hallo terug!quote:
Langezwaag?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:41 schreef Miam het volgende:
[..]
in een gat tussen heerenveen en gorredijk.jawel jawel
Als iedereen aardig tegen elkaar doet, dan is de sfeer goed!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
HELAHOLAHELAHOLA
IK HEB EEN VRAAG VOOR JULLIE, HOE GOED KAN EEN SFEER ZIJN?
(voor 3rdrock, anderen mogen ook antwoorden)
Arme jijquote:
Coca Cola Chicks, the best onesquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:43 schreef 3rdRock het volgende:
ik zie geen cocacolachicks op de stream!
ja daar ergens, maar wel buiten het dorp. meer richting heerenveen.quote:
Jij woont in Heereveen itself?quote:
Lees ff de topics terug , ben je helemaal op de hoogtequote:Op dinsdag 21 december 2010 18:42 schreef kreuk050 het volgende:
Leuk dat 3fm request, nu was mijn plan om es te gaan kijken vrijdagavond.
Iemand al geweest? Hoe is het met de drukte? Weet iemand hoe laat het eindconcert begint en wie er optreden? Dacht Blof, Borsato en GBTTZ?
SC HEERENVEEN JONGUHHHHquote:
zomg, daar traint de SC toch ook wel eens?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:43 schreef Miam het volgende:
[..]
ja daar ergens, maar wel buiten het dorp. meer richting heerenveen.
quote:
quote:
Aan statiegeldquote:
ja regelmatig, ga er wel eens kijken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef alors het volgende:
[..]
zomg, daar traint de SC toch ook wel eens?
We sturen nog wel wat bloemen vanuit Amsterdam.quote:
epischquote:
28500quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef heloef het volgende:
Een ton statiegeld hoeveel flessen zijn dat?
Dank je.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aan statiegeld
456.000 flessen
dan moet ik ff gaan kijken welke vraag je daar stelde. moment!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
maar, 3rdrock, kan jij de vraag beantwoorden die ik in de lapo stelde?
456000quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef heloef het volgende:
Een ton statiegeld hoeveel flessen zijn dat?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:45 schreef TheGloaming het volgende:
Huh die stond er niet bij bij het aanvragen![]()
Heb toen maar Bad aangevraagd.
ja grote vriend :p Ga ff alle topics teruglezen, haha. Kan je me geen linkje geven svp?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
Lees ff de topics terug , ben je helemaal op de hoogte
Wat nou een hekel aan U2quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef Miam het volgende:
ik heb een hekelt aan u2. maar deze is goed hoor.
¤4 per fles?quote:
ik wee twaar je op doelt, maari k kan er niet op op komen.....maar Wim Helsen is koning!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet ik ff gaan kijken welke vraag je daar stelde. moment!
Maar 42 topicsquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
TERING wat veel topics gemist.
Ik ontvang geen 101tv hier dus hopen dat stream normaal doet.
sorry schat.quote:
tja, wie er heen wil moet pijn lijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
ja grote vriend :p Ga ff alle topics teruglezen, haha. Kan je me geen linkje geven svp?
quote:Trending topics: #bestjonasmemories , #dearex , #ihavenorespect , Lunar ,
Solstice , Christmas Eve , Magnolia Shorty , WikiLeaks App , Burley , Living Doll
Was het maar zo.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:47 schreef iBenny het volgende:
Oke, Living Doll is nu ook wereldwijd Trending Topic
[..]
Wat dacht je van 3fm.nl?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
ja grote vriend :p Ga ff alle topics teruglezen, haha. Kan je me geen linkje geven svp?
DAT IS CORRECTquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wee twaar je op doelt, maari k kan er niet op op komen.....maar Wim Helsen is koning!
was het niet SUPERGOED ofzo?
Jaja dankzij onze Gerard!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:47 schreef iBenny het volgende:
Oke, Living Doll is nu ook wereldwijd Trending Topic
[..]
Foutje moet kunnen baas, Drommels drommels drommels!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik deed verkeerddeed gedeeld door, maar moest keer 4 zijn
Vrijdag... vanaf een uur of 3 denk ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:47 schreef kreuk050 het volgende:
SVP INFO EINDCONCERT SR in dit geflipte lopende topic
RTL Boulevardquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:47 schreef JaneDoe het volgende:
zo live het glazen huis verbonden met rtl boulevard
HANSquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen ben ik al sinds het PSB alarm net aan het zoeken op mijn oude laptop naar het klassieke PSB-Alarm plaatje.
"HET PSB ALARM GAAT - Sluit deuren en ramen, zet radio aan,ga uit je dak"
Het staat zo online.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |