Heeft er alle schijn van, denk dat ik morgen en Donderdag in de nacht ook niet echt meer nuchter zal zijnquote:
trauma's, ze komen terug, de beeldenquote:
Danke Schon!quote:
Lekkere sappige wafels, heurlijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
trauma's, ze komen terug, de beelden ;r
Dat wijfquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 03:35 schreef CindieY het volgende:
Ik ga met de kerstdagen zooooo hard alleen maar rustig aan films kijken en boeken lezen eten
quote:Op woensdag 22 december 2010 03:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lekkere sappige wafels, heurlijk.
quote:
En hij moet nog zo langquote:Op woensdag 22 december 2010 03:36 schreef Krambo het volgende:
Coen is 'm moe aan het worden geloof ik
quote:Op woensdag 22 december 2010 03:36 schreef Geo3kant het volgende:
Die handjes moeten aan de voorkant?plaats handen hier
Nja, eten ook, daarna echt huge afterdinnerdips, gok ik zoquote:
was ie al vanaf het moment dat ie begonquote:Op woensdag 22 december 2010 03:36 schreef Krambo het volgende:
Coen is 'm moe aan het worden geloof ik
Toch maar proberen te slapen danquote:
wat?quote:
ik ook ik moet nog wat dingen inhalen met kijken heb er door SR geen tijd voorquote:Op woensdag 22 december 2010 03:35 schreef CindieY het volgende:
Ik ga met de kerstdagen zooooo hard alleen maar rustig aan films kijken en boeken lezen
quote:
Ik ook nog niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:38 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb onze Arnol Kox nog niet gezien of zou hij op voorhand al een stadsverbod hebben gekregen?
[ afbeelding ]
Na 10 sec afgezetquote:
het is te koud voor ons koxquote:Op woensdag 22 december 2010 03:38 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb onze Arnol Kox nog niet gezien of zou hij op voorhand al een stadsverbod hebben gekregen?
[ afbeelding ]
Kiek em goan!quote:Op woensdag 22 december 2010 03:38 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat íe dood wasquote:Op woensdag 22 december 2010 03:38 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb ooit nog een hyves voor de gast opgericht volgens mijquote:Op woensdag 22 december 2010 03:38 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben door hem gezegendquote:Op woensdag 22 december 2010 03:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb ooit nog een hyves voor de gast opgericht volgens mij
JAAAAA Ik zag hem eergisteren toen ik naar huis ging vanuit de heuvel galerie richting markt rijdenquote:Op woensdag 22 december 2010 03:38 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Heb een afspraak die ik niet af kan zeggen, superlamequote:
ik ben 'm gelukkig wel tegengekomen, maar nooit mee gepraatquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 03:39 schreef TheGloaming het volgende:
En we gaan nog niet naar bed![]()
Nog langer niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |