quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef Swomp het volgende:
broek af, tetten bloot, hollandse hoeren !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had er zin in.![]()
Gerard in de nacht en ik ben erbijquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee, moe. Daarbij pak ik liever de Graveyard van Gerard morgen mee.
Doorhalen man, jij was tof gisterennacht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Donderdag komen ze ketel schoonmaken tussen half 9 en 12.. zucht of doortrekken of geen graveyard
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Koele jasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had er zin in..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
niet toevallig een lijntje speed in huis?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Donderdag komen ze ketel schoonmaken tussen half 9 en 12.. zucht of doortrekken of geen graveyard
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Snowboarden of skieen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had er zin in.Hitradio 3.
Ik hoorde hem in de auto.quote:
jij denkt dat ik een concert van ralph wil horen>?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof wij ook maar iets horen van die concertenDus /care
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |