Wat wil je aanvragen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Maar hij komt wel langs? Of is dat ook niet zeker?
whehequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik mijn eigen kerstkaartjes nog op de bus moet doen. Zoals elk jaar, vrij laat
HEY Joe! (Jimmy Hendrix)quote:
iig erna in de Top SRquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Maar hij komt wel langs? Of is dat ook niet zeker?
f5+ open nieuw deel knopquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
Zet je ze van te voren klaar ofzo, Dago?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
Zet je ze van te voren klaar ofzo, Dago?
Nee, ik post ze gewoon.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
Dago, je aast nu echt wel hard op die lapo's
en dat laatste doet ie in luttele milliseconden natuurlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar als ik F5 dan staat er open nieuw deel, hoef ik alleen nog nr. te veranderen en titel erin te verzinnen.
Geloof je het zelfquote:
keiharde faal idd, te gretigquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
doet die Dago zo zijn best....heeft ie de TT fout
Daft Punk is playing AT my house!![]()
![]()
Oepsquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
doet die Dago zo zijn best....heeft ie de TT fout
Daft Punk is playing AT my house!![]()
![]()
Dat dus...quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef Kanariegeel het volgende:
Krezip
Ik was blij dat ze stopten, eindelijk van die herrie af. Maar ze draaien het nog net zovaak als toen ze nog bij elkaar waren. En dan Jacqueline ook nog eens erbij![]()
Tyf nou maar gewoon op met je irritant kutgedragquote:
ditquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef Kanariegeel het volgende:
Krezip
Ik was blij dat ze stopten, eindelijk van die herrie af. Maar ze draaien het nog net zovaak als toen ze nog bij elkaar waren. En dan Jacqueline ook nog eens erbij![]()
Eensch!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef Kanariegeel het volgende:
Krezip
Wat ju segt ben ju sellufquote:
wat een kutopmerkingquote:
ik ging toen naar krezip en een week later naar JVT, maar vriendin met wie ik ging kon maar één van die keren, dus krezipkaartrjes verkocht met het idee 'oh die zien we nog wel eens'. Was het ineens de laatste clubtour.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef Kanariegeel het volgende:
Krezip
quote:
tja, Naatje kan zijn titel FaalHaas2010 wel vergeten....quote:
Dagoduck ook hequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Wordle van het vorige topic
hoe maak je dat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
IK STA ER IN!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, hoe ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
dat zusje van die zangeres is lekker!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:25 schreef Krambo het volgende:
Ik heb Krezip vorig jaar op PP gezien, viel me niet eens tegen live.
(al was ik niet meer helemaal nuchter, zal ook wel wat gescheeld hebben)
Het vorige topic? Daar heb ik misschien 4 x gepost ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
bij mijn naam staat geen puntquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Waar sta ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Zo leuk als je jezelf er tussen ziet staanquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Hele topic op 1 paginaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe maak je dat?
en wat ben ik groot
Beter dan die Ralph Mackenbagh ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Van de Jeugd van Tegenwoordig
Cola & AZ staan erin door mijn ondertitelquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beter dan die Ralph Mackenbagh ofzo
MIJN signaturequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:27 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe groter hoe meer gebruikt he![]()
"Long" is zo groot, komt dat vandaan?
Hoe maak je die ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:27 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe groter hoe meer gebruikt he![]()
"Long" is zo groot, komt dat vandaan?
gaat koptelefoonconcert van ralph niet meer door?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beter dan die Ralph Mackenbagh ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |