quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:22 schreef Curiosity het volgende:
Een vreetpakket heb ik gehad, nootjes, chocolade, spekkies enz enz en nog een tas met 3 flessen drank.
Ik ookquote:
Een fles Grande Orange, schenk Advocaat en Bolska Caramel likeur.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik ookMaar volgens mij met het thema tappas. Met zo'n 3 vaks-tappas-schaaltje, (ingeblikte)olijven, foccacia brood, brooddipper en meer van dat soort spul. Ook nog een kookboek
![]()
Wat voor flessen drank had je Curio? Witte wijn, Champagne en Prosecco?
Zo, da's een mooiequote:Op donderdag 23 december 2010 22:04 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ik heb zojuist deze gekregen!
[ afbeelding ]
Wat is een vleespakket?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:05 schreef Curiosity het volgende:
Man heeft een vleespakket gekregen, ik krijg de mijne maandag.
Ja dat snap ik.. Dan vraag ik het nog een keer.. Wat zit er IN een vleespakket? Wat moet ik me daar qua inhoudt bij voorstellen? Rauw vlees in een doos? Worsten?quote:
Er zit in, pond biefstuk, pond varkenshaas, 2 kiprollades, pondje kipfilet met kruiden en een kerststol met roomboter.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:39 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.. Dan vraag ik het nog een keer.. Wat zit er IN een vleespakket? Wat moet ik me daar qua inhoudt bij voorstellen? Rauw vlees in een doos? Worsten?
Wel een fijn pakket! Zou mij ook wel wat lijkenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:57 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Er zit in, pond biefstuk, pond varkenshaas, 2 kiprollades, pondje kipfilet met kruiden en een kerststol met roomboter.
( allemaal vers afgeleverd door de slager en diezelfde middag nog mee te nemen)
Ziet er best leuk uitquote:Op woensdag 19 december 2012 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit pakket is wel okee Ben er iig niet ontevreden over. (BBQ, + wat dingen om op de bbq te doen zoals marshmellows En nog wat brood, ketchup en pesto )
Afgelopen maandag een fles champagne gehad met een boekenbon voor 70 euro (zou het branchegebonden zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef Spiegelei het volgende:
Manlief heeft 2 flessen rode wijn en 1 fles witte wijn gekregen, maar aangezien hij geen wijn drinkt zal ik de gelukkige zijn die ze soldaat mag maken. Ik klaag niet.
Geen idee of ik iets krijg van mijn werk, dit is mijn eerste kerst bij dit bedrijf, even afwachten dus.
Vorig jaar niets gehad, want ik had mezelf 2 weken vrij gegeven tussen 2 banen in (en was dus niet in dienst met kerst). Het jaar daarvoor bon naar keuze van 70 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |