abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:25:14 #1
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_90245444
Wie van jullie krijgt elk jaar weer opnieuw een kerstpakket en wanneer krijg je je kerstpakket?

TS begint:

Ieder jaar weer krijg ik een kerstpakket met een paar handdoeken, een zak drop, een sporttas en een blik Hongaarse Goulashsoep. We krijgen deze pakketten meestal in de week na Sinterklaas.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:25:32 #2
139677 Curiosity
pi_90245455
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:22 schreef Curiosity het volgende:
Een vreetpakket heb ik gehad, nootjes, chocolade, spekkies enz enz en nog een tas met 3 flessen drank.
pi_90264296
Donderdag krijg ik een pakketje speciaal voor de part-timers bij ons :)
Patat Friet
pi_90278984
Ik heb dit jaar het beste kerstpakket ooit gekregen!!

Géén. Heb nl. sinds de zomer geen werkgever meer *vreugdedans*
pi_90287938
Van ABN AMRO: Groot kerstpakket met Italiaanse ( :9) etenswaren en het boek Jamie's Italy van Jamie Oliver.

Van Tempo Team: Geen idee, vanmiddag ophalen. Vorig jaar schijnt het een sleetje te zijn geweest, dus wie weet :D.

Vorig jaar had ik niks :'(.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_90289713
Niets helemaal niets ook geen woordje niks mijn baas is een LUL
Ter verduidelijking mijn werkgever is het zoontje van de baas die dus baas was tot vorig jaar we kregen toen iets met sinterklaas/kerst en een eindejaarsuitkering.
Dit jaar niets/niets en niets.
pi_90296772
Bon. Met een boekje om dingen uit te zoeken als: tijdschriftenabonnement, handdoekenset, gourmetstel, broodrooster, trolley, boekenpakket, serviessetje van Blond, pannenset, badjas, keukenset en van alles.. moet het nog even bekijken.

Wij kregen dit jaar ook een enquête wat we leuker vinden als kerstpakket: bon of een pakket met eten, wat vinden jullie?
pi_90298407
Ah, een speakeretui dus :D.

Van de ABN nog een leuk peper en zout stelletje en een kerstboom (als die zaadjes gaan groeien tenminste :P).
pi_90310940
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:25 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Ik ook :') Maar volgens mij met het thema tappas. Met zo'n 3 vaks-tappas-schaaltje, (ingeblikte)olijven, foccacia brood, brooddipper en meer van dat soort spul. Ook nog een kookboek :D

Wat voor flessen drank had je Curio? Witte wijn, Champagne en Prosecco? :')
  woensdag 22 december 2010 @ 21:59:10 #10
139677 Curiosity
pi_90311652
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef IbeBen het volgende:

[..]

Ik ook :') Maar volgens mij met het thema tappas. Met zo'n 3 vaks-tappas-schaaltje, (ingeblikte)olijven, foccacia brood, brooddipper en meer van dat soort spul. Ook nog een kookboek :D

Wat voor flessen drank had je Curio? Witte wijn, Champagne en Prosecco? :')
Een fles Grande Orange, schenk Advocaat en Bolska Caramel likeur.
pi_90350810
In plaats van kerstpakket lekker wezen wokken met de gehele begeleiding/stagiaires ;)
van de taxicentrale: Grote rugzak met agenda, pakket om bami ofzo te maken, ammaretto's, fles rode wijn, slagroom en wat snoepgoed..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_90353475
Mijn kerstpakket dit jaar:
pi_90362465
collega van mij d'r moeder had ook zo'n wokset in haar kerstpakket. .:)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_90363897
ik heb zojuist deze gekregen!

pi_90364368
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:04 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ik heb zojuist deze gekregen!

[ afbeelding ]
Zo, da's een mooie :P.
pi_90372677
Een solar radio :{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90456042
Een groene pluim bon (ga-maar-iets-leuks-doen-cadeau-bon twv 35,- euro) en
VVV bonnen twv 35,- euro. Krijg nou tieten, het heet geen Iris bon meer, maar weer lekker retro VVV bon. :D

De groene pluim bon van vorig jaar heb ik gebruikt voor 2 toegangskaartjes voor Blijdorp.

[ Bericht 1% gewijzigd door Flounder op 26-12-2010 14:06:11 ]
pi_90456108
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
Een solar radio :{
Wow, maar dan wel een analoge uitvoering?
pi_90456372
Over kansloze cadeaus gesproken....

Toen ik jaren geleden nog bij een niet-nader-te-noemen, maar groot en gerenommeerd bedrijf op Schiphol werkte hadden we een keer een moeilijk jaar achter de rug, veel gedoe, veranderingen en ondanks dat wel een enorme inzet van het personeel. Daarom had men bedacht ons een bedankje te geven in de vorm van een cadeaubon. Dit was een tegoedbon voor de Mc Donalds aldaar, ter waarde van een voordeelmenu, dus twv ongeveer 10 gulden (destijds).

Een aantal collega's waren zo beledigd dat ze de bon hebben teruggegeven. Anderen hebben hem enkele malen gekopieerd. Wat was dat een afgang zeg. Alles wat je krijgt is leuk, maar gezien de reden van deze gift was dit gewoon beledigend. }:|

Mijn ex daarentegen heeft een keer een Centerparcs cadeaubon gehad twv 750,- euro. (ze werkte op een KDV. Hebben we een week in een VIP huisje gezeten. :7
Andere collega's van haar zijn bijv. 2 keer een midweek of weekend geweest. Dat was echt een heel mooi (eenmalig) cadeau.

[ Bericht 8% gewijzigd door Flounder op 26-12-2010 13:27:48 ]
pi_90466540
Wij hadden een pakket van de kaasboer, rode wijn, truffels, chocola, sausjes, kaas, noten, nog wat dingen en bovenop een geschenkenvelopje met 50 euro er in

Me likes *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zondag 30 oktober 2011 @ 13:49:01 #21
3185 Adelante
To let it go now
pi_103741107
Geen idee nog, zal wel weer iets met 'eten' zijn :9
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_103741163
vorig jaar kregen we allemaal leuke stoofpannetjes hier. c_/
pi_103911649
Geen idee of ze hier in het VK ook aan kerstpakketten doen? Hoop 't wel O+
Ja doei.
pi_103912633
Ik krijg bij mijn bijbaantje nooit een kerstpakket zover ik weet ;)
Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for.
pi_119915837
Hier is het dit jaar een cadeaubon om zelf online een geschenk uit te kiezen. Gelukkig kon je daar ook kiezen voor het ouderwetse kerstpakket, want dat is toch het leukst :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')