Ik ga zeker niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:39 schreef TheGloaming het volgende:
En we gaan nog niet naar bed![]()
Nog langer niet....
Trustequote:Op woensdag 22 december 2010 03:39 schreef dasorakel het volgende:
ja ik ben fokking niet moe... en om 7 uur gaat mn wekker.. niet te best
Da's kut jaquote:Op woensdag 22 december 2010 03:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb een afspraak die ik niet af kan zeggen, superlame. Moet er ook nog een halfuur naartoe fietsen in de kou
.
Zal ik mee lopenquote:Op woensdag 22 december 2010 03:39 schreef CindieY het volgende:
I said hey babe, take a walk on the wild side
Hij ging ons achtervolgen van de catherinakerk tot aan de bioscoop en wou perse een van ons zegenenquote:Op woensdag 22 december 2010 03:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben 'm gelukkig wel tegengekomen, maar nooit mee gepraat
Ik heb wel diep respect voor zijn vrouw, die is gewoon bij hem gebleven ondanks alles (ongeluk) en hoe hij nu is..quote:Op woensdag 22 december 2010 03:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
JAAAAA Ik zag hem eergisteren toen ik naar huis ging vanuit de heuvel galerie richting markt rijden.
Je kan idd beter wakker blijven dan in slaap vallen. Had ik laatst ook. Hele nacht aan school gewerktquote:Op woensdag 22 december 2010 03:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ga zeker niet.Als ik nu ga slapen verslaap ik me 100% zeker. Moet van 7 tot 9/10 werken, dan slaap ik daarna wel.
quote:Op woensdag 22 december 2010 03:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hij ging ons achtervolgen van de catherinakerk tot aan de bioscoop en wou perse een van ons zegenen
Nee het was engquote:
Respect is een groot woord, wel een gast die zegt wat ie denktquote:Op woensdag 22 december 2010 03:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik heb wel diep respect voor zijn vrouw, die is gewoon bij hem gebleven ondanks alles (ongeluk) en hoe hij nu is..
Mwah ik heb nog een papa die mij wakker kan maken.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:41 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Je kan idd beter wakker blijven dan in slaap vallen. Had ik laatst ook. Hele nacht aan school gewerkt. Vervolgens even een kwartiertje gaan liggen
![]()
Was dus weer veel te laat wakker
Was niets jammers aan hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 03:41 schreef dasorakel het volgende:
ik had afgelopen dagen meer 3fm kunnen luisteren, was toch wakker... beetje jammer :LS
wie weet zit je in de headlinesquote:Op woensdag 22 december 2010 03:42 schreef aight1 het volgende:
hihi ik zie de plek waar ik stond de heletijd
dus ik ben beroemd geworden net
Idem, maar ik doe het toch!quote:Op woensdag 22 december 2010 03:42 schreef Geo3kant het volgende:
Hongerrrrr maar geen zin om naar beneden te gaan
Neem volgende keer spandoek mee met: HIER STAAT AIGHT1, HALLO FOKKERS!!!.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:42 schreef aight1 het volgende:
hihi ik zie de plek waar ik stond de heletijd
dus ik ben beroemd geworden net
Ik zou er aan denkenquote:Op woensdag 22 december 2010 03:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Neem volgende keer spandoek mee met: HIER STAAT AIGHT1, HALLO FOKKERS!!!.
quote:
Heerlijk, super herinneringen aanquote:
nee niet gezien, sorry manquote:Op woensdag 22 december 2010 03:43 schreef aight1 het volgende:
zagen jullie een paar uur geleden op tv een paar van die frikandellen die een moshpit gingen maken?
die lieten mij mn bier verspillen met hun gekut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |