Juist wat een dweep. Hij is nu ook druk met Keith Bakker natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij moest en zou het laten weten. En welke partij zou het toch zijn
Wtf, zo'n joker wil je toch niet in je regering?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef Tem het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-van-justitie.html
LPF flashback..soort van Herman Heinsbroekquote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Wtf, zo'n joker wil je toch niet in je regering?
http://www.nu.nl/economie(...)rde-jaarcijfers.htmlquote:Lakeman is aandeelhouder van een bedrijf dat zaken heeft gedaan met Schiphol. Hij stelt dat hij zijn zaken met Schiphol niet zijn 'primaire drijfveer' zijn om achter de luchthaven aan te gaan.
zou hij dan ook advies vragen aan zijn boulevard medewerkers?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Joh ze geilen zich op aan de PVV dan kan dit er ook nog wel bijquote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee Pieter "Het gaat om 100.000 slachtoffers!!" Lakemanquote:Op woensdag 22 december 2010 11:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Rutte, Verhagen en Wilders verongelukt?
Het is de schuld van links.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef Tem het volgende:
nog meer geweldig nieuws vandaag
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)rde-jaarcijfers.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best aantekelijk. Bovendien zou ik ze doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef ethiraseth het volgende:
Koreaanse popmuziek is de beste slechtste muziek.
Asian fetish?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Best aantekelijk. Bovendien zou ik ze doen
Ook als ik je voor ben?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Best aantekelijk. Bovendien zou ik ze doen
Nee joh, maar dit ziet er nog best ok uit.quote:
Ik ken een vrouwtje dat in de auto alleen maar bochten naar rechts durft te maken. Dus als ze naar links wil is ze even bezigquote:Op woensdag 22 december 2010 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik gleed net bijna uit de bocht met m'n auto. Ik zie links als hoofdverantwoordelijke
Je bedoeld natuurlijk schuldige, want voor beweringen als deze heb je geen bewijs nodig.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik gleed net bijna uit de bocht met m'n auto. Ik zie links als hoofdverantwoordelijke
Rutte en zijn bezuiniging?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga zo naar de AH. Als mijn saucijzenbroodje niet warm is, dan weet ik aan wie dat ligt.
Hij is weer fijn inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 12:06 schreef TomLievense het volgende:
Schandalig slecht topic weer: Cohen mogelijk rechtse Nederlander van het jaar
schuld van links natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga zo naar de AH. Als mijn saucijzenbroodje niet warm is, dan weet ik aan wie dat ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |