's nachts is het toch het leukstquote:Op woensdag 22 december 2010 01:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit moeten ze meer overdag doen. Meer mensen bij mic.
Ja leuk, al die schoolkinderen en huismoeders.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Idd.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
waarschijnlijk zijn er dan meer nuchtere mensen.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
bij mij ging ie relatief snelquote:Op woensdag 22 december 2010 01:24 schreef Geo3kant het volgende:
Nadeel is je vraagt een nummer aan en je kan 3 of 4 of wachten voordat hij gedraaid wordt..
3 of 4 dagen ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:24 schreef Geo3kant het volgende:
Nadeel is je vraagt een nummer aan en je kan 3 of 4 of wachten voordat hij gedraaid wordt..
quote:
3 of 4 wat?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:24 schreef Geo3kant het volgende:
Die headlines enzo zijn toch gewoon om klokslag heel uur? Dat kun je ook op je pc zienquote:Op woensdag 22 december 2010 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Handig met headlines idd.kan ik snel switchen.
Dat werkt minder leuk...quote:Op woensdag 22 december 2010 01:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vind het alsnog leuker dan steeds liedjes horen liedjes horen en af en toe een dansje.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:24 schreef Stienn het volgende:
[..]
waarschijnlijk zijn er dan meer nuchtere mensen.
Volgens mij 1.5 uur.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die headlines enzo zijn toch gewoon om klokslag heel uur? Dat kun je ook op je pc zien
Of Laagtes?quote:
Ik heb radio aan, klokslag heel is er nieuws hier, ieder uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |