quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Shawshank Redemption. Blijft een topfilm.
hoe ben je aangekomen op bestemming?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
vanochtend reed mijn trein niet... grrr weet nog steeds niet waarom..
Zo mooiquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
de trein een half uur later genomen.. die reed wel.. met vertraging.. was zelfs nog 2 minuten voor opening aanwezig..quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe ben je aangekomen op bestemming?
Morgan Freeman ook op zijn best wmb.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Winterregeling? Sneeuw?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
vanochtend reed mijn trein niet... grrr weet nog steeds niet waarom..
wel mazzel gehad danquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
de trein een half uur later genomen.. die reed wel.. met vertraging.. was zelfs nog 2 minuten voor opening aanwezig..maar wel irritant..
quote:
Ja ik geloof het welquote:
Ik kijk/luister al dagen slechts SR10quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Kut mis ik de helft van Hans Liberg
Hans Liberg is voor de ultieme muzikant.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kijk/luister al dagen slechts SR10
Die man kan met links het amerikaanse volkslied, en met rechts het engelse volkslied spelen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hans Liberg is voor de ultieme muzikant.
Die man maakt geen muziek, die man is muziek
ja en je dan laten geloven dat Mozart het geschreven heeftquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Die man kan met links het amerikaanse volkslied, en met rechts het engelse volkslied spelen.
Ik brak haast mijn vinger op de afstandbediening, met het zoeken meteenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Kut mis ik de helft van Hans Liberg
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik brak haast mijn vinger op de afstandbediening, met het zoeken meteen
Klopt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en je dan laten geloven dat Mozart het geschreven heeft
Ja ik zag hetquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja sorry, Beyonce is natuurlijk veel muzikaler
Beyonce is niets vergeleken met Britney Spears.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De jouwe is ook een lichting later natuurlijk. Misschien morgen danquote:
Interessant dat je uit mijn 'afkeer' jegens Liberg de conclusie maakt dat ik Beyoncé wel leuk zou vindenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jeweet toxic enzulksquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Beyonce is niets vergeleken met Britney Spears.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
Ik had een kaartje van JJH, met jingle bells muziek erin en het geeft licht
Ja maar omdat jij er een afkeer van hebt, wil dat niet zeggen dat wij low gaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Interessant dat je uit mijn 'afkeer' jegens Liberg de conclusie maakt dat ik Beyoncé wel leuk zou vinden.
ik kan er nooit ver naast zittenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Interessant dat je uit mijn 'afkeer' jegens Liberg de conclusie maakt dat ik Beyoncé wel leuk zou vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:
Ik denk ook niet dat ze dan op dezelfde dag bezorgd worden, maar je zit er zekers bijquote:
ook datquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar omdat jij er een afkeer van hebt, wil dat niet zeggen dat wij low gaan
Owquote:
Nee, ze werken met muilezels de laatste tijd geloof ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
De post werkt nog niet met straalvliegtuigen en jetpacks.
29 is zo oud nog niet hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef Kally het volgende:
Ik kan trouwens niet meer low, vroeger wel met limbodansen, maar ook ik word een dagje ouder
Slijmbalquote:
Als ie werkelijk zo goed zou zijn had ie het wel hoger geschopt toch? Nu kent het gros van de mensen hem toch vooral als 'die slechte cabaretier'.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook dat
Die man beheerst iedere noot van de klassieke en lichte muziek, dus hoezo low?
Nog?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef Kally het volgende:
Ik kan trouwens niet meer low, vroeger wel met limbodansen, maar ook ik word een dagje ouder
hij is geen caberatierquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als ie werkelijk zo goed zou zijn had ie het wel hoger geschopt toch? Nu kent het gros van de mensen hem toch vooral als 'die slechte cabaretier'.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou met mijn lenigheid kom ik een end hoor (zolang ze de stok niet onder de 1.90 hangen)
Nou, een beetje hyperig enzulksquote:
Hoewel ik eigenlijk dacht dat jullie het over een ander persoon haddenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zijn Wikipedia moet je helaas ongelijk geven.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:46 schreef Graseter het volgende:
"Staring at a woman's chest will lead to a longer life"
YEAH!
Niet als ze gaat zingen enzoquote:
Ja wikipedia. Ik kan er zometeen ook vanmaken dat hij een voormalig tennisprof wasquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Leuk maar die van mij is echt waar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef Rauzer het volgende:
"Sucking at a man's penis will lead to a longer life"
YEAH!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef Rauzer het volgende:
YEAH!
Voor de man of de vrouw?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef Rauzer het volgende:
YEAH!
En waarom zou je dat willenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja wikipedia. Ik kan er zometeen ook vanmaken dat hij een voormalig tennisprof was
En hoe weet je dat die van mij niet waar is?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Leuk maar die van mij is echt waar.
Om aan te gevendat Wiki niet alitjd de betrouwbaarste bron is.quote:
Ik heb op het moment geen actuele informatie over jouw seksuele voorkeur, dus die vraag kan ik helaas niet beantwoorden.quote:
Soms klopt het wel hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Om aan te geven dat Wiki niet alitjd de betrouwbaarste bron is.
Kusjequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef Kally het volgende:
Ik ga afsluiten, slaap lekker voor straks of wanneer ook
Ja alles wat wikipedia zegt is waar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef Kally het volgende:
Trustenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef Kally het volgende:
TRusten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef Kally het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat je Hans Dorrestijn bedoelde, die kerel kan ik niet uitstaan. Excuusquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja alles wat wikipedia zegt is waar.
Ik zie hem niet als cabaretier (cabaret is toch heel iets anders) maar meer als entertainer met een one man show
quote:
Als je 'm in het verkeerde gaatje stopt welquote:
Ssst!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Als je 'm in het verkeerde gaatje stopt wel.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
User op het FOK!forum, fan van PSV."quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kun je m'm originele tekst nog wel zien?
Okee, vervelendquote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er zaten 3 minuten tussen mijn Posts
Sorry bos heb een hyperbui op dit moment
Trusten en sterkte dan de komende dagen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga proberen te slapen, morgen eerst 2 uur werken, dan bezoek van vriend en dan de stad in en donderdag de uitvaart van mijn tante. Maar ben morgenavond wel even online
Ogen dicht en gaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:10 schreef iBenny het volgende:
Hoe kunnen mensen slapen in een waterbed?
Gewoon, liggen en slapen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:10 schreef iBenny het volgende:
Ik heb er niet zozeer last van. Het is alleen vervelend voor jou, dat bedoelde ikte zeggenquote:
Geen ervaring met waterbedden, lijkt mij wel prettig.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar het ligt totaal niet lekker
Dan moet je je zeebenen even opschroeven.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Gewoon zoals normaal, hoezo?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:10 schreef iBenny het volgende:
Ik mag niet giebelenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
C_a hyper. Ik stel me er veel gegiebel bij voor (en appelwangetjes
).
Ok dat snapte ikquote:Op woensdag 22 december 2010 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er niet zozeer last van. Het is alleen vervelend voor jou, dat bedoelde ikte zeggen
Dat gaat vanzelf, als ik in aanraking kom met waterquote:Op woensdag 22 december 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet je je zeebenen even opschroeven.
Weet je hoe hardquote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Snurkende honden. Bijna net zo lief als dromende honden
!
Maar veel liever dan ruftende honden.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Snurkende honden. Bijna net zo lief als dromende honden
!
Dan heb je in een nietgoed waterbed gelegenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Droogdoosquote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan heb je in een nietgoed waterbed gelegen
Tuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan een waterbed ook gewoon niet je bed zijn? Net als sommige mensen die een zacht matras heerlijk vinden en anderen een hard matras?
Er zijn dus ook welgoede waterbedden?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan heb je in een nietgoed waterbed gelegen
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn dus ook welgoede waterbedden?
Jammer! Anders was dat echt een gat in de markt geweest!quote:
oweeeequote:Op woensdag 22 december 2010 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen
Man is kwaad... 400 euro te weinig salaris gehad
Handig Rabo mobielbankierennu staptie morgen direct naar HR
maar dat klopt toch niet hopelijk?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeel erg irritant in de maand december
Kwade tank?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen
Man is kwaad... 400 euro te weinig salaris gehad
Handig Rabo mobielbankierennu staptie morgen direct naar HR
Zal wel bij salaris in Jan komenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dat klopt toch niet hopelijk?
maken ze toch wel goed
dat klopt...quote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem aan dat het niet over Hello van Lionel Ritchie gaat?
volgens mij ken ik dieniequote:Op woensdag 22 december 2010 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat klopt...
Martin Solveig & Dragonette - Hello
Dat moet je aan vrouwen overlaten.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben aan het multitasken en dat werkt niet
ik volg nu een cursus en geloof me: vrouwen kunnen dat ook nietquote:
Dan moet dat andere geslacht eens ophouden met dat te beweren.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik volg nu een cursus en geloof me: vrouwen kunnen dat ook niet
Het menselijke brein is nl niet in gesteld op multitasken
Ja inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet dat andere geslacht eens ophouden met dat te beweren.
Ik ga trouwens naar bed toe verhuizen, nog een stukje SR kijken.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet dat andere geslacht eens ophouden met dat te beweren.
Ik ga trouwens naar bed toe verhuizen, nog een stukje SR kijken.
zal ik m der ff uitrammen voor je ?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 05:12 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen,
* Crazy-M zet de ontbijttafel klaar.
[ afbeelding ]
nee hoeft nietquote:Op woensdag 22 december 2010 07:22 schreef crv het volgende:
[..]
zal ik m der ff uitrammen voor je ?
Smakelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 07:23 schreef crv het volgende:
[..]
dat ziet er prima uit
* schuift aan
terecht die extra controles,quote:Op woensdag 22 december 2010 07:26 schreef crv het volgende:
Paniek door biddende passagier
Vandaag extra snelheidscontroles
En nog even een eindsprintje op de valreep om je quota wat te verhogen![]()
hey heyquote:
Kallyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
hoe is het in den vroege ochtend ?quote:
Druk aan het werk alquote:Op woensdag 22 december 2010 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe is het in den vroege ochtend ?
ik ook al weer bijna 3 uurquote:
koffie zuipenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:21 schreef Graseter het volgende:
Ik ben moe.Zo als altijd rond deze tijd.
deed ik ook nooitquote:
Ik zou gewoon even wachten en een schuur erbij bouwen.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
deed ik ook nooit
Zucht, moest weer een silo bij bouwen
mjah ga zo 4 silos slopen en er 1 schuur neer zettenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even wachten en een schuur erbij bouwen.
Zo moeilijk is het toch niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:42 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga de heuele dag cityvillen.. misschien ga ik het dan snappen
jah heb stukje uitgebreid dus kan wat slepen enzoquote:Op woensdag 22 december 2010 09:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan niets verplaatsen, alles staat vol
Ik moet zoning permits om uit te breiden.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah heb stukje uitgebreid dus kan wat slepen enzo
heb je vanmorgen sneeuwvlokken gegevenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik moet zoning permits om uit te breiden.
Heb ook nog sneeuwvlokken, sneeuwballen en presents nodig.
jah idd, komt weer veel sneeuw aanquote:Op woensdag 22 december 2010 09:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens buienradar begint het om 13.00 te sneeuwen bij mij, tot 00.00 en dan van 02.00 tot 04.00 weer
Ik zag het, dankje.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb je vanmorgen sneeuwvlokken gegeven
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah idd, komt weer veel sneeuw aan
en wat krijg ik ...quote:
ochtendquote:
heb nog kados nodig en nog sneeuw zooiquote:
oeh, succesquote:Op woensdag 22 december 2010 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo op pad voor kerstkadootjes en snowboots
Koop anti vries dat kan rob vast waarderen.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo op pad voor kerstkadootjes en snowboots
Ik ga nog een spel kopen en 4 kleine miniatuur flesjes drankquote:Op woensdag 22 december 2010 10:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Koop anti vries dat kan rob vast waarderen.
Diesel?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga nog een spel kopen en 4 kleine miniatuur flesjes drank
hier wel ja...quote:
Nog even afwachten dan he...quote:
komt nog welquote:
nu al ?quote:
Goedgoed.quote:
Goedquote:Op woensdag 22 december 2010 10:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goedgoed.En hoe is het met Michhas?
Ik ga trouwens eens even een boterham smeren en dan wiskunde leren.
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goedgoed.En hoe is het met Michhas?
Ik ga trouwens eens even een boterham smeren en dan wiskunde leren.
Ok.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wiskunde kan je niet leren... dat moet je snappen
Klopt, ik snapte er geen ruk van.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
QFTquote:Op woensdag 22 december 2010 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En toen je hem aanzette?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:04 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer,
moest ff pc uit de fabriekshal halen.
die hoort wit te zijn ... maar dit was meer zwart
kon gelijk handen weer wassen haha
nee, moest hem openschroieven voor een kaart.quote:
En dat snap ik dan weer niet?quote:
Ah, weer wat geleerd... ben ik daar toch nog niet te oud voorquote:Op woensdag 22 december 2010 11:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Quote For Truth. Hij is het met je eens.
Ja, dat wist ik al... had Lutte me al uitgelegdquote:Op woensdag 22 december 2010 11:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
KWOOTET VOOR TROET
Geciteerd als waarheid.
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al... had Lutte me al uitgelegd
indeedquote:Op woensdag 22 december 2010 11:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Quote For Truth. Hij is het met je eens.
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:11 schreef Graseter het volgende:
Meelduk, ik keek zo in jouwnes profiel en daar staat HBO Logistiek.
Is dat een slimme vrachtwagen chauffeur?
Er zat wel een slimme vrachtwagenchauffeur bij me in de klasquote:Op woensdag 22 december 2010 11:11 schreef Graseter het volgende:
Meelduk, ik keek zo in jouwnes profiel en daar staat HBO Logistiek.
Is dat een slimme vrachtwagen chauffeur?
O nee... dan vergaat de wereld... is Mark Z zn reputatie aan gort...quote:
nee maar nu vergaat mn cityquote:Op woensdag 22 december 2010 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O nee... dan vergaat de wereld... is Mark Z zn reputatie aan gort...
ten minste als ik die scene uit die film moet geloven
jouw stad, ben je burgemeester dan?quote:
hier is het alweer gestopt...quote:Op woensdag 22 december 2010 11:17 schreef PatriQue89 het volgende:
EN HET SNEEUWT!!
Wie stuurt mij dingen op cityville, heb lles nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |