Ja, wanneer spreken we weer af?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef Greys het volgende:
Tombo, sla hem de volgende keer op zijn muil hoor, met die eeuwige belegen rammelgrappen!
Of laat Elies het doen!
Nou dan kan je het gerammel toch oplossen?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
Rammelen is verlangen naar een kind, gefrustreerd zijn is alleen maar een tijd geen seks gehad hebben toch?
Dan ben ik niet gefrustreerd
Ik dacht iets heel andersquote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan niet goed scherpstellen blijktik zal zo wel een scherpere proberen te maken
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan kan je het gerammel toch oplossen?![]()
Gewoon je pilstrip door paracetamolletjes vervangen
Je kan ook gefrustreerd zijn omdat je een kind wil maar het niet hebt hoor, frustratie is een algemeen begrip.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
Rammelen is verlangen naar een kind, gefrustreerd zijn is alleen maar een tijd geen seks gehad hebben toch?
Dan ben ik niet gefrustreerd
Sneu he, dat er nog mannen zijn die denken dat de pil er net zo uit ziet als een paracetamolquote:
Niet alleen vandaag hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Sorry, ik ben echt heel vervelend vandaag.
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Sorry, ik ben echt heel vervelend vandaag.
Ja hey, het was toch een praktische oplossingquote:Op woensdag 22 december 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sneu he, dat er nog mannen zijn die denken dat de pil er net zo uit ziet als een paracetamol
Kerstpoepjequote:
Oh ja, I haz picture for joe, ff uppen!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
poepeschetekakkestrontjuh !![]()
wat fijn dat Muis weer in tha picture is !
i laf pictures !quote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, I haz picture for joe, ff uppen!
Ik zeg het nu toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hey, het was toch een praktische oplossing![]()
En waarom weten we niks van jouw niet-frusti zijnheid? Hé wiki!
Niet echtquote:
quote:
Hij trekt zo graag en snelquote:
t is gecompliceerd, laten we het daar op houdenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
Tombo, hejje een lekker neukertje dan?
ahwzzzzzzz das een lieve fotoquote:Op woensdag 22 december 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij trekt zo graag en snel![]()
Muis is back in business.
Chico heeft net zo lang lopen rommelen tot de Muis op het Kussen lag![]()
[ afbeelding ]
Assie maar lkkr batst danquote:Op woensdag 22 december 2010 11:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t is gecompliceerd, laten we het daar op houden
Ik vind het leuk voor jequote:Op woensdag 22 december 2010 11:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t is gecompliceerd, laten we het daar op houden
Dan lach je toch gewoon om de complicatiesquote:Op woensdag 22 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor je
Maar nu kunnen we niet meer om je seksloosheid lachen
Mja, anders kon ik opzoutenquote:
Ik ben nooit seksloos geweest hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor je
Maar nu kunnen we niet meer om je seksloosheid lachen
quote:
Welke complicatiesquote:Op woensdag 22 december 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan lach je toch gewoon om de complicaties
Oeh, dat zou mooi zijn, per ongeluk nu zwanger zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welke complicatiesIs ze al zwanger? Moet ze onder het mes?
Ja maar jij noemt dat geen complicatie lijkt mequote:Op woensdag 22 december 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, dat zou mooi zijn, per ongeluk nu zwanger zijn
Who needs officieel?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is nog niets officieel ofzo zeg
Oeh, scherpquote:Op woensdag 22 december 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar jij noemt dat geen complicatie lijkt me![]()
Dus ik vraag me af op wat voor complicaties oh-oh dan doelt?
Dat hoeft ook niet, als je maar vertelt hoe het gaat nuquote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is nog niets officieel ofzo zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |