Behoorlijk wat mokkeltjes gezien de afgelopen nachten eigenlijk...quote:
neeeh? meen je niet!quote:Op woensdag 22 december 2010 03:45 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind alleen dat stuk wat nu is leuk
Eindhovenquote:Op woensdag 22 december 2010 03:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Behoorlijk wat mokkeltjes gezien de afgelopen nachten eigenlijk...
Eentje sleepte mij voor de camera netquote:Op woensdag 22 december 2010 03:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Behoorlijk wat mokkeltjes gezien de afgelopen nachten eigenlijk...
het is ook niet echt ontspannen forummen, moet ik zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 03:45 schreef Staal het volgende:
Te-ring.
Hulde aan alle medewerkers van 3FM maar jullie hier kunnen er ook wat van. Niet te volgen reeks dit.
Allemaal voor het goede doel.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:45 schreef Staal het volgende:
Te-ring.
Hulde aan alle medewerkers van 3FM maar jullie hier kunnen er ook wat van. Niet te volgen reeks dit.
hear hearquote:Op woensdag 22 december 2010 03:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eindhovengenoeg lekkers te vinden
Zeker, woon er al heel mijn levenquote:Op woensdag 22 december 2010 03:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eindhovengenoeg lekkers te vinden
ik zit nog wel over andere request te denken... maar nog geen idee watquote:Op woensdag 22 december 2010 03:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Allemaal voor het goede doel.Als we voor elk topic een euro zouden doneren hey.
het valt nu nog redelijk mee hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 03:45 schreef Staal het volgende:
Te-ring.
Agreequote:Op woensdag 22 december 2010 03:46 schreef aight1 het volgende:
waarom de heletijd die blonde terwijl de brunette veul lekkerder is
Agreed, pro brunette maar een leuke blonde mag ook in beeldquote:Op woensdag 22 december 2010 03:46 schreef aight1 het volgende:
*brunette meldt zich*quote:Op woensdag 22 december 2010 03:46 schreef aight1 het volgende:
Edwin heeft een verkeerde smaakquote:Op woensdag 22 december 2010 03:46 schreef aight1 het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 03:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo, ook weer aanwezig. Morgennacht Fokken vanuit het callcenter, als ze het toelaten dan :-)
Ja maar dat waren 2 bff's die 191foto's hebben gemaakt van zichzelf, en die brunnette van de 2 was dubbel zo lekker.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Agreed, pro brunette maar een leuke blonde mag ook in beeld
vanuit plaatjesaanvraagcallcenter?quote:Op woensdag 22 december 2010 03:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo, ook weer aanwezig. Morgennacht Fokken vanuit het callcenter, als ze het toelaten dan :-)
Die zo raar keek naar die jongen waarmee ze net op de foto is geweest.quote:
Ooit een neger met goede smaak gezien?quote:Op woensdag 22 december 2010 03:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Edwin heeft een verkeerde smaak
Rockin' and Rollin'!quote:Op woensdag 22 december 2010 03:48 schreef dasorakel het volgende:
[..]
vanuit plaatjesaanvraagcallcenter?
Daar stond ik net naastquote:Op woensdag 22 december 2010 03:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die zo raar keek naar die jongen waarmee ze net op de foto is geweest.
er zit er nu 1 in het huisquote:Op woensdag 22 december 2010 03:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ooit een neger met goede smaak gezien?
[/flauw]
en dan kan het ook nog geverfd zijn,quote:Op woensdag 22 december 2010 03:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geen foto in fobo, dus of je een lekkere brunette bent kunnen we niet zeggen
dan moet je me maar op mijn woord geloven!quote:Op woensdag 22 december 2010 03:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geen foto in fobo, dus of je een lekkere brunette bent kunnen we niet zeggen
Had je haar niet door de railing kunnen schoppen?quote:Op woensdag 22 december 2010 03:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Daar stond ik net naastze had haar handschoen over de railing laten vallen
vraag ze aanquote:Op woensdag 22 december 2010 03:49 schreef PyTh het volgende:
Heb nog wel een aantal nummertjes die ik graag zou willen horen...
Angie - Rolling Stones
Gold - Spandau Ballet
So Cold in Ireland - The Cranberries
Instelling van niksquote:Op woensdag 22 december 2010 03:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
dan moet je me maar op mijn woord geloven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |