdens die 'onderhandelingen' al een lijntje met Verhagen.

Toen Paars Plus klapte, heeft Cohen slechts gezegd dat eerst de optie van een rechts kabinet nader onderzocht moest worden, omdat dat steeds boven de markt blijft hangen. Daarmee zei hij 100 procent de waarheid. Dit is precies wat lieden als Rutte, Verhagen en Wilders zo dolgraag wilden, met hun 49,55 procent van de kiezers. 'De druiven zijn zuur voor de linkse kerk', gaven ze samen als statement af; hoe euforisch wil je het hebben?

Dat ze Cohen nomineren voor 'rechtse Nederlander van het jaar' heeft met de realiteit totaal niks te maken. Onder Cohen is de PvdA juist meer naar links opgeschoven. Het is puur een pesterij en een verdraaiing van de werkelijkheid, waar rechtse partijen electoraal belang bij hebben. Als het rampenbeleid, dat zich nu al aftekent, straks aan alle kanten flopt, zijn ze in staat om te roepen dat het kabinet er dankzij Cohen kan.

Dat terwijl Ruud Lubbers toch echt de 'ferme wil' bij VVD, CDA en PVV bespeurde om er samen uit te komen.
  woensdag 22 december 2010 @ 09:36:02 #18
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90277001
Ook links is gebaat bij een stille afgang van Cohen. Alleen hebben de meesten dat nog niet door, die zijn gaan geloven in hun zelfverzonnen sprookje van de ruimhartige ridder op het rode ros.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_90277038
quote:
7s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:36 schreef Ringo het volgende:
Ook links is gebaat bij een stille afgang van Cohen. Alleen hebben de meesten dat nog niet door, die zijn gaan geloven in hun zelfverzonnen sprookje van de ruimhartige ridder op het rode ros.
Ik snap gewoon nooit dat heel Nederland jaren nodig heeft om uit-ein-de-lijk tot dezelfde, zo voor de hand liggende, conclusie te komen dat het gewoon een droplul is :').

Wij Amsterdammers wisten dat echt al jaren :').
Get woke, go broke!
pi_90277054
quote:
Is het een grap dat Cohen niet alleen Paars+ verprutste, maar ook de enige kans om een rechts kabinet te voorkomen eigenhandig de nek omdraaide door halsstarrig vol te houden alleen een centrumkabinet mét GroenLinks en D66 te willen?
pi_90277060
quote:
7s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:36 schreef Ringo het volgende:
Heb mij er allang bij neergelegd dat Cohen niet de gedroomde linkse voorman is. Dat betekent echter niet dat de beste man moet worden gekleineerd door rechts Nederland. Ik vermoed dat rechts vooral erg opgelucht is dat Cohen is tegengevallen. Waarschijnlijk keek zij met knikkende knieen toe hoe Bos het stokje overdroeg ons aller Job. De opluchting is zo groot dat het toch is gelukt een rechts kabinet in elkaar te draaien, dat je dit soort acties krijgt.
pi_90277155
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:38 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Is het een grap dat Cohen niet alleen Paars+ verprutste, maar ook de enige kans om een rechts kabinet te voorkomen eigenhandig de nek omdraaide door halsstarrig vol te houden alleen een centrumkabinet mét GroenLinks en D66 te willen?
Ik geloof niet dat Cohen PaarsPlus de nek om heeft gedraaid. Laatst werd overigens beweerd dat Pechtold de hoofdverantwoordelijke was. Nee, in mijn ogen is Rutte daar vooral voor verantwoordelijk. Dat neem ik hem niet kwalijk, want PaarsPlus was de VVD fataal geworden aangezien een groot aantal rechtse Nederlanders de partij dan de rug had toegekeerd. Rutte heeft dus nooit echt de intentie gehad om zitting te nemen in een PaarsPlus coalitie.
  woensdag 22 december 2010 @ 09:47:19 #23
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90277255
pi_90277308
quote:
Op woensdag 22 december 2010 09:47 schreef Ringo het volgende:
Schofterig.
pi_90277349
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb mij er allang bij neergelegd dat Cohen niet de gedroomde linkse voorman is. Dat betekent echter niet dat de beste man moet worden gekleineerd door rechts Nederland. Ik vermoed dat rechts vooral erg opgelucht is dat Cohen is tegengevallen. Waarschijnlijk keek zij met knikkende knieen toe hoe Bos het stokje overdroeg ons aller Job. De opluchting is zo groot dat het toch is gelukt een rechts kabinet in elkaar te draaien, dat je dit soort acties krijgt.
Als links nou gewoon eens met oprechte, eerlijke, recht door zee mensen komt hebben "wij" rechtsen er al een stuk minder moeite mee. Je hoeft het echt niet overal over eens te zijn, maar het achterbakse wat mensen als Cohen hebben laten zien, daarmee snij je je als links gewoon in de vingers.

Ik weet echt dat het een opgeblazen, uitgekauwde kutopmerking is, maar de hele Theedrinkaffaire in Amsterdam etc zijn gewoon zaken waardoor je politiek kapot gemaakt wordt, en in mijn ogen terecht. De slachtoffers beschimpen omdat het zo slecht is voor het imago van de daders. Dat zijn dingen die kwaad bloed zetten
Get woke, go broke!
  woensdag 22 december 2010 @ 09:51:37 #26
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90277351
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:49 schreef IHVK het volgende:

[..]

Schofterig.
Het etaleert vooral de zwakte van Cohen in het debat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ringo op 22-12-2010 09:56:57 ]
  woensdag 22 december 2010 @ 09:53:06 #27
165633 eriksd
The grand facade...
pi_90277389
quote:

[..]

Schofterig.
Komop zeg. Wat een falende interruptie. Compleet uit de tent laten lokken, stotterend een beetje "ja, maar", en dan moet Rutte daar met droge ogen blijven staan. Dacht het niet.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_90277425
quote:

[..]

Schofterig.
Welkom in de echte wereld, het werd idd wel eens tijd om de baarmoeder te verlaten :').

Softies, klagen, maar ondertussen niet hun bek opentrekken :').
Get woke, go broke!
  woensdag 22 december 2010 @ 09:54:59 #29
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90277431
Blijkbaar moet men Cohen in de Kamer aanpakken zoals hij dat zelf ook het liefste doet bij draaideurcrimineeltjes: met zijden handschoenen.
pi_90277451
quote:
7s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:54 schreef Ringo het volgende:
Blijkbaar moet men Cohen in de Kamer aanpakken zoals hij dat zelf ook het liefste doet bij draaideurcrimineeltjes: met zijden handschoenen.
Anders is het gemeeheen, boehoe, die grote kinderen zijn helemaal niet zo lief tegen me!

Ik vraag me oprecht af hoe die mensen de wereld zien, iig totaal niet zoals hij echt is.
Get woke, go broke!
  woensdag 22 december 2010 @ 09:55:51 #31
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_90277453
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zuur, zuur zuur!

Had ik al gezegd dat jij mijn favo-mod bent? :)
pi_90277502
Even de geschiedvervalsing in dit topic bestrijden. Sommigen blijven namelijk stug beweren dat een rechts kabinet aan Job Cohen is te danken, terwijl Rutte nooit iets anders dan een rechts kabinet heeft gewild. Het was Rutte die als leider van de grootste partij de keuzes maakte.

HP De Tijd, 11 mei 2010:
quote:
Mark Rutte wil regeren met PVV
VVD-leider Mark Rutte vindt het niet erg als hij na de Tweede Kamer-verkiezingen samen moet werken met de PVV om een coalitie te kunnen vormen. Volgens Rutte is Geert Wilders 'niet melaats'. Voor mij zijn alle coalities waar Wilders in zit, denkbaar na de verkiezingen.

De liberaal denkt dat er misschien een hele moeilijke situatie komt na 9 juni. We weten niet wat de kiezer bakt. Ik wil in ieder geval een kabinet dat samenhangende crisismaatregelen gaat nemen. En een pakket maatregelen neemt op immigratie en veiligheid gebied. En investeert in onderwijs en wegen. Als dat kan bij de PVV doe ik dat bij de PVV. Nogmaals, Wilders is niet melaats voor mij, aldus de VVD'er in een interview met weblog De Dagelijkse Standaard.

Voor de VVD is de PvdA absoluut geen optie. Paars 3, waar premier Jan Peter Balkenende maandag nog voor waarschuwde, zit er dus niet in: Ik zeg het nog één keer: Wilders is niet melaats, en de PvdA staat héél, héél ver van ons af op dit moment. Is regeren met Job Cohen echt niet mogelijk? Bij voorkeur niet. En ik zie het ook niet gebeuren. De kans is zo klein, de afstand is zo groot op dit moment.
Elsevier, zaterdag 29 mei 2010:
quote:
VVD-lijsttrekker Mark Rutte, wiens partij als de peilingen uitkomen na de verkiezingen het voortouw mag nemen bij coalitieonderhandelingen, houdt nadrukkelijk de optie open voor een rechts kabinet van VVD, CDA en PVV. Dat heeft Rutte zaterdag gezegd tijdens een campagnebezoek aan Harderwijk.

Een VVD-CDA-PVV-kabinet zou een uitkomst kunnen zijn na 9 juni, aldus de liberaal. Hij reageert daarmee op de oproep van PVV-leider Geert Wilders om niet in te gaan op de avances van PvdA-lijsttrekker Job Cohen.
Trouw, 29 juni 2010:
quote:
Rutte schrijft kans op rechts kabinet niet af
Volgens VVD-fractievoorzitter Mark Rutte lijkt een rechts kabinet niet mogelijk, maar definitief van de baan is het wat hem betreft ook niet. Dat zei hij dinsdag in het Kamerdebat over de kabinetsformatie. Eerder in het debat had hij PVV-leider Geert Wilders al uitgenodigd om alsnog rond de tafel te gaan om te onderhandelen over een akkoord op hoofdlijnen.

Rutte verweet Wilders dat hij onterecht de schuld bij het CDA legt voor het feit dat de VVD nu moet proberen een kabinet te formeren met de PvdA erin. Als dat kabinet er komt, dan is dat uw schuld. Want ik geef u hier nog eens de mogelijkheid om te onderhandelen, aldus de liberale leider.
Nieuws.nl, 22 juli 2010:
quote:
Rutte spreekt opnieuw voorkeur voor rechts uit
(Novum) - VVD-leider Mark Rutte wil dat er nu serieus wordt gekeken naar een rechts kabinet met PVV en CDA. Dat heeft hij geadviseerd aan de nieuwe informateur Ruud Lubbers (CDA), zo liet Rutte donderdag na afloop van het gesprek weten.

Een rechts kabinet is altijd de eerste voorkeur van de VVD geweest, zei Rutte, die dinsdag na het mislukken van paars-plus nog de voorkeur gaf aan een middenkabinet met PvdA en CDA.
Aanvullend detail: tijdens de verkiezingscampagne waarschuwde Rutte herhaaldelijk voor de gevaren van een coalitie waarin CDA en PvdA opnieuw moeten samenwerken.

Ik had nog een poosje kunnen doorgaan met berichten plakken, maar het lijkt me zo wel duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2010 09:57:54 ]
  woensdag 22 december 2010 @ 09:58:53 #33
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90277536
Voor feiten hebben we de wetenschap. Politiek is beeldvorming. 8-).
pi_90277549
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als links nou gewoon eens met oprechte, eerlijke, recht door zee mensen komt hebben "wij" rechtsen er al een stuk minder moeite mee. Je hoeft het echt niet overal over eens te zijn, maar het achterbakse wat mensen als Cohen hebben laten zien, daarmee snij je je als links gewoon in de vingers.

Ik weet echt dat het een opgeblazen, uitgekauwde kutopmerking is, maar de hele Theedrinkaffaire in Amsterdam etc zijn gewoon zaken waardoor je politiek kapot gemaakt wordt, en in mijn ogen terecht. De slachtoffers beschimpen omdat het zo slecht is voor het imago van de daders. Dat zijn dingen die kwaad bloed zetten
Mooi verhaal dat lijkt op een uitgestrekte hand. De waarheid is echter compleet anders. 'Jullie' kotsen een linkse politieke leider al bij voorbaat uit. Dat gebeurt met Pechtold, dat gebeurt met Halsema en dat gebeurde met Bos. Dat geeft verder niet, want links kan daarentegen ook geen sympathie opbrengen voor de rechtse politici. Echter, een beetje respect voor elkaar is wel het minste.
pi_90277731
quote:
10s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:58 schreef Ringo het volgende:
Voor rechtse politiek gaat die vlieger in elk geval op, ja. Het nomineren van Cohen als 'rechtse Nederlander' is ook niks anders dan populistische beeldvorming, want met feiten heeft het niets te maken.
pi_90277852
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:06 schreef Boldface het volgende:

[..]

Voor rechtse politiek gaat die vlieger in elk geval op, ja. Het nomineren van Cohen als 'rechtse Nederlander' is ook niks anders dan populistische beeldvorming, want met feiten heeft het niets te maken.
Guttegut wat een bullshit weer, alsof de PVDA met hun "we doen aardig tegen allochtonen omdat ze dan op ons stemmen" geen populisme is, ze doen OOK geen fuck voor buitenlanders, maar ze zeggen van wel...
Get woke, go broke!
  woensdag 22 december 2010 @ 10:12:43 #37
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90277883
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:06 schreef Boldface het volgende:

[..]

Waar heb ik dit meer gehoord en gelezen? Ooh ja het kabinet van nu voert niks anders uit dan populistische maatregelen .
  woensdag 22 december 2010 @ 10:13:39 #38
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90277912
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Guttegut wat een bullshit weer, alsof de PVDA met hun "we doen aardig tegen allochtonen omdat ze dan op ons stemmen" geen populisme is, ze doen OOK geen fuck voor buitenlanders, maar ze zeggen van wel...
Weer een nieuwe Stef Blok :W :W Hoi en aangenaam.
pi_90277920
quote:

[..]

Als ik rechts FOK! mag geloven doet de PvdA juist veel voor buitenlanders, maar niks voor de autochtonen. Verder hoeft de PvdA ook niet specifiek iets te doen voor de allochtoon. Deze groep niet wegzetten als barbaren is eigenlijk al afdoende.
pi_90278087
quote:
Op woensdag 22 december 2010 09:58 schreef Ringo het volgende:
Klopt, Rutte schoffeert bijna 2 miljoen kiezers, wat een
klootzak!
  woensdag 22 december 2010 @ 10:26:44 #41
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90278295
quote:
6s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:19 schreef IHVK het volgende:

[..]

Klopt, Rutte schoffeert bijna 2 miljoen kiezers, wat een
klootzak!
Zo werd die subtiele sneer door de andere 8 miljoen niet ervaren.
pi_90278685
quote:
6s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:26 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zo werd die subtiele sneer door de andere 8 miljoen niet ervaren.
Ach zet het een paar keer op een voorpagina en opeens is 8 miljoen verbolgen over het schofterige gedrag van Rutte. :')
  woensdag 22 december 2010 @ 10:41:11 #43
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90278790
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:38 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ach zet het een paar keer op een voorpagina en opeens is 8 miljoen verbolgen over het schofterige gedrag van Rutte. :')
Omdat hij (1) een feitelijke bewering deed en (2) het antwoord daarop triomfantelijk riposteerde met: 'Mooi!'?
Zelfs in beschaafde vooroorlogse kringen had men daar hartelijk om kunnen lachen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ringo op 22-12-2010 10:58:17 ]
  woensdag 22 december 2010 @ 10:42:18 #44
165633 eriksd
The grand facade...
pi_90278825
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:38 schreef IHVK het volgende:

[..]

Denk je dat nou echt? Hahaha, zet even die bril af van je.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_90278959
en ik denk dat ze dit hebben gewild
nu kunnen ze mooi van de zijkant tegen de broodnodige bezuinigingen aantrappen zonder zelf iets van verantwoordelijkheid te nemen
net als W.B. gauw wegwezen want er komen geen leuke jaren aan om geld te verbrassen
pi_90278963
Maar weer even serieus. Is Rutte niet degene die deze prijs verdient. Het is immers door zijn toedoen dat dit kabinet gestalte heeft kunnen krijgen. Hij had zich in een PaarsPlus-avontuur kunnen storten, maar hij had zijn zinnen gezet op een rechtse gedoogconstructie. Kortom: Rutet is rechtsmens van het jaar 2010.
pi_90278999
Goed zo, de PvdA wilde 'oorlog' en die hebben ze. En waarschijnlijk ongewild meer nog dan in de 2e wereldoorlog want ze maakten geen 2 maar 3 fronten (intern is het extraatje)

Zijn partij werd in haar laatste 3 a 4 decennia overgenomen door zakenlieden, studenten en feministen, die alleen in woord nog wel iets hadden met de arbeidende klasse, maar er cultureel mijlenver van af staan. De electorale en dus zetels-redding kwam van de niet-NLers die zich hier vestigden, alsmede de macht in nogal geld weggooiende deelraden in bijv. amsterdam.

Ook kreeg cohen wel eens prijzen uit landen voor zijn burgemeester zijn, landen waar de mensen heel amsterdam niet eens kenden laat staan cohen.
En vanuit het gezichtspunt van de allochtonen richting bijv. Joodse NLers en autochtonen, IS job ook rechts! :)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_90279284
quote:
ja erg indrukwekkend is het niet inderdaad :'). Is dit nu die rechtse component die zo miste in de publieke omroep :').

Nou iedereen van harte dat ze tot het bestel zijn toegetreden :D.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_90279336
quote:

[..]

en dan beschuldig je anderen van bullshit _O-.
pi_90279374
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
Maar weer even serieus. Is Rutte niet degene die deze prijs verdient. Het is immers door zijn toedoen dat dit kabinet gestalte heeft kunnen krijgen. Hij had zich in een PaarsPlus-avontuur kunnen storten, maar hij had zijn zinnen gezet op een rechtse gedoogconstructie. Kortom: Rutet is rechtsmens van het jaar 2010.
Dat lijkt me ook. Hij wordt over het algemeen gezien als de drijvende kracht achter het regeren over rechts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')