o, sorry.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken een goeie mop, twee tieten in een envelop.
nietquote:
Waarom?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef DaMook het volgende:
MENSEN ALLEMAAL STOPPEN MET POSTEN !!!!!!!
Joepie.quote:
Nee, ik wil het duo Sander en Ramon. Laat Giel maar naar Kenia gaan of zo.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef Geo3kant het volgende:
Kut Giel voglend jaar gaat hij maar klusjesmannen doen
Nothing else matters van Zany een hakkuhplaatje noemenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doet Giel altijd. Hij was toen met Paul Rabbering ook er doorheen aan het kutten bij de goeie hakkuhplaatjes
stuur ze op naar SBS6 krijg je gratis sexlesquote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken een goeie mop, twee tieten in een envelop.
Ik kijk de hele dag SR alles gaat langs me heen dus dit is effe lekker.quote:
mooi gewichtheffenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef CindieY het volgende:
hm, tis ook 1 uur precies. Nieuws enzo hè..
anders ontploft FOK!? geen ideequote:
Ik moet even urineren en peuken halen in de autoquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet even urineren en peuken halen in de auto.
Mag ik ook een peuk?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zei ik nietquote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nothing else matters van Zany een hakkuhplaatje noemen
Je pikt mijn woord.quote:
jij urineert in je auto?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nonsens, dit nummer is best leuk, het origineel is een klassieker, maar dat wil niet zeggen dat een aangepaste stijlvariant hiervan direct een no-no is. Ik vind het best een lekker plaatje!quote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JA maar dit was gewoon een verkrachting van een nummer.
Van mij welquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Nonsens, dit nummer is best leuk, het origineel is een klassieker, maar dat wil niet zeggen dat een aangepaste stijlvariant hiervan direct een no-no is. Ik vind het best een lekker plaatje!
jij bent gek!quote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Nonsens, dit nummer is best leuk, het origineel is een klassieker, maar dat wil niet zeggen dat een aangepaste stijlvariant hiervan direct een no-no is. Ik vind het best een lekker plaatje!
ditquote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Tis best een leuk plaatje, maar niet voor op 3fm..quote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Yeah. Telepathie I tell ya.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van mij wel.
Ook leuk dat ze het nu over een rookverbod in spanje hebben bij het nieuws.
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens, het is HARDSTYLE. Hardstyle is per definitie kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |