Truste!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:09 schreef GSbrder het volgende:
Welterusten!
Hou het aantal bans vanavond even minimaal, wordt zo leeg hier!
Qua reclame is dat geen punt. Vind het wel een aardig onderwerp maar niet zo boeiend voor een discussie op fok want dat draait hier toch nergens op uitquote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef TomLievense het volgende:
Is er hier niemand geïnteresseerd in Duurzaamheid ? Ik vind het erg jammer dat dit onderwerp niet mee leeft, het wordt tijd dat het terug komt op de agenda.![]()
Of is dit ongeoorloofde reclame?
Fokthesystem, ik begin je eigenlijk best aardig te vinden. Dat had ik nooit verwacht.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef fokthesystem het volgende:
Kerstvakantie, een rustige periode, ook op fok sc zo te zien.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Qua reclame is dat geen punt. Vind het wel een aardig onderwerp maar niet zo boeiend voor een discussie op fok want dat draait hier toch nergens op uit
Oneens, als we maar _willen_.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef du_ke het volgende:
Qua reclame is dat geen punt. Vind het wel een aardig onderwerp maar niet zo boeiend voor een discussie op fok want dat draait hier toch nergens op uit
Klopt een beetje bewuster met de wereld om je heen omgaan kan helemaal geen kwaad. Maar duurzaamheid heeft een beetje tegen zich dat het op een aantal punten een hype is geworden en dat doet soms meer kwaad dan goed.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:22 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Daar heb je helaas gelijk in. Users denken dat ik de wereld wil redden, terwijl het concept ook voor de mensen nu belangrijk kan zijn.
Dat klopt wel, er is wat sprake geweest van een overkill.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt een beetje bewuster met de wereld om je heen omgaan kan helemaal geen kwaad. Maar duurzaamheid heeft een beetje tegen zich dat het op een aantal punten een hype is geworden en dat doet soms meer kwaad dan goed.
"sloopweekend"? hoe dat zo?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoezo vakantie (afgezien van mijn sloopweekend dan)??? Wat is dat??
Bijna geen slaap..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
"sloopweekend"? hoe dat zo?
In dat geval, zeker, slaap is immers deels ieders redding en fysieke noodzaakquote:Op woensdag 22 december 2010 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bijna geen slaap..
Kan nu ook beter gaan pitten trouwens..
Eigenlijk zou chips gewoon in papieren zakken moeten zitten. De huidige verpakking bestaat uit plastic en een legering van aluminium en magnesium. Dat is onmogelijk te recyclen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oneens, als we maar _willen_.
Laten we eerst andere internetters op de hoogte stellen van 'over-verpakking' zoals chips die in bijna 50% te veel verpakking zitten. En dure verpakking zoals soep in blik , die vreemd genoeg wel de helft goedkoper is dan in zak (wel evenveel inhoud!) wat veel sneller en goedkoper te verpakken is.
Trustequote:Op woensdag 22 december 2010 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bijna geen slaap..
Kan nu ook beter gaan pitten trouwens..
Haha ja wel iets inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 00:25 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat klopt wel, er is wat sprake geweest van een overkill.
Heb idd in het geheel geen kerstvakantie. Ik lijdt aan het "nieuwe baan"-syndroom.. Een nieuwe baan waarin dec-jan-feb-mrt extreem druk zijn..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Eigenlijk zou chips gewoon in papieren zakken moeten zitten. De huidige verpakking bestaat uit plastic en een legering van aluminium en magnesium. Dat is onmogelijk te recyclen.
Trustequote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef fokthesystem het volgende:
slaapze allemaal , ik duik er ook in, en >>>>>>wooosh, weg ben ik...
Neuh moet nog wat dagen opmaken. En nu kan ik morgen lekker blijven liggen in een warm bed in plaats van balen dat ik na die wekker op een gegeven moment toch echt op moet staanquote:Op woensdag 22 december 2010 00:35 schreef TomLievense het volgende:
[..]
TrusteEn ik ga ook slapen.
Du_ke, ik hoop niet dat je speciaal vrij hebt genomen om een hele nacht te fokken. Dan moet ik je echt teleur stellen. En whiskers die maanden zijn zo voorbij.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb idd in het geheel geen kerstvakantie. Ik lijdt aan het "nieuwe baan"-syndroom.. Een nieuwe baan waarin dec-jan-feb-mrt extreem druk zijn..
En inderdaad is met dubbel A.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Lijdt is inderdad met een lange ij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |