Wordt wat straks met Coenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:06 schreef dasorakel het volgende:
ligt t aan mij of is willy vrij suf?
Ik wil ook wel ff in je gleuf.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:08 schreef DeLuna het volgende:
Zijn er ook mensen met een naam toevallig?
Die staat al 5 minuten in mn scrobblerquote:
Ik moest lachen.quote:
Als ge 'm petsen geeft wordt ie hillemoal wildquote:
quote:
Stuk ongeduldquote:Op woensdag 22 december 2010 01:08 schreef DaMook het volgende:
Ben ik weer.
Scheelt wel dat ik nu niet ongeduldig achter het scherm zat te wachten op het nieuwe topic.
hij toonde zich net nog een keerquote:Op woensdag 22 december 2010 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die staat al 5 minuten in mn scrobbler
Schijt Beelen?quote:
Nee, maar Giel had em al klaargezet in zo'n progje die wij in onze Scrobbler zienquote:Op woensdag 22 december 2010 01:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
dus alles staat vantevoren vast ofzo?
quote:
aha!quote:Op woensdag 22 december 2010 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, maar Giel had em al klaargezet in zo'n progje die wij in onze Scrobbler zien
Nee, ong. een paar seconde voordat ze een nummer draaien klikken ze hem aan, soms klikken ze hem aan en zetten ze hem nog op pauze.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, playlist opgesteld door muziekredactie. Dus het grootste deel staat vastquote:Op woensdag 22 december 2010 01:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Huh ?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, maar Giel had em al klaargezet in zo'n progje die wij in onze Scrobbler zien
Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
ik verstond barbara schijtbende
Niet overdrijvenquote:
Schijbenen ofzoquote:
Je kunt dus alles eigenlijk al zien?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, playlist opgesteld door muziekredactie. Dus het grootste deel staat vast
huh weer ander dan ik heb?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oehoehoehoe
Wat een baas hequote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt dus alles eigenlijk al zien?
Nee, dat komt weer door het aanklikkenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt dus alles eigenlijk al zien?
Echt elke keer als ik die PI zie denk ik of aan iemand die wacht op een pijpdingie, of aan dit liedje.quote:
Dan moet ik terug gaan zoekenquote:
Luilak. Ze gebruiken Dalet om muziek in klaar te zetten enzo. (En dat gebruikten wij ook op Windesheim toen ik nog journalistiek studeerde, stiekem wilde ik 3FM DJ wordenquote:
''ik zal kijken wat ik voor je kan doen''quote:Op woensdag 22 december 2010 01:13 schreef Yurithemaster het volgende:
alsof hij die ooit gaat draaien
Ja dat weet ik dat ze dalet gebruiken, maar hoe zie jij dat danquote:Op woensdag 22 december 2010 01:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Luilak. Ze gebruiken Dalet om muziek in klaar te zetten enzo. (En dat gebruikten wij ook op Windesheim toen ik nog journalistiek studeerde, stiekem wilde ik 3FM DJ worden)
'quote:
Dat zegt ie standaard. Er is niet voor niets iets als Demo van de dag, daar betalen mensen veel geld voor!quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
''ik zal kijken wat ik voor je kan doen''
Ow, in euh, zo'n progje waarvan ik niet weet hoe 't weet.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dat ze dalet gebruiken, maar hoe zie jij dat dan?
Zie het zakken, oh ook nog de klompendansquote:
quote:
Komt niet door mij.quote:
Normaal zie ik op dit tijdsstip ook alleen maar Marokkanen op straat.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef Apostrof het volgende:
Komt het doordat het zo laat is of zie ik alleen maar lekkere wijven?
Laat maar een keer zien danquote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, in euh, zo'n progje waarvan ik niet weet hoe 't weet.
gewoon kijken, geen zin om mee te posten...quote:
Strak plan.quote:
Eindhoven komt losquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb al één vraag gemaakt van mn economie!
Ik ga al mijn tentamens falen door SR en daarna Berlijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
Huiswerkquote:Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
Zo'n onbekende wel maar mij nietquote:
Dat progje faalt, gigantische memoryleakquote:Op woensdag 22 december 2010 01:18 schreef Caland het volgende:
Godverdomme wat een irritant progje is dat uit de OP, wie heeft die gemaakt?
nummer bestaat niet hoorde je toch...quote:Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef PyTh het volgende:
Mathijsje zal wel een fijne nacht gaan beleven
Jij krijgt virtuele kusjes:quote:Op woensdag 22 december 2010 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo'n onbekende wel maar mij niet.
Twee!quote:
Je bent te jongquote:Op woensdag 22 december 2010 01:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is dus heel slecht dat ik 'm niet ken?![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is dus heel slecht dat ik 'm niet ken?![]()
Nu komt het echt zo over alsof ik dat nummer hier herhaald hebquote:
Om technische redenen verbroken. Anders zegt 'ie 'dit nummer is niet in gebruik' oid.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
nummer bestaat niet hoorde je toch...
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:19 schreef TheFamousMan het volgende:
nu belt zo'n homeboy Giel:
"A JE BENT OP TV GEKKE MAN, IK ZWEER, GA KIJKEN, NEDERLAND 1 OFZO, IK KEEK DE HELE DAG NAAR SBS, MAAR ZAPTE PERONGELUK WEG EN IK ZAG JOU ZO HOMEBOY, WOLLA, ECHT KONING
Geilquote:Op woensdag 22 december 2010 01:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij krijgt virtuele kusjes:
Staat ook op twittert-> http://twitter.com/#!/search/sr10quote:Op woensdag 22 december 2010 01:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu komt het echt zo over alsof ik dat nummer hier herhaald heb.
Wat dus niet zo was mensen, dat was iemand anders.
k heb gelijk mn telefoon uitgezetquote:Op woensdag 22 december 2010 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat ook op twittert-> http://twitter.com/#!/search/sr10
Ik ken dit nummer trouwens ook niet.
Nieuwe vriend?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
ONTVANGSTBEVESTIGING het nummer bestaat
Goed zoquote:Op woensdag 22 december 2010 01:20 schreef Symphonic het volgende:
ik heb het 06 nummer verwijderd, en als er nog eens zoiets voorkomt gaan we dat niet hier posten
Oh dat klopt ja! Hij is tof, brengt wat electro in Eindhoven, wat normaa lgesproken alleen maar uit house bestaat.quote:
Ik ook, ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 01:20 schreef Symphonic het volgende:
ik heb het 06 nummer verwijderd, en als er nog eens zoiets voorkomt gaan we dat niet hier posten
Dat stemmetje! Keispannend!quote:
*pief! gedaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:21 schreef Caland het volgende:
Jezus, kan dat wijf een nekschot krijgen.
Dankje.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij krijgt virtuele kusjes:
Topwijf!quote:
MIDNR dat mis ik al jaren !!!quote:Op woensdag 22 december 2010 01:22 schreef Piles het volgende:
Ik hoor "Een nummertje aanvragen" en ik mis MIDNR weer, vooral op dit tijdstip
zonder mij danquote:Op woensdag 22 december 2010 01:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee... ze verdient een eigen show
Geweldig![]()
Inderdaad.quote:
Jajaquote:
Handig met headlines idd.kan ik snel switchen.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:23 schreef dasorakel het volgende:
toch fijn dat jullie voorlopen, weet ik wanneer ik mn geluid uit moet zetten.. nu dus ff niet
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit moeten ze meer overdag doen. Meer mensen bij mic.
's nachts is het toch het leukstquote:Op woensdag 22 december 2010 01:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja leuk, al die schoolkinderen en huismoeders.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Idd.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
waarschijnlijk zijn er dan meer nuchtere mensen.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
bij mij ging ie relatief snelquote:Op woensdag 22 december 2010 01:24 schreef Geo3kant het volgende:
Nadeel is je vraagt een nummer aan en je kan 3 of 4 of wachten voordat hij gedraaid wordt..
3 of 4 dagen ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:24 schreef Geo3kant het volgende:
Nadeel is je vraagt een nummer aan en je kan 3 of 4 of wachten voordat hij gedraaid wordt..
quote:
3 of 4 wat?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:24 schreef Geo3kant het volgende:
Die headlines enzo zijn toch gewoon om klokslag heel uur? Dat kun je ook op je pc zienquote:Op woensdag 22 december 2010 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Handig met headlines idd.kan ik snel switchen.
Dat werkt minder leuk...quote:Op woensdag 22 december 2010 01:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vind het alsnog leuker dan steeds liedjes horen liedjes horen en af en toe een dansje.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:24 schreef Stienn het volgende:
[..]
waarschijnlijk zijn er dan meer nuchtere mensen.
Volgens mij 1.5 uur.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die headlines enzo zijn toch gewoon om klokslag heel uur? Dat kun je ook op je pc zien
Of Laagtes?quote:
Ik heb radio aan, klokslag heel is er nieuws hier, ieder uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |