kijk ff naar de datumsquote:
Tot je binnen komt...quote:Op maandag 4 juli 2011 00:06 schreef Nibb-it het volgende:
Ik kom er dagelijks langs, is een mooi complex geworden
De 'stallen' van de lua zijn nu definitief afgebroken in Ede, hier een laatste foto:quote:
Zit nog steeds de NATO commando centrale.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef jaijai2 het volgende:
JFC HQ brunssum?
Is dat een kazerne?
Er liggen nog een aantal gebouwen omheen waar vroeger soldaten verbleven!
Welke? Er zitten wel meer kazernes in die contreien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:27 schreef Pumatje het volgende:
Vandaag weer in Stroe geweest, galkazerne is dat zeg...
Ik vat'm ff niet,dus als je het woord 'stallen'ff wilt uitleggen dan benik je dankbaar daarvoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:27 schreef Clan het volgende:
De 'stallen' van de lua zijn nu definitief afgebroken in Ede, hier een laatste foto:
Waarom zou ik me geroepen voelen om jou te helpen?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:04 schreef rubje het volgende:
Ik vat'm ff niet,dus als je het woord 'stallen'ff wilt uitleggen dan benik je dankbaar daarvoor.
Misschien omdat ik ongeveer 6 jaar op die kazerne en zelfs in dat gebouw op die foto gebivakkeerd heb? Maar wmb mag je het lekker zelf uitzoeken.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef rubje het volgende:
heb jij iemand met de deksel van een vuilnisemmer horen rammelen?Waarom reageer jij dan?
was dat op de SMID?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:21 schreef Bouke-p het volgende:
Erg jammer dat deze kazernes gesloten zijn. heb er vlak voor ik naar de zanbak vertrok nog de cryptobeheer opleiding gedaan.
saaie klere klote kazerne jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:27 schreef Pumatje het volgende:
Vandaag weer in Stroe geweest, galkazerne is dat zeg...
Google is your best friendquote:Op maandag 18 juli 2011 14:04 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik vat'm ff niet,dus als je het woord 'stallen'ff wilt uitleggen dan benik je dankbaar daarvoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |