quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Shawshank Redemption. Blijft een topfilm.
hoe ben je aangekomen op bestemming?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
vanochtend reed mijn trein niet... grrr weet nog steeds niet waarom..
Zo mooiquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
de trein een half uur later genomen.. die reed wel.. met vertraging.. was zelfs nog 2 minuten voor opening aanwezig..quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe ben je aangekomen op bestemming?
Morgan Freeman ook op zijn best wmb.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Winterregeling? Sneeuw?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
vanochtend reed mijn trein niet... grrr weet nog steeds niet waarom..
wel mazzel gehad danquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
de trein een half uur later genomen.. die reed wel.. met vertraging.. was zelfs nog 2 minuten voor opening aanwezig..maar wel irritant..
quote:
Ja ik geloof het welquote:
Ik kijk/luister al dagen slechts SR10quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Kut mis ik de helft van Hans Liberg
Hans Liberg is voor de ultieme muzikant.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kijk/luister al dagen slechts SR10
Die man kan met links het amerikaanse volkslied, en met rechts het engelse volkslied spelen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hans Liberg is voor de ultieme muzikant.
Die man maakt geen muziek, die man is muziek
ja en je dan laten geloven dat Mozart het geschreven heeftquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Die man kan met links het amerikaanse volkslied, en met rechts het engelse volkslied spelen.
Ik brak haast mijn vinger op de afstandbediening, met het zoeken meteenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Kut mis ik de helft van Hans Liberg
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik brak haast mijn vinger op de afstandbediening, met het zoeken meteen
Klopt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en je dan laten geloven dat Mozart het geschreven heeft
Ja ik zag hetquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja sorry, Beyonce is natuurlijk veel muzikaler
Beyonce is niets vergeleken met Britney Spears.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De jouwe is ook een lichting later natuurlijk. Misschien morgen danquote:
Interessant dat je uit mijn 'afkeer' jegens Liberg de conclusie maakt dat ik Beyoncé wel leuk zou vindenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jeweet toxic enzulksquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Beyonce is niets vergeleken met Britney Spears.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
Ik had een kaartje van JJH, met jingle bells muziek erin en het geeft licht
Ja maar omdat jij er een afkeer van hebt, wil dat niet zeggen dat wij low gaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Interessant dat je uit mijn 'afkeer' jegens Liberg de conclusie maakt dat ik Beyoncé wel leuk zou vinden.
ik kan er nooit ver naast zittenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Interessant dat je uit mijn 'afkeer' jegens Liberg de conclusie maakt dat ik Beyoncé wel leuk zou vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |