oh?quote:
Oh de lapohquote:
Huntress.quote:
quote:
Wat een beheersingquote:Op woensdag 22 december 2010 00:22 schreef Bamba het volgende:
Ik ga de brief openen die bij m'n pakje hoort. Ik denk dat ik morgenochtend samen met R. ga uitpakken
Het is geen brief, alleen m'n adresquote:Op woensdag 22 december 2010 00:22 schreef Bamba het volgende:
Ik ga de brief openen die bij m'n pakje hoort. Ik denk dat ik morgenochtend samen met R. ga uitpakken
Dapper hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:22 schreef Bamba het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is geen brief, alleen m'n adres. En een postcode van de afzender
Ik had eerst even de vrees dat BLof ook dé track van de DJ's zou worden.quote:
Buttnrquote:Op woensdag 22 december 2010 00:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had eerst even de vrees dat BLof ook dé track van de DJ's zou worden.
Zo blij dat ik dat verkeerd had!
Steigermeisje?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
spelletje van steigermeisje bijna uitgespeeld
Oeh!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is een mede Brabander! Ik heb al een vermoeden
Hello Zwab, trust Zwab (en rest)quote:
En zij jou ook?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heel, heel lang verhaal
kort gezegd, het meisje dat ik leuk vind
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA en zn sushiquote:
Nu heb ik zin in Sushi.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
kijk JJH, ik had als voorgerecht voor het kerstdinee sushi gemaakt, en ze heeft geholpen
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:34 schreef JJH het volgende:
Jij hoorde die grote kleine man ook oh-oh?
Like duhquote:
Retteketet, een tet boven een corsetquote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
overigens om alle misverstanden uit de wereld te helpen van vanmiddag, het is een tet, in een shirt, boven een corset
Hij valt mij 100% mee tot nu toe.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[..]
Like duh![]()
Ik vind Willy Wartaal vet grappig
Dat meende ik er ook al uit op te maken.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
overigens om alle misverstanden uit de wereld te helpen van vanmiddag, het is een tet, in een shirt, boven een corset
Trusten.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik moet echt gaan slapen, damn you SR
ja maar niet grappig, Willy heeft mega humorquote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij valt mij 100% mee tot nu toe.
Dennis gister trouwens ook. Lekkere spring in 't veld.Lekker enthousiast.
BLof geloof ik al?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:39 schreef oh-oh het volgende:
Maar zeker de tofste slaapgast so far![]()
Wie komt dr morgen?
Blof is bij voorbaat al bagger
Mmmmm Zwabber, lekkerrrrr!!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
kijk JJH, ik had als voorgerecht voor het kerstdinee sushi gemaakt, en ze heeft geholpen
[ afbeelding ]
I say tomorrowquote:
uhuh, ze heeft de wasabi-sesamzaadjes op de california rolls gedaan, en de surimi op de nigiriquote:Op woensdag 22 december 2010 00:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmmm Zwabber, lekkerrrrr!!!!
Heeft ze geholpen?
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef Bamba het volgende:
Ik kon me toch niet beheersen. Ik heb in m'n pakketje een lieve brief gevonden met een heerlijk Rituals pakket en een lief rond doosje met Lush zeepjes en een jelly
. De foto's komen morgen, de brief zal ik alvast hier neertikken
![]()
Beste Bamba,
Een moeilijk jaar voor jullie
Met gelukkig wel de liefde van jullie knullie
Bamba..... shame on you![]()
Nee hoor, klinkt als een heerlijk pakket!
De medicijnen werkten niet meer goed
Je bent er nu al een tijdje mee zoet
Je Sesa hoopt dat het snel onder controle is
Want dit is zeker geen kattenpis
Je suikerziekte ging niet altijd over rozen
Jullie hebben voor nu de juiste weg gekozen
Ik las dat je voor ingreep naar het ziekenhuis mag
Hopelijk kom je er weer vandaan met een lach
Is de pijn dan voorgoed verleden tijd
En ben je de herinnering eraan zo weer kwijt
Je secret Santa is niet zo veel online de laatste tijd
Dus is sommige informatie een beetje kwijt
R. () zo heet jullie zoon
Wellicht ook ooit op fok onder een kloon
Je verlanglijstje was kort maar krachtig
Ik werd ervan zowaar daadkrachtig
Je wilde graag iets om lekker te ruiken
Dit kun je daarvoor gebruiken
Voor de rest nog wat kleine dingen erbij
Ik vertel het vast het is geen klei
Je was dit jaar met de trein naar Rotterdam
De Lush winkel was waarvoor je kwam
Ben je er nu ook van in de wolken
Gaat je hoofd bij de geur niet kolken?
Ik zeg tot slot pak het nu maar uit
En ik zeg tot besluit
Geniet ervan
Groeten van je secret santa
Nou, dat klinkt goed!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, ze heeft de wasabi-sesamzaadjes op de california rolls gedaan, en de surimi op de nigiri
Ben benieuwd, klinkt wel als een heel lief pakket! En mooi gedicht.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:55 schreef Bamba het volgende:
Ik denk dat mijn secret santa Ferrari_Rood is!!![]()
![]()
Een heel mooi en lief gedicht idd! En een schot in de roos wat betreft cadeautjes!!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Ben benieuwd, klinkt wel als een heel lief pakket! En mooi gedicht.
we lijken echt bizar op elkaarquote:Op woensdag 22 december 2010 00:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt goed!![]()
Match made in heaven?
Maar hebbie weer een date dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, ze heeft de wasabi-sesamzaadjes op de california rolls gedaan, en de surimi op de nigiri
Jaquote:
Goed puntquote:Op woensdag 22 december 2010 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Slimme hond![]()
Als je m nou ook ff leert de sleutels te pakken als je de deur uit gaat
Thee met tettenquote:
Fuck yesquote:
Oooooooh, jij flexwerkt vandaag?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:01 schreef Barbaaf het volgende:
Het is altijd ergens na half twaalf. En ik moet de deur nog uit
Ik heb flexibele werktijden, dus als ik geen afspraken heb reis ik het liefst na de spits en ben ik rond 10 uur op de zaakquote:Op woensdag 22 december 2010 09:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh, jij flexwerkt vandaag?
Of heb je deze woensdag vrij? Ik dacht volgende
Zo moet je maar beginnenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef Ynske het volgende:
Zo aanwezig op locatie, dr hangen hier briefjes rond van een niveau
Bon voyagequote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb flexibele werktijden, dus als ik geen afspraken heb reis ik het liefst na de spits en ben ik rond 10 uur op de zaak. Moet er nu echt vandoor
Ja, die 2 zijn on onafscheidelijkquote:
Doet ie goedquote:
quote:
Mwahhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 22 december 2010 00:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is nog niets bevestigd maar het gaat er steeds meer op lijken
ze is vrij schuw
Ik heb een fliefde-mensen-radarquote:Op woensdag 22 december 2010 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
Oh die post had ik heul niet gezien van Zwab
Ik wilde het niet zeggenquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de koffieautomaat, even een kwartiertje aanzetten dan issie weer warm
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:31 schreef Maes het volgende:
Bambajij nieuwsgierige Brabander
Wat een mooi pakket!
Als de volgende SeSa deelnemer wakker is?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:37 schreef Rewimo het volgende:
Wanneer wordt het volgende pakket geopend?
en in the mood isquote:Op woensdag 22 december 2010 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als de volgende SeSa deelnemer wakker is?
Ja dat ze daar maar rekening mee houdenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Graag voor half 12, dan moet ik naar het ziekenhuis en ik weet niet hoe laat ik terug ben
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:43 schreef Maes het volgende:
Moet ik ergens doorgeven dat ik soms lege plekken heb tussen de geposte berichten?
Ik ben nu op mijn werk dus ik kan me voorstellen dat er iets geblocked wordt maar thuis heb ik het ook. Ik heb gister nagekeken of ik adblockers heb en die heb ik niet.
Nerds?
Dat mag heul niet van Rewimoquote:Op woensdag 22 december 2010 09:44 schreef Greys het volgende:
Ik open mijn pakketje pas vanavond als ik thuis ben
Hij is drie dagen en twee nachten gebleven, maar ze vindt hem 'alleen maar leuk'.quote:
Good for herquote:Op woensdag 22 december 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is drie dagen en twee nachten gebleven, maar ze vindt hem 'alleen maar leuk'.
En meer niet![]()
Ze is streng vandaag, ze zat ook al te bitchen over tettenpostsquote:Op woensdag 22 december 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er snel even speciale vrijstelling voor vragen denk ik
Zo iets?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef Ynske het volgende:
Zo aanwezig op locatie, dr hangen hier briefjes rond van een niveau
Wel als ik dan weer thuis benquote:
Ik zei het toch al, ik ben zenuwachtig. DUS WERK NIET OP MIJN ZENUWEN JA!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Ze is streng vandaag, ze zat ook al te bitchen over tettenposts
Ik krijg een prik in de slijmbeurs van mijn heup. En tot nu toe is mijn ervaringen met zulke prikken dat ik veel meer pijn heb van de naweeën van de prik dan van de klachtquote:Op woensdag 22 december 2010 10:06 schreef Greys het volgende:
Rewimo, wat is er ook alweer vanmiddag?
Ik zit een beetje in het wilde weg te zoeken, maar ik zit op het werk dus ik kan het ff lekker uitgebreid lezen enzo![]()
Sterkte met de zenuwen in elk geval
Ik vind van welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef Maes het volgende:
Komt goed RewimoProbeer er overheen te kijken. Wat daarna komt is alleen maar leuk
Wat komt er daarna dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat vind je zo erg aan de kapper
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef Maes het volgende:
Komt goed RewimoProbeer er overheen te kijken. Wat daarna komt is alleen maar leuk
Ik mis de link tussen 'spuit in je heup' en 'kapper' evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maarre... waarom krijg je hem dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik krijg een prik in de slijmbeurs van mijn heup. En tot nu toe is mijn ervaringen met zulke prikken dat ik veel meer pijn heb van de naweeën van de prik dan van de klachtBovendien heb ik geen pijn aan de slijmbeurs zelf
Omdat ze - typisch voor mijquote:Op woensdag 22 december 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
Maarre... waarom krijg je hem dan?
Van de kapper was een grapjequote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat komt er daarna dan?
En wat vind je zo erg aan de kapper
Oh, vervelend, dat ze niet naar je luisteren...quote:Op woensdag 22 december 2010 10:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat ze - typisch voor mij- eigenlijk niet weten wat ik precies heb. Dus nu gaan ze maar proberen of die spuit in de slijmbeurs helpt (want die is geïrriteerd/ontstoken en daar kunnen ze iets mee
). Maar ik denk zelf dat er iets mis is met de aanhechting van een of meerdere spieren in mijn bovenbeen, en dat daardoor de slijmbeurs ontstoken is. En niet andersom.
Je kan beter eerst de oorzaak aanpakken lijkt mijquote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar als ie nu toch ontstoken is moet er toch iets aan die ontsteking gedaan worden ook?
Succes ermee
Nou bij een ontsteking lijkt me dat je niet gaat zitten zoeken naar de oorzaak maar ook gewoon die ontsteking te lijf gaat.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan beter eerst de oorzaak aanpakken lijkt mij
Maar goed iig succes Rewimo
Nja, maar als Rewimo denkt dat het door die spieren komt dat die ontsteking er zit..quote:Op woensdag 22 december 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou bij een ontsteking lijkt me dat je niet gaat zitten zoeken naar de oorzaak maar ook gewoon die ontsteking te lijf gaat.
Maar goed, goddank ben ik geen arts
Ik ook niet hèquote:Op woensdag 22 december 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
Nja, maar als Rewimo denkt dat het door die spieren komt dat die ontsteking er zit..
Maar goed, ik ben ook geen arts nee
Yups en ze slikt ook al wat af johquote:
Jij bent er alleen per ongeluk langer dan drie dagen aan blijven plakken, aan die van jou?quote:
Das mannelijkquote:
Jij mist meestal?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
Waaromwe spuiten heus niet 'zomaar raak'
Meer bedoeld als 'niet zomaar in de rondte'quote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij mist meestal?
* Rewimo nu echt weg is
Wat nou joh, frustiquote:Op woensdag 22 december 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waaromwe spuiten heus niet 'zomaar raak'
Frusti!
Nee maar diequote:Op woensdag 22 december 2010 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent er alleen per ongeluk langer dan drie dagen aan blijven plakken, aan die van jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarvoor heb ik ook gebruikt.![]()
Ik vind het vooral goed van je zusje dat ze een afweging heeft kunnen maken of ze het nog een kans zou geven of dat dit was wat het was, m.a.w. sex
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Ik rammel wel, maar dat betekent niet dat ik gefrustreerd benquote:Op woensdag 22 december 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie is hier nou de rammelaar, gij ik of?
Ja maar als je nou niet gefrustreerd was, dan kon je wat aan het gerammel doenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik rammel wel, maar dat betekent niet dat ik gefrustreerd ben
Ik BEN niet gefrustreerdquote:Op woensdag 22 december 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar als je nou niet gefrustreerd was, dan kon je wat aan het gerammel doen
Sure you're notquote:
Ja, wanneer spreken we weer af?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef Greys het volgende:
Tombo, sla hem de volgende keer op zijn muil hoor, met die eeuwige belegen rammelgrappen!
Of laat Elies het doen!
Nou dan kan je het gerammel toch oplossen?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
Rammelen is verlangen naar een kind, gefrustreerd zijn is alleen maar een tijd geen seks gehad hebben toch?
Dan ben ik niet gefrustreerd
Ik dacht iets heel andersquote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan niet goed scherpstellen blijktik zal zo wel een scherpere proberen te maken
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan kan je het gerammel toch oplossen?![]()
Gewoon je pilstrip door paracetamolletjes vervangen
Je kan ook gefrustreerd zijn omdat je een kind wil maar het niet hebt hoor, frustratie is een algemeen begrip.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
Rammelen is verlangen naar een kind, gefrustreerd zijn is alleen maar een tijd geen seks gehad hebben toch?
Dan ben ik niet gefrustreerd
Sneu he, dat er nog mannen zijn die denken dat de pil er net zo uit ziet als een paracetamolquote:
Niet alleen vandaag hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Sorry, ik ben echt heel vervelend vandaag.
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Sorry, ik ben echt heel vervelend vandaag.
Ja hey, het was toch een praktische oplossingquote:Op woensdag 22 december 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sneu he, dat er nog mannen zijn die denken dat de pil er net zo uit ziet als een paracetamol
Kerstpoepjequote:
Oh ja, I haz picture for joe, ff uppen!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
poepeschetekakkestrontjuh !![]()
wat fijn dat Muis weer in tha picture is !
i laf pictures !quote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, I haz picture for joe, ff uppen!
Ik zeg het nu toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hey, het was toch een praktische oplossing![]()
En waarom weten we niks van jouw niet-frusti zijnheid? Hé wiki!
Niet echtquote:
quote:
Hij trekt zo graag en snelquote:
t is gecompliceerd, laten we het daar op houdenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
Tombo, hejje een lekker neukertje dan?
ahwzzzzzzz das een lieve fotoquote:Op woensdag 22 december 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij trekt zo graag en snel![]()
Muis is back in business.
Chico heeft net zo lang lopen rommelen tot de Muis op het Kussen lag![]()
[ afbeelding ]
Assie maar lkkr batst danquote:Op woensdag 22 december 2010 11:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t is gecompliceerd, laten we het daar op houden
Ik vind het leuk voor jequote:Op woensdag 22 december 2010 11:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t is gecompliceerd, laten we het daar op houden
Dan lach je toch gewoon om de complicatiesquote:Op woensdag 22 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor je
Maar nu kunnen we niet meer om je seksloosheid lachen
Mja, anders kon ik opzoutenquote:
Ik ben nooit seksloos geweest hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor je
Maar nu kunnen we niet meer om je seksloosheid lachen
quote:
Welke complicatiesquote:Op woensdag 22 december 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan lach je toch gewoon om de complicaties
Oeh, dat zou mooi zijn, per ongeluk nu zwanger zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welke complicatiesIs ze al zwanger? Moet ze onder het mes?
Ja maar jij noemt dat geen complicatie lijkt mequote:Op woensdag 22 december 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, dat zou mooi zijn, per ongeluk nu zwanger zijn
Who needs officieel?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is nog niets officieel ofzo zeg
Oeh, scherpquote:Op woensdag 22 december 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar jij noemt dat geen complicatie lijkt me![]()
Dus ik vraag me af op wat voor complicaties oh-oh dan doelt?
Dat hoeft ook niet, als je maar vertelt hoe het gaat nuquote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is nog niets officieel ofzo zeg
we hadden gister een kerstdinee met de vriendengroep, en zij was daar ook, ik zou sushi maken (dat heb je volgens mij wel gezien) en zij heeft toen meegeholpen, ze houdt van sushi en van kokenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, als je maar vertelt hoe het gaat nu
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha.
JIP EET SNOEPJES.
JIP LUST NIET EENS SNOEPJES.
SeSa heeft snoepjes gevonden die Jip lust.
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we hadden gister een kerstdinee met de vriendengroep, en zij was daar ook, ik zou sushi maken (dat heb je volgens mij wel gezien) en zij heeft toen meegeholpen, ze houdt van sushi en van koken
heel gezellige avond gehad, iets teveel gedronken, geen misbruik van gemaakt
alhoewel ze wel een soort van gezegd heeft dat ze me leuk vind![]()
de dag er na samen lang in de trein gezeten naar huis, en toen zij moest overstappen op haar trein en ik op de mijne, zoentje gekregen en toen is ze weggehold
ze is vrij verlegen
Gewoon beetje contact houden en haar een keer uit vragenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
heel gezellige avond gehad, iets teveel gedronken, geen misbruik van gemaakt
alhoewel ze wel een soort van gezegd heeft dat ze me leuk vind![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
en ik heb echt lol om een foto die ik van haar gemaakt heb, ze was moe, en lag op de grond een soort van te slapen
toen heb ik een fles rum naast d'r gelegd, en een foto gemaakt
Postenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
en ik heb echt lol om een foto die ik van haar gemaakt heb, ze was moe, en lag op de grond een soort van te slapen
toen heb ik een fles rum naast d'r gelegd, en een foto gemaakt
ze moest er wel om lachenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
weet niet of ze het je in dank gaat afnemen maar het blijft "meisjes plagen=zoentjes vragen"
ik ga niet zomaar foto's van vrienden online gooien zegquote:Op woensdag 22 december 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PostenZe heb wel flinke knallers of niet?
Je kan ook gewoon in PB de foto draaien héquote:Op woensdag 22 december 2010 12:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Het gedicht. Wel even hoofd draaien.
Mijn photobucket vindt van niet. Heb 'm gedraaid en zo staat ie ook in FB, maar hier wil ie niet zo.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in PB de foto draaien hé
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:44 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mijn photobucket vindt van niet. Heb 'm gedraaid en zo staat ie ook in FB, maar hier wil ie niet zo.
door em op te metenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:51 schreef Ml-etje het volgende:
Even een noob vraag hoe weet ik welk formaat mijn laptop is aan inches?
Of gewoon ' <getal> cm in inches' bij Google intypenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
als je het wilt opmeten, met een lineaal of rolmaat de diagonaal van je scherm opmeten (alleen het scherm, niet de rand)
en het aantal cm dan delen door 2.54
oh haiquote:Op woensdag 22 december 2010 13:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of gewoon ' <getal> cm in inches' bij Google intypen
Dan is het 15 inchquote:Op woensdag 22 december 2010 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
door em op te meten
of hier te vertellen wat voor een laptop je hebt + foto 's
meeste laptops zijn 15" of 15-komma-nogwat"
als je een grote hebt (meestal nog met een numeriek gedeelte naast je normale toetsenbord) is dat 17"
(18,4 en andere rare maten komen echt weinig voor, denk niet dat je dat hebt)
als je een kleintje hebt (grofweg de maten van een a4tje) dan is het 13 inch
Wanneer is dat? Ik heb je adresquote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga nu met m'n verjaardag allemaal lekkere tapas en dingetjes maken.
* checkt wiki *quote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muis, wat een ontzettend tof en lief idee![]()
DM, wat een leuk pakket. Tapas![]()
Hebben jullie allebei een gok gedaan nog wie jullie SeSa is? Dat heb ik namelijk even gemist.
24 januari.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Ik heb je adres
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Toffe kadoos DM![]()
Ik kreeg ook een kado net !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das lief
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Toffe kadoos DM![]()
Ik kreeg ook een kado net !Ik dacht even dat je weer een sjonnepuppie had gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Dat zijn geen kado's dat zijn zware lastenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je weer een sjonnepuppie had gekregen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |