"Ja, leuk. Koffie. Maar je staat niet op mijn lijstje. Wanneer ga je terug naar Malta?"quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had nou toch maar met haar afgesproken. Had je het allemaal geweten.
Ga je er ook een scriptie over schrijven zoals die amerikaanse?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik houd prestatielijsten bij, cijfers van 0 tot 10 en of ik nog een keer wil of niet
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ja, leuk. Koffie. Maar je staat niet op mijn lijstje. Wanneer ga je terug naar Malta?"
Ik drink heul geen koffiequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ja, leuk. Koffie. Maar je staat niet op mijn lijstje. Wanneer ga je terug naar Malta?"
Nee, dat is freakyquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je er ook een scriptie over schrijven zoals die amerikaanse?
Ga jij nu ook al gemeen doen?quote:
Werk aan je versierskills man! Zo'n uitspraak had je prima kunnen pareren met een "ik zal je eens een reden geven om mij aan je lijstje toe te voegen!".quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Barbusse het volgende:
ik vond t wel geinig eigenlijkquote:
Zou wel grappig teruglezen zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vond t wel geinig eigenlijkwilde dat ik zoiets bij had gehouden
Als mijn versierskills niet goed genoeg zijn voor haar, is zij niet goed genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werk aan je versierskills man! Zo'n uitspraak had je prima kunnen pareren met een "ik zal je eens een reden geven om mij aan je lijstje toe te voegen!".
Zo!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als mijn versierskills niet goed genoeg zijn voor haar, is zij niet goed genoeg voor mij.
Nee, eigenlijk nietquote:
Daarom en handig als iemand anders haar aan t versieren is "hey dude, check hier een review"quote:
roep jij dan eens een datum, wil jou weleens zienquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op de een of andere manier krijgt men het overigens altijd voor elkaar om meets te houden als ik al iets heb. Nooit in de saaie weekenden waarin me stierlijk verveel
Hmmm... Stel jij hebt net toevallig een slechte ervaring, dan wil niemand haar meerquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom en handig als iemand anders haar aan t versieren is "hey dude, check hier een review"
Wil je dat echt weten ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef -Engel- het volgende:
nou moe....krijg ik een stackoverflow.... wTF is dat?
Nu kan in je niet kriebelenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op de een of andere manier krijgt men het overigens altijd voor elkaar om meets te houden als ik al iets heb. Nooit in de saaie weekenden waarin me stierlijk verveel
Dat is dan haar eigen schuld, had ze maar beter haar best moeten doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Stel jij hebt net toevallig een slechte ervaring, dan wil niemand haar meer
oohquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef Yuki het volgende:
Double chocolate brownie
Niet zelf mogen eten
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan haar eigen schuld, had ze maar beter haar best moeten doen
[..]
oohzelf gemaakt?
Ik zou er niet teveel van verwachtenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
roep jij dan eens een datum, wil jou weleens zien![]()
mag ik komen proeven ?quote:
zo lang?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel van verwachten![]()
Maar ik weet vrij zeker dat ik 12 februari wel kan
Wat veel erger is: ik kan niet gekriebeld worden nu!quote:
Ik mag er zelf niet van eten, en dat is met een reden.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat veel erger is: ik kan niet gekriebeld worden nu!
Er staan voor mijn doen de komende tijd nogal wat zaterdagen al vast ja. En verder werkt het programma van PSV niet echt meequote:
waarom nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik mag er zelf niet van eten, en dat is met een reden.
Nee dus
Dan hoop ik voor je dat jij niet tegenvalt, anders heb je een bad review aan je broek hangenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan haar eigen schuld, had ze maar beter haar best moeten doen
[..]
oohzelf gemaakt?
PSVquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er staan voor mijn doen de komende tijd nogal wat zaterdagen al vast ja. En verder werkt het programma van PSV niet echt mee
Collega gaan vrijdag om 6 uur opstaan om mijn dienst te kunnen draaien. Hij wil verse brownie als tegenprestatiequote:
turn offquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er staan voor mijn doen de komende tijd nogal wat zaterdagen al vast ja. En verder werkt het programma van PSV niet echt mee
Juppers.quote:
Een computer programma slaat tijdelijke gegevens ( bv van functieaanroepen) op, op een stukje geheugen dat bij het draaiende programma hoort.. de stack.quote:
Mag een mens ook eens een hobby hebbenquote:
een leuke wel jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mag een mens ook eens een hobby hebben
Dat zeg ik ook altijd tegen m'n moeder maar volgens mij wil ze het gewoon niet snappenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Een computer programma slaat tijdelijke gegevens ( bv van functieaanroepen) op, op een stukje geheugen dat bij het draaiende programma hoort.. de stack.
Maar deze heeft een beperkte grootte ( en groeit in de richting van de eigenlijke machine code van het programma)
Als deze dus te vol raakt en de code van het programma dreigt te overschrijven dan krijg je een stack overflow foutmelding.
Meestal door een slecht geschreven recursieve functie in een programma
hehehe de nieuwe lay-out is dus gewoon baggerquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Een computer programma slaat tijdelijke gegevens ( bv van functieaanroepen) op, op een stukje geheugen dat bij het draaiende programma hoort.. de stack.
Maar deze heeft een beperkte grootte ( en groeit in de richting van de eigenlijke machine code van het programma)
Als deze dus te vol raakt en de code van het programma dreigt te overschrijven dan krijg je een stack overflow foutmelding.
Meestal door een slecht geschreven recursieve functie in een programma
daar kan je maar op 1 manier achter komenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat jij niet tegenvalt, anders heb je een bad review aan je broek hangen
Dat weet ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar kan je maar op 1 manier achter komen
maar ik mocht er nog eentje proevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Collega gaan vrijdag om 6 uur opstaan om mijn dienst te kunnen draaien. Hij wil verse brownie als tegenprestatie
Eerlijk is eerlijk, het is de afgelopen jaren niet echt leuk om naar te kijken meer doorgaansquote:
Had je de vorige keer maar moeten komenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar ik mocht er nog eentje proeven
toen kon ik toch nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Had je de vorige keer maar moeten komen
Als je dat zo neer pleurt ziet het er idd enigzins dubieus uit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:36 schreef Yuki het volgende:
Wijd open, ik sta
Wijd open, ik sta
Wijd open voor je klaar
Blof is raar
photoshop?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef PeuRac het volgende:
shit, hoe kan je ook alweer snel bulk foto's verkleinen?
doe eens liefquote:
jaaaaa maar dat zijn toch niet yuki's browniesquote:
No offence, maar ik prefereer de brownies van Oonk boven alle andere brownies op de wereldquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
doe eens lief
[..]
jaaaaa maar dat zijn toch niet yuki's brownies![]()
de bakker heeft wel hele lekkere cinnamon rolls
Ik mag geen brownie eten, ik kan niet lief zijn nuquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
doe eens lief
[..]
jaaaaa maar dat zijn toch niet yuki's brownies![]()
de bakker heeft wel hele lekkere cinnamon rolls
Je moet toch zeker proevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik mag geen brownie eten, ik kan niet lief zijn nu
dat excuus heb ik ook altijdquote:
Oonk?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
No offence, maar ik prefereer de brownies van Oonk boven alle andere brownies op de wereld
moet ik t helemaal downloadenquote:
Met de Image Resizer powertoy bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef PeuRac het volgende:
shit, hoe kan je ook alweer snel bulk foto's verkleinen?
Die zit bij jou in de buurt?quote:
Prima excuusje tochquote:
Oh, is het een vormpje?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar dan gaat ie stuk voor ik 'm kan geven
Tron Legacy? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:42 schreef Barbusse het volgende:
Tron Legacy soundtrack van Daft Punk
Ik vind die zangeres zo'n stoer wijfquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:42 schreef Barbusse het volgende:
Tron Legacy soundtrack van Daft Punk
Die ken ik zelfsquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
No offence, maar ik prefereer de brownies van Oonk boven alle andere brownies op de wereld
Oh wacht, ik zit met de verkeerde band in m'n hoofdquote:
super!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Met de Image Resizer powertoy bijvoorbeeld.
http://www.microsoft.com/(...)oys/xppowertoys.mspx
19 december hier in première gegaan. In 3Dquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tron Legacy? Heb ik iets gemist?
Ik zou het gewoon meteen in blokjes snijden en dan stiekem een of twee proevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het ziet er zo raar uit he, een blokje eruit
jeff bridgesquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
19 december hier in première gegaan. In 3D
mn buurjongen heet zoquote:
In 1 stuk neemt makkelijker meequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon meteen in blokjes snijden en dan stiekem een of twee proeven
Fucking hell, ik leef echt onder een steen somsquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
19 december hier in première gegaan. In 3D
Oh, kan heel goed... Weet niet of hij een zoon heeft. Ze hebben meerdere vestigingen trouwens, volgens mij ook in Hengelo en Borne (?). Iig twee in Enschede.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn buurjongen heet zohij zit nu alleen in Zuid Amerika, dus kan em niet vragen of die familie is. Zal wel, hij komt ook bij jou uit de buurt
Yupquote:
Ja, schandalig dat je de premieres op Malta niet in de gaten houdtquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fucking hell, ik leef echt onder een steen soms
ik weet niet wat z'n pa doet, ik weet alleen dat hij geen Nederlans kanquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, kan heel goed... Weet niet of hij een zoon heeft. Ze hebben meerdere vestigingen trouwens, volgens mij ook in Hengelo en Borne (?). Iig twee in Enschede.
ik zag in de trailer dat ze hem hadden verjongdquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
YupHij is alleen niet erg duderig in deze film
Ik krijg morgen een stukje van 'mquote:
truste grrrutjequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, ik ging vroeg naar bed om nog wat te lezen en slaap in te halen.
![]()
Have fun en slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, ik ging vroeg naar bed om nog wat te lezen en slaap in te halen.
![]()
Dan is 't niet de zoon vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet niet wat z'n pa doet, ik weet alleen dat hij geen Nederlans kan
Die is ook vetquote:
Oh, dat moet vol te houden zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg morgen een stukje van 'm
Ik eet me zometeen toch vol met mijn warme maaltijd... Ben een beetje laat vandaag
hij heeft een verschrikkelijk accentquote:
Onder andere jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zag in de trailer dat ze hem hadden verjongd
Nou ja, wat is verschrikkelijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij heeft een verschrikkelijk accent
Ik vond hem in ieder geval erg goedquote:
David Fincherquote:
daarom, leert ze wel afquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoor ik niets van met een piemel in je mond
Goed punt! Met een piemel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is geen Achterhoeksquote:
Jij zou toch moeten weten dat het zo goed als hetzelfde is.quote:
Ik hoor mijn vader en moeder vanaf hier lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zou toch moeten weten dat het zo goed als hetzelfde is.
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoor mijn vader en moeder vanaf hier lachen
Als je ruzie wil met mn oma moet je dat tegen haar zeggenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zou toch moeten weten dat het zo goed als hetzelfde is.
Oud Twents en Achterhoeks misschien niet. Maar qua accenten zit er weinig verschil in. Beide Niedersaksisch.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je ruzie wil met mn oma moet je dat tegen haar zeggen
Mijn moeder komt uit Enschede, en mijn vader woont sinds zijn 8e in de Achterhoek. Volgens hen zijn het twee verschillende wereldenquote:
Mijn ouders dus ook, moeder geboren en getogen in Enschede, mn vader in Groenloquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn moeder komt uit Enschede, en mijn vader woont sinds zijn 8e in de Achterhoek. Volgens hen zijn het twee verschillende werelden
Ach, onzin. Tegenwoordig al helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn moeder komt uit Enschede, en mijn vader woont sinds zijn 8e in de Achterhoek. Volgens hen zijn het twee verschillende werelden
Groenlo!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn ouders dus ook, moeder geboren en getogen in Enschede, mn vader in Groenlo
Je hebt gelijk hoor. Maar leg dat hen maar eens uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, onzin. Tegenwoordig al helemaal niet meer.
De 'r' is vaak wel anders.
mijn opa en oma spraken altijd totaal anders dan mijn omaquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, onzin. Tegenwoordig al helemaal niet meer.
De 'r' is vaak wel anders.
Die moeite ga ik niet doen. Helemaal niet na de discussie met m'n opa laatstquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groenlo!![]()
[..]
Je hebt gelijk hoor. Maar leg dat hen maar eens uit
Grollequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groenlo!![]()
[..]
Je hebt gelijk hoor. Maar leg dat hen maar eens uit
Welk deel van tegenwoordig heb jij niet begrepen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn opa en oma spraken altijd totaal anders dan mijn oma(spraken want heb ze al 3 jaar niet meer gezien/sproken).
Had ik genegeerdquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk deel van tegenwoordig heb jij niet begrepen?
Heel verstandig, ik begin er ook niet meer aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moeite ga ik niet doen. Helemaal niet na de discussie met m'n opa laatstIk heb 'm maar gelijk gegeven om er vanaf te zijn.
Zo blijf ik Grolle een dorp noemenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heel verstandig, ik begin er ook niet meer aan.
Ik ging daar vroeger altijd uitquote:
Sowieso mijn opa niet, half doof en zo eigenwijs als de pest. Hij is serieus nog erger dan ik benquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heel verstandig, ik begin er ook niet meer aan.
CIty Lidoquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ging daar vroeger altijd uit![]()
Grolschquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo blijf ik Grolle een dorp noemen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mn hele familie heeft er ooit wel een baantje gehad, behalve mn paquote:
jij ken de Radstake ook welquote:
Mijn pa werkt er nogquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn hele familie heeft er ooit wel een baantje gehad, behalve mn pa
quote:
Bestaat niet meerquote:
Aber naturlichquote:
Waar komjij vandaan dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bestaat niet meerPamPam ook niet meer
Wait, whuuuud???quote:
Waar kom jij vandaan dan?quote:
Heb ik ook echt te veel tijd rondgebrachtquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aber naturlich
Daar kwam ik zeer regelmatig! Laatste keer met 't Benefiet voor Amsterdam-Dakar, AC/Dixie
Ik ook, vakantiewerkquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn hele familie heeft er ooit wel een baantje gehad, behalve mn pa
vreetzakquote:
Alle mutsen gingen naar Lido, wij naar PamPamquote:
Hengstenbal!quote:
Epsequote:
hehequote:
Damn....and I missed you?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alle mutsen gingen naar Lido, wij naar PamPam
quote:
Lido is niet dicht toch? Mn oma woont er zowat boven, zal t dr eens vragenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bestaat niet meerPamPam ook niet meer
De paardenstalquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan dan?
[..]
Heb ik ook echt te veel tijd rondgebracht
quote:
Sorry, jeugdsentimentquote:
Ik durf dat nooit uit te leggen, klinkt zo kansloosquote:
quote:
Ik dacht dat 't dicht was...mijn zus zei eens zoiets...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lido is niet dicht toch? Mn oma woont er zowat boven, zal t dr eens vragen
quote:
Is het ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik durf dat nooit uit te leggen, klinkt zo kansloos
5ive en de Spice Girls hierquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Mijn jeugdsentiment bestaat uit cassettebandjes, de Hitkrant, Take That en britpop
Deze tijd is beterquote:
Het is af en aan open en dicht, er zijn/waren veel vechtpartijenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't dicht was...mijn zus zei eens zoiets...
En de Duitse Bravo en het Engelse Smash Hits en de Bigquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
5ive en de Spice Girls hier![]()
Uiteraard ook de HitKrant, gekocht van mijn zakgeld want ik mocht geen abonnement
Bravo!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de Duitse Bravo en het Engelse Smash Hits en de Big
klopt, zou er nog wel eens gewoon willen kijken een avondjequote:
Ik zou best wat dingen van vroegah weer willen doen...quote:
Het is nog steeds een paardenstalquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, zou er nog wel eens gewoon willen kijken een avondjeik durf te wedden dat er niks is veranderd
Niks uitleggen, pils zoep'n!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik durf dat nooit uit te leggen, klinkt zo kansloos
Ik zou wat dingen over willen doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou best wat dingen van vroegah weer willen doen...
En waarom lach jij mij uit?quote:
Ook datquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou wat dingen over willen doen
ik doelde op beidequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is nog steeds een paardenstalOh, je bedoelt de Stake zelf? Nee, denk ik niet
Like what?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou best wat dingen van vroegah weer willen doen...
enquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik doelde op beide![]()
"ff brommers kieken"
Tussen het hooiquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik doelde op beide![]()
"ff brommers kieken"
Dat je naar dezelfde tenten ging als de rest uit het oosten, is lachen van herkenning, zou je nooit uitlachenquote:
Hele avonden Stake, frituren na de tijd. De concerten met m'n ex. Pffiewquote:
Haha ja echt hequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat je naar dezelfde tenten ging als de rest uit het oosten, is lachen van herkenning, zou je nooit uitlachen
Daar woonden we vlak bijquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen het hooi
Godver, nu heb ik Jovink in m'n hoofd
Het zijn nog steeds heldenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar woonden we vlak bijze kwamen altijd tanken bij t tankstation waar ik werkte
Ik ging ook naar de Achterhoek Arena trouwensquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hele avonden Stake, frituren na de tijd. De concerten met m'n ex. Pffiew
wat zit daar dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:18 schreef Barbusse het volgende:
Maar tegenwoordig is Lichtenvoorde the place to be![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:18 schreef Barbusse het volgende:
Lievelde! Want, Zwarte Crossquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:18 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hele avonden Stake, frituren na de tijd. De concerten met m'n ex. Pffiew
Benny, geweldige kerelquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds heldenNet als Benny met z'n Normaal
AKG dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging ook naar de Achterhoek Arena trouwens
Daar ben ik dus nog nooit geweestquote:
Niks, behalve een scholengemeenschap. Ergo: jailbaitquote:
Die ken ik nietquote:
Ik moet eerlijk zeggen, dat je dan geen echte achterhoeker bentquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar ben ik dus nog nooit geweest
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks, behalve een scholengemeenschap. Ergo: jailbait
Wat/waar is/was het dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, dat je dan geen echte achterhoeker bent
Maar jij komt uit Epse, en we hebben nog nooit gezoend in de PamPamquote:
Duuuude...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar ben ik dus nog nooit geweest
Nou ja, weten we dat wel zeker?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij komt uit Epse, en we hebben nog nooit gezoend in de PamPam
nope, nooit geweestquote:
Lievelde/Lichtenvoordequote:
Trust me, I would have remebered youquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, weten we dat wel zeker?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trust me, I would have remebered you
aha, wanneer is t weer?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lievelde/Lichtenvoorde
Grootste betaalde muziekfestival van Nederland
Yup.quote:
Leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup.Wel lang geleden alleen...2003 geloof ik
Pics?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat weet je niet, ik zag er heel anders uit toen.
Toen jij uitging moesten wij allemaal nog voor het donker binnen zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat weet je niet, ik zag er heel anders uit toen.
ben je geen sneeuwballen gooien?quote:
Wrom?quote:
quote:
Barb nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:25 schreef rival het volgende:
[..]
Toen jij uitging moesten wij allemaal nog voor het donker binnen zijn
die in je FoBo dan?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:25 schreef rival het volgende:
[..]
Gedraag je, snotkindquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:25 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn toch niet zo oudquote:
aah, help me tzt maar herinneren dan, dat ga ik vergetenquote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, help me tzt maar herinneren dan, dat ga ik vergeten
Agendaquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, help me tzt maar herinneren dan, dat ga ik vergeten
Opgegroeid in de Achterhoek, daarna bij de marine gegaan. Fucked for life, I tell ya. Age has nothing to do with it.quote:
je lijkt er zo jongquote:
quote:
I know what women wantquote:
En bieren in Kras en Bar700quote:
Daar heb ik een Samzz voorquote:
Oudquote:
quote:
Jaren '30 is ook vintagequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
wij zijn niet oud, hooguit vintage
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik heb mn huisgenoten bekogeld met 4 man van 18 hoog (ze stonden in t parkje achter de flat)quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die vieze bruine koude drap hier? nee dank je
Met ervaringquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klassiekers? Oldtimers? Mensen met 3 midlifecrises achter de rug?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jij was toch 25, geen 12?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb mn huisgenoten bekogeld met 4 man van 18 hoog (ze stonden in t parkje achter de flat)
Dat had ik al op mijn 10equote:Op dinsdag 21 december 2010 22:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klassiekers? Oldtimers? Mensen met 3 midlifecrises achter de rug?
Wil ik bijna zeggen, wat een goede antwoorden hebben jullie steeds...quote:
Dat is wat dus?quote:
quote:
Geweldigquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar jong van geest
in de zomer moet je ook niet binnen t bereik van de brandslang gaan zonnen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef rival het volgende:
[..]
Wil ik bijna zeggen, wat een goede antwoorden hebben jullie steeds...
Maarja daar hebben jullie al jaren over na kunnen denken
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Missboefje is een jong piece of..
met jong van geest bedoel je dus eigenlijk gewoon kinderachtigquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar jong van geest
hot assquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Missboefje is een jong piece of..
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geweldig
Ik doe dat soort dingen ook
Het is een gave he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb de jaren niet nadenkend doorgebracht hoor
Gewoon lekker doen waar je zin in hebt, dat is levenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar jong van geest
Barshenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als een vriend van me en ik thuis zijn en dat soort dingen zien, gaat het altijd mis
wij komen ook altijd met souvenirs terug van studentenfeestjes
Dat mag jij vinden, ik vind het gewoon heerijk om me te laten gaan en er is serieus nog nooit iemand kwaad geworden. In het ergste geval kwam er iemand met een emmer water omhoog, nou prima, die mogen ze dan leeg gooienquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met jong van geest bedoel je dus eigenlijk gewoon kinderachtig
Verklaar u nader?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb praktisch alles weggehaald
en toen rende je snel naar binnen om het op fok te zetten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb mn huisgenoten bekogeld met 4 man van 18 hoog (ze stonden in t parkje achter de flat)
welke flat woon je ook alweer?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, ik vind het gewoon heerijk om me te laten gaan en er is serieus nog nooit iemand kwaad geworden. In het ergste geval kwam er iemand met een emmer water omhoog, nou prima, die mogen ze dan leeg gooien
Dat doet me denken aan de watergevechten in de zomer en sneeuwgevechten in de winter op mn oude stalquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, ik vind het gewoon heerijk om me te laten gaan en er is serieus nog nooit iemand kwaad geworden. In het ergste geval kwam er iemand met een emmer water omhoog, nou prima, die mogen ze dan leeg gooien
Mooi is dat hequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
BarshenIk weet niks van trommels of trommelstokken af... echt heeeeeeeeeeeul niet
M'n opa die mij en m'n broer en zus leerde hoe je natte watjes door een buis van het balkon moest blazenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de watergevechten in de zomer en sneeuwgevechten in de winter op mn oude stal
heerlijk is datquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de watergevechten in de zomer en sneeuwgevechten in de winter op mn oude stal
De gelequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
welke flat woon je ook alweer?
quote:
Ik ruil het meestal voor bier.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi is dat hewe hebben echt van alles hier staan
zwaailampen, verkeersborden, glazen, klok, etc
wat precies?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n opa die mij en m'n broer en zus leerde hoe je natte watjes door een buis van het balkon moest blazen
Oja, een vriendin van me woonde op de begande grond/eerste verdieping. Was een keer iemand naar beneden gesprongen en aan haar kant neergekomenquote:
Lekker kêk doen dus, zolang je haar maar flink kort ende pittig geknipt is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:38 schreef rival het volgende:
Gewoon lekker doen waar je zin in hebt, dat is leven
Voor ons zijn het herinneringen aan mooie nachtenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ruil het meestal voor bier.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |