oh?quote:
Oh de lapohquote:
Huntress.quote:
quote:
Wat een beheersingquote:Op woensdag 22 december 2010 00:22 schreef Bamba het volgende:
Ik ga de brief openen die bij m'n pakje hoort. Ik denk dat ik morgenochtend samen met R. ga uitpakken
Het is geen brief, alleen m'n adresquote:Op woensdag 22 december 2010 00:22 schreef Bamba het volgende:
Ik ga de brief openen die bij m'n pakje hoort. Ik denk dat ik morgenochtend samen met R. ga uitpakken
Dapper hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:22 schreef Bamba het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is geen brief, alleen m'n adres. En een postcode van de afzender
Ik had eerst even de vrees dat BLof ook dé track van de DJ's zou worden.quote:
Buttnrquote:Op woensdag 22 december 2010 00:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had eerst even de vrees dat BLof ook dé track van de DJ's zou worden.
Zo blij dat ik dat verkeerd had!
Steigermeisje?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
spelletje van steigermeisje bijna uitgespeeld
Oeh!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is een mede Brabander! Ik heb al een vermoeden
Hello Zwab, trust Zwab (en rest)quote:
En zij jou ook?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heel, heel lang verhaal
kort gezegd, het meisje dat ik leuk vind
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA en zn sushiquote:
Nu heb ik zin in Sushi.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
kijk JJH, ik had als voorgerecht voor het kerstdinee sushi gemaakt, en ze heeft geholpen
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:34 schreef JJH het volgende:
Jij hoorde die grote kleine man ook oh-oh?
Like duhquote:
Retteketet, een tet boven een corsetquote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
overigens om alle misverstanden uit de wereld te helpen van vanmiddag, het is een tet, in een shirt, boven een corset
Hij valt mij 100% mee tot nu toe.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[..]
Like duh![]()
Ik vind Willy Wartaal vet grappig
Dat meende ik er ook al uit op te maken.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
overigens om alle misverstanden uit de wereld te helpen van vanmiddag, het is een tet, in een shirt, boven een corset
Trusten.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik moet echt gaan slapen, damn you SR
ja maar niet grappig, Willy heeft mega humorquote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij valt mij 100% mee tot nu toe.
Dennis gister trouwens ook. Lekkere spring in 't veld.Lekker enthousiast.
BLof geloof ik al?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:39 schreef oh-oh het volgende:
Maar zeker de tofste slaapgast so far![]()
Wie komt dr morgen?
Blof is bij voorbaat al bagger
Mmmmm Zwabber, lekkerrrrr!!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
kijk JJH, ik had als voorgerecht voor het kerstdinee sushi gemaakt, en ze heeft geholpen
[ afbeelding ]
I say tomorrowquote:
uhuh, ze heeft de wasabi-sesamzaadjes op de california rolls gedaan, en de surimi op de nigiriquote:Op woensdag 22 december 2010 00:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmmm Zwabber, lekkerrrrr!!!!
Heeft ze geholpen?
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef Bamba het volgende:
Ik kon me toch niet beheersen. Ik heb in m'n pakketje een lieve brief gevonden met een heerlijk Rituals pakket en een lief rond doosje met Lush zeepjes en een jelly
. De foto's komen morgen, de brief zal ik alvast hier neertikken
![]()
Beste Bamba,
Een moeilijk jaar voor jullie
Met gelukkig wel de liefde van jullie knullie
Bamba..... shame on you![]()
Nee hoor, klinkt als een heerlijk pakket!
De medicijnen werkten niet meer goed
Je bent er nu al een tijdje mee zoet
Je Sesa hoopt dat het snel onder controle is
Want dit is zeker geen kattenpis
Je suikerziekte ging niet altijd over rozen
Jullie hebben voor nu de juiste weg gekozen
Ik las dat je voor ingreep naar het ziekenhuis mag
Hopelijk kom je er weer vandaan met een lach
Is de pijn dan voorgoed verleden tijd
En ben je de herinnering eraan zo weer kwijt
Je secret Santa is niet zo veel online de laatste tijd
Dus is sommige informatie een beetje kwijt
R. () zo heet jullie zoon
Wellicht ook ooit op fok onder een kloon
Je verlanglijstje was kort maar krachtig
Ik werd ervan zowaar daadkrachtig
Je wilde graag iets om lekker te ruiken
Dit kun je daarvoor gebruiken
Voor de rest nog wat kleine dingen erbij
Ik vertel het vast het is geen klei
Je was dit jaar met de trein naar Rotterdam
De Lush winkel was waarvoor je kwam
Ben je er nu ook van in de wolken
Gaat je hoofd bij de geur niet kolken?
Ik zeg tot slot pak het nu maar uit
En ik zeg tot besluit
Geniet ervan
Groeten van je secret santa
Nou, dat klinkt goed!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, ze heeft de wasabi-sesamzaadjes op de california rolls gedaan, en de surimi op de nigiri
Ben benieuwd, klinkt wel als een heel lief pakket! En mooi gedicht.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:55 schreef Bamba het volgende:
Ik denk dat mijn secret santa Ferrari_Rood is!!![]()
![]()
Een heel mooi en lief gedicht idd! En een schot in de roos wat betreft cadeautjes!!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Ben benieuwd, klinkt wel als een heel lief pakket! En mooi gedicht.
we lijken echt bizar op elkaarquote:Op woensdag 22 december 2010 00:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt goed!![]()
Match made in heaven?
Maar hebbie weer een date dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, ze heeft de wasabi-sesamzaadjes op de california rolls gedaan, en de surimi op de nigiri
Jaquote:
Goed puntquote:Op woensdag 22 december 2010 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Slimme hond![]()
Als je m nou ook ff leert de sleutels te pakken als je de deur uit gaat
Thee met tettenquote:
Fuck yesquote:
Oooooooh, jij flexwerkt vandaag?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:01 schreef Barbaaf het volgende:
Het is altijd ergens na half twaalf. En ik moet de deur nog uit
Ik heb flexibele werktijden, dus als ik geen afspraken heb reis ik het liefst na de spits en ben ik rond 10 uur op de zaakquote:Op woensdag 22 december 2010 09:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh, jij flexwerkt vandaag?
Of heb je deze woensdag vrij? Ik dacht volgende
Zo moet je maar beginnenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef Ynske het volgende:
Zo aanwezig op locatie, dr hangen hier briefjes rond van een niveau
Bon voyagequote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb flexibele werktijden, dus als ik geen afspraken heb reis ik het liefst na de spits en ben ik rond 10 uur op de zaak. Moet er nu echt vandoor
Ja, die 2 zijn on onafscheidelijkquote:
Doet ie goedquote:
quote:
Mwahhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 22 december 2010 00:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is nog niets bevestigd maar het gaat er steeds meer op lijken
ze is vrij schuw
Ik heb een fliefde-mensen-radarquote:Op woensdag 22 december 2010 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
Oh die post had ik heul niet gezien van Zwab
Ik wilde het niet zeggenquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de koffieautomaat, even een kwartiertje aanzetten dan issie weer warm
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:31 schreef Maes het volgende:
Bambajij nieuwsgierige Brabander
Wat een mooi pakket!
Als de volgende SeSa deelnemer wakker is?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:37 schreef Rewimo het volgende:
Wanneer wordt het volgende pakket geopend?
en in the mood isquote:Op woensdag 22 december 2010 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als de volgende SeSa deelnemer wakker is?
Ja dat ze daar maar rekening mee houdenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Graag voor half 12, dan moet ik naar het ziekenhuis en ik weet niet hoe laat ik terug ben
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:43 schreef Maes het volgende:
Moet ik ergens doorgeven dat ik soms lege plekken heb tussen de geposte berichten?
Ik ben nu op mijn werk dus ik kan me voorstellen dat er iets geblocked wordt maar thuis heb ik het ook. Ik heb gister nagekeken of ik adblockers heb en die heb ik niet.
Nerds?
Dat mag heul niet van Rewimoquote:Op woensdag 22 december 2010 09:44 schreef Greys het volgende:
Ik open mijn pakketje pas vanavond als ik thuis ben
Hij is drie dagen en twee nachten gebleven, maar ze vindt hem 'alleen maar leuk'.quote:
Good for herquote:Op woensdag 22 december 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is drie dagen en twee nachten gebleven, maar ze vindt hem 'alleen maar leuk'.
En meer niet![]()
Ze is streng vandaag, ze zat ook al te bitchen over tettenpostsquote:Op woensdag 22 december 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er snel even speciale vrijstelling voor vragen denk ik
Zo iets?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef Ynske het volgende:
Zo aanwezig op locatie, dr hangen hier briefjes rond van een niveau
Wel als ik dan weer thuis benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |