Helemaal eens met de nominatie van Cohen. Dankzij hem kwam de PVV in een gespreid regeringsbedje terecht en daardoor zal Nederland herschapen worden. Wij conservatieve Nederlanders zullen hem eeuwig dankbaar blijven.quote:nu.nl
22 december 2010
AMSTERDAM - PvdA-leider Job Cohen is een van de genomineerden voor de titel rechtse Nederlander van het jaar. Hij is in de running omdat het huidige rechtse kabinet 'voor een groot deel' aan hem is te danken, zegt juryvoorzitter, oud LPF-Kamerlid en presentator Joost Eerdmans.
De verkiezing wordt georganiseerd door het Radio 1-programma Nu al wakker Nederland.
Cohen zei in het programma dat hij zijn nominatie 'opmerkelijk' vindt. "U kunt zich voorstellen dat ik het daar niet mee eens ben."
Oud-minister en partijgenootWillem Vermeend vindt de nominatie volgens het programma wel terecht. "Met beter onderhandelen had hij dit kabinet kunnen voorkomen", zou hij hebben gezegd.
Rutte
Andere genomineerden zijn VVD-leider Mark Rutte, PVV-Kamerlid Martin Bosma, Powned-oprichter Dominique Weesie en Victor Muller, die met het sportautomerk Spyker het Zweedse automerk Saab overnam.
De jury bestaat naast Eerdmans uit oud-VVD-Kamerlid Arend Jan Boekestijn, hoofdredacteur van Nieuwe Revu Frans Lomans en ondernemer Susanne Stolte.
Als burgemeester van Amsterdam? Of loop je vast vooruit op de zaken?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Wat moet dit pijn doen bij onze faalhaas, ik ben zo blij dat ie opgerot is.
Daahaaag Cohen.
Ja en jaquote:Op woensdag 22 december 2010 09:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als burgemeester van Amsterdam? Of loop je vast vooruit op de zaken?
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:26 schreef DroogDok het volgende:
Typisch "rechts" dit, niet uitgaan van de eigen kracht.
Zuur, zuur zuur!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:27 schreef KoosVogels het volgende:
Zo blijkt eens temeer dat rechts NL geen niveau heeft. Ondanks dat het meest rechtse kabinet ooit is geformeerd, komt geen enkele rechtse Nederlander blijkbaar in aanmerking voor deze prijs. Dus wordt maar een grap met een baard van stal gehaald. Want laten we eerlijk wezen: deze grap was drie maanden geleden al niet lollig meer.
Ooh, ik ben niet verzuurd. Dat stadium heb ik allang gepasseerd. Ik ben bovendien ook niet degene die in zn reet wordt geneukt door het kabinet.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zuur, zuur zuur!
kleutermodus : rot voor je joh.
. Heerlijk genieten van verzuurde linksen
.
Ik ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 09:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh, ik ben niet verzuurd. Dat stadium heb ik allang gepasseerd. Ik ben bovendien ook niet degene die in zn reet wordt geneukt door het kabinet.
Over niveau gesproken.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh, ik ben niet verzuurd. Dat stadium heb ik allang gepasseerd. Ik ben bovendien ook niet degene die in zn reet wordt geneukt door het kabinet.
Ja, ik dus ook. Maar of dat ook geldt voor Henk en Ingrid durf ik te betwijfelen.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ga er in 2011 alleen maar op vooruit.
Zijn er ooit linksen geweest die niet links lullen en rechts vullen of een vergelijkend hypocriet gedrag vertoonden dan?quote:
Ik heb nooit beweerd zelf wel over enig niveau te beschikken. Maar ik ben dan ook maar een bescheiden FOK!kertje, geen vooraanstaande, rechtse politicus.quote:
Ik snap gewoon nooit dat heel Nederland jaren nodig heeft om uit-ein-de-lijk tot dezelfde, zo voor de hand liggende, conclusie te komen dat het gewoon een droplul isquote:Op woensdag 22 december 2010 09:36 schreef Ringo het volgende:
Ook links is gebaat bij een stille afgang van Cohen. Alleen hebben de meesten dat nog niet door, die zijn gaan geloven in hun zelfverzonnen sprookje van de ruimhartige ridder op het rode ros.
Is het een grap dat Cohen niet alleen Paars+ verprutste, maar ook de enige kans om een rechts kabinet te voorkomen eigenhandig de nek omdraaide door halsstarrig vol te houden alleen een centrumkabinet mét GroenLinks en D66 te willen?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:27 schreef KoosVogels het volgende:
Zo blijkt eens temeer dat rechts NL geen niveau heeft. Ondanks dat het meest rechtse kabinet ooit is geformeerd, komt geen enkele rechtse Nederlander blijkbaar in aanmerking voor deze prijs. Dus wordt maar een grap met een baard van stal gehaald. Want laten we eerlijk wezen: deze grap was drie maanden geleden al niet lollig meer.
Heb mij er allang bij neergelegd dat Cohen niet de gedroomde linkse voorman is. Dat betekent echter niet dat de beste man moet worden gekleineerd door rechts Nederland. Ik vermoed dat rechts vooral erg opgelucht is dat Cohen is tegengevallen. Waarschijnlijk keek zij met knikkende knieen toe hoe Bos het stokje overdroeg ons aller Job. De opluchting is zo groot dat het toch is gelukt een rechts kabinet in elkaar te draaien, dat je dit soort acties krijgt.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:36 schreef Ringo het volgende:
Ook links is gebaat bij een stille afgang van Cohen. Alleen hebben de meesten dat nog niet door, die zijn gaan geloven in hun zelfverzonnen sprookje van de ruimhartige ridder op het rode ros.
Ik geloof niet dat Cohen PaarsPlus de nek om heeft gedraaid. Laatst werd overigens beweerd dat Pechtold de hoofdverantwoordelijke was. Nee, in mijn ogen is Rutte daar vooral voor verantwoordelijk. Dat neem ik hem niet kwalijk, want PaarsPlus was de VVD fataal geworden aangezien een groot aantal rechtse Nederlanders de partij dan de rug had toegekeerd. Rutte heeft dus nooit echt de intentie gehad om zitting te nemen in een PaarsPlus coalitie.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is het een grap dat Cohen niet alleen Paars+ verprutste, maar ook de enige kans om een rechts kabinet te voorkomen eigenhandig de nek omdraaide door halsstarrig vol te houden alleen een centrumkabinet mét GroenLinks en D66 te willen?
Als links nou gewoon eens met oprechte, eerlijke, recht door zee mensen komt hebben "wij" rechtsen er al een stuk minder moeite mee. Je hoeft het echt niet overal over eens te zijn, maar het achterbakse wat mensen als Cohen hebben laten zien, daarmee snij je je als links gewoon in de vingers.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb mij er allang bij neergelegd dat Cohen niet de gedroomde linkse voorman is. Dat betekent echter niet dat de beste man moet worden gekleineerd door rechts Nederland. Ik vermoed dat rechts vooral erg opgelucht is dat Cohen is tegengevallen. Waarschijnlijk keek zij met knikkende knieen toe hoe Bos het stokje overdroeg ons aller Job. De opluchting is zo groot dat het toch is gelukt een rechts kabinet in elkaar te draaien, dat je dit soort acties krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |